Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 32
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topic"en verschijnt volgende in het Verenigd Koninkrijk."
volgende wat?
2e alinea, 2e regel:
quote:Toch zijn er de nodige verschillen op te merkgen:
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.
maar die uri werkt -> maar die url werkt
I have the cape.
Ah, url is voor de leken en uri voor de echte nerds, ook goedquote:Rataplan schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:20:
Ik dacht toch echt dat uri hier goed is gebruikt't Is in elk geval geen typo.
I have the cape.
Laatste regel van de tweede alinea:
Muziek weergeven? Via een koptelefoon? Dat lijkt me niet correctquote:"en het was voldoende als de muziek via een koptelefoon zou worden weergegeven"
Dell XPS M1530 || T7500 2.2 GHz || 2 GB || 200GB, 7200rpm || 1440*900 LG || 8600GT 256mb GDDR3 || 6-cell || Ubuntu 9.04
Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.
Ik vind dat er quotjes (') in de topic titel moeten.
Dus zo: Microsoft: 'Eerste Windows Mobile 6.5-telefoon komt in september'
Ofdat eerste nou met of zonder hoofdletter moet, weet ik dan weer niet, sorry.
Opgezocht: mét hoofdletter dus: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/392/
Barleone wijzigde dit bericht 02-07-2009 15:47 (9%)
Reg. datum: 10 januari 2005
quote:Zo zou in het rapport volghens Mininova ten onrechte worden gesteld dat de sitebeheerders torrents na klachten van derden niet verwijderen.
|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
Reg. datum: 28 januari 2007
Neem aan dat dit 6.13 en 5.19 moeten zijn?quote:Afgelopen woensdag zijn er nieuwe maintenance releases van Drupal uitgebracht, te weten versies 6.12 en 5.18.
Je hebt gelijk, op Wikipedia hebben ze het inderdaad ook over weergeven. Vond het zo vreemd klinken? Never mind.quote:Rataplan schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:28:
Een koptelefoon is wat mij betreft weergaveapparatuur
Dell XPS M1530 || T7500 2.2 GHz || 2 GB || 200GB, 7200rpm || 1440*900 LG || 8600GT 256mb GDDR3 || 6-cell || Ubuntu 9.04
Moet zijn: torrentsitequote:staan volgens Mininova onjuiste aannames over de torrensite en haar diensten.
Stay1ed wijzigde dit bericht 02-07-2009 17:20 (12%)
Ik niet: in titels gebruiken we of een dubbele punt, of kwootjes. Houdt het helder, zegt men, en ik voer dat dan braaf uitquote:Barleone schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:45:
Ik vind dat er quotjes (') in de topic titel moeten.
De promotie is strikt genomen geen spel- of tikfout en had dus in een apart topic gemoeten, maar het is te warm om me daar druk over te mak... oops. Oh well. Alles waar nodig aangepast.
* Rataplan gaat even wat chocolade-ijs van zijn bureau dweilen. Die rotzooi smelt sneller dan je het kan opeten
Reg. datum: 10 januari 2005
Moet dus mei zijn, zoals iemand ook al aan gaf in de comments.quote:In januari is Service Pack 2 voor Windows Vista en Windows 2008 Server uitgebracht.
|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
Wist ik, maar ik had geen ijsjequote:Rataplan schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:04:
>>Ik vind dat er quotjes (') in de topic titel moeten.
Ik niet: in titels gebruiken we of een dubbele punt, of kwootjes. Houdt het helder, zegt men, en ik voer dat dan braaf uit![]()
(...)
* Rataplan gaat even wat chocolade-ijs van zijn bureau dweilen. Die rotzooi smelt sneller dan je het kan opeten
1-0 voor barleone
Reg. datum: 01 april 2006
Het woord uri moet natuurlijk url zijn.quote:Voortaan zijn alle publicaties van De Staatscourant te vinden op officielebekendmakingen.nl, dat formeel overigens als OfficiëleBekendmakingen.nl moet worden geschreven, maar die uri werkt uiteraard niet.
Reg. datum: 05 april 2003
Kamer wil levering internetfilter aan Iran verbieden
Reg. datum: 14 september 2002
Kamer wil levering internetfiter aan Iran verbieden -> Volgens mij moet dit Internetfilter zijn (er mist een L in de titel).
Dwhite
Alinea 3:
De tweede straal licht kan als base basis van de transistor worden gezien, die het signaal van de eerste laser-straal kan versterken of juist uitdoven.
All your women are belong to me.
Is volgens mij dubbelop en anders vind ik dat het toch wel raar klinkt.quote:De uitgever verzuimt vreemd genoeg echter om ook een aanbevolen systeemsamenstelling op te geven.
nieuws: Sony Ericsson voegt Nederlandse tak bij Duitsland
joint venture moet officieel zonder koppelteken(aka streepjequote:de Zweeds-Japanse joint-venture door de
Tommy Angelo wijzigde dit bericht 03-07-2009 12:59 (29%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.