Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 32
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic...is een anglicismequote:Escovan schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:54:
"De meest populaire..."
Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.
Reg. datum: 22 januari 2009
8.1=>8.10quote:Het goedkoopste model gaat 370 dollar kosten en wordt geleverd met Ubuntu Linux 8.1,
Moet een spatie tussen 'de' en 'panelen'quote:bleken depanelen
Rare zin, moet het geen 'duurzaamheidseisen' zijn?quote:aan de duurzaamheid die gesteld is voor gebruik in auto's
wildhagen wijzigde dit bericht 19-05-2009 21:07 (21%)
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast
Wat, is die versie niet uit januari dan?quote:
All problems fixed
Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.
Reg. datum: 03 maart 2003
En toch loop je alweer achterquote:
nieuws: Nieuwe Prius heeft Kyocera-zonnepanelen op dakquote:Standaard is het dak van de nieuwe wagen voorzien van een welving, maar het was niet mogelijk om het paneel, waarvan de bovenste laag uit glas bestaat, deze 'pagoda'-vorm mee te geven.
Can`t live with out the mods
Reg. datum: 13 juni 2007
Die laatste beschikt mag er mijn inziens wel uit.quote: 3e alinea... en daarnaast beschikken beide planken over acht usb-poorten en twee interne usb-headers beschikt.
Nietesquote:
Jij hebt echt een ontstellend zorgwekkende sig, weet je dat?
Rataplan wijzigde dit bericht 20-05-2009 00:20 (19%)
quote:Rataplan schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 00:18:
edit:
Jij hebt echt een ontstellend zorgwekkende sig, weet je dat?
Met een spatie te veel
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
De methode link gaat naar http://tweakers.net/urlquote:en voor een methode om afspeellijsten
There is no place like 127.0.0.1
Reg. datum: 01 december 2007
quote:Het De kast doet
Echt fout is het natuurlijk niet, maar waardoor bekt natuurlijk wel veel lekkerder: In de moederbordhouder zit een uitsparing waardoor cpu-koelers met een backplate eenvoudig verwijderd of geïnstalleerd kunnen worden.quote:In de moederbordhouder zit een uitsparing door middel waarvan cpu-koelers met een backplate eenvoudig verwijderd of geïnstalleerd kunnen worden.
Trust The Computer. The Computer is Your Friend.
Eerste zin staat Race Drive Grid in plaats van Race Driver Grid.
Ik zou zeggen, gooi er een 's' bijquote:een adviesprij van 249 euro
Reg. datum: 28 februari 2005
De TomTom XL Live is vanaf juni beschikbaar voor een adviesprijs van 249 euro. Een abonnement op de dienst blijft, ondanks de uitbreiding van de dekking, 9,95 euro per maand kosten.
TomTom XL Live
Aangepast, hoewel we dat soort stijlzooi liever laten voor wat het is. Ik zal de verantwoordelijke uiteraard wel even op zijn bek slaanquote:Erycius schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:41:
Echt fout is het natuurlijk niet, maar waardoor bekt natuurlijk wel veel lekkerder: In de moederbordhouder zit een uitsparing waardoor cpu-koelers met een backplate eenvoudig verwijderd of geïnstalleerd kunnen worden.
Rest is fixed
Reg. datum: 01 december 2007
SPire -> Spire
en nog eentje:
DeS Spire -> De Spire
3phemeral wijzigde dit bericht 20-05-2009 15:45 (9%)
Het lettertype verandert halverwege.
There Is Nothing More Relaxing Than Complete Silence with A Heavy Bass.
Oh, anders ben ik even spuit 11
Zoefff wijzigde dit bericht 20-05-2009 21:19 (8%)
Reg. datum: 08 december 2007
in de zin
staat 2x "een" achter elkaar...quote:Leveranciers blijven met grote voorraden zitten door een een sterk afgenomen vraag.
1tje daarvan mag weg
running: intel Q6600 @ 3.2Ghz (400*8), 2x Ati 3870TOP in Crossfire, 4Gb 800Mhz (FSB:RAM = 1:1) DDR2 geheugen
Pjerry in "[lettertype] Mobieltjesverkoop daalt voo..."
betreft de mobieltjesverkoop.
Ach ik quot hem wel even:
quote:Abusievelijk maakt u melding van een afname van 9,4% t.o.v. het eerste kwartaal 2008. Dit hoort volgens het artikel (en eigen berekening) 8,6 % te zijn.
Pjerry wijzigde dit bericht 20-05-2009 22:52 (40%)
Teaching
Het kan zijn dat ik ernaast zit maar als ik het plaatje bekijk lijkt 0,8 cm me realistischer.quote:hij steekt dan 0,8mm uit.
Playstation Network ID: deHaan
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.