Hoofdcategorieën
Topicacties

Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 32

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
per aspera ad astra

quote:
Tommy Angelo schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:40:
Ik vind dat het dikgedrukte stuk in de zin niet klopt. Het zou echter kunnen zijn dat het wel juist is, maar gewoon raar klinkt.
Dikgedrukte stukje is in elk geval niet fout :)
quote:
Fastex schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:19:
Volgens mij is het de downloadsnelheid...
Volgens mij niet. Als je bewijs hebt: graag in een apart topic :)
quote:
DesertShooter schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:24:
In de enquete op de frontpage staat op een van de laatste pagina's 'blue-ray speler'... :/
Daar kan ik niks aan doen, maar 't is al gemeld in een apart topic dus dat wordt tzt vanzelf aangepakt :)
quote:
Sebas1979 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:44:
"Die verwachtingen worden geschept door..." --> geschapen
Dit is een bijzonder lastig twijfelgeval. Worden de verwachtingen ontleend aan of gecreeërd door? Ik ga hier 'ns over nadenken, laat ik zeggen dat ik het voorlopig niet fout genoeg vindt om actie te ondernemen :+
quote:
Close, but no bananas :*
quote:
Indeedy. Onze backend heeft de gewoonte opgevat om die dingen overal te pas en te onpas tussen te plakken. Heel vervelend, maar goed, ze zijn weer weg.

Net als de andere foutjes trouwens, als ik het wel heb. Dank voor uw geduld :)

* Rataplan pakt nog maar 'ns een bak koffie :9

Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.

Reg. datum: 28 januari 2007

nieuws: Zweeds softwarebedrijf koopt The Pirate Bay

Bij de mouse-over van de link naar GGF staat een puntje te veel. Staat nu Globalgamingfactory..com.

per aspera ad astra

en done :)

Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.

nieuws: Foto van instap-dslr Nikon D3000 duikt op
quote:
Op internet is een ongeverifieerde foto opgedoken van een nieuwe Nikon-dlsr met de typeaanduiding D3000.

|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||

Reg. datum: 06 februari 2004

nieuws: Foto van instap-dslr Nikon D3000 duikt op
En verder moet "voor een entry level-dslr" weg uit deze zin. (Je kunt "daarvoor" ook wel weghalen, maar dan moet je meer in de zinnen ervoor gaan rotzooien).
quote:
Daarvoor was de D5000 met zijn elfpunts autofocussysteem, de mogelijkheid voor video-opnames en de uitklapbare lcd net iets te geavanceerd voor een entry level-dslr

foppe-jan wijzigde dit bericht 30-06-2009 13:20 (15%)

Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000

nieuws: Zweeds softwarebedrijf koopt The Pirate Bay
quote:
Het Zweedse Global Gaming Factory X claimt het grootste netwerk van internetcafé's en gamingcentra ter wereld te hebben.
-> internetcafés

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

Reg. datum: 29 maart 2004

nieuws: Review: Rock Band Unplugged

Deze review staat in de categorie nieuws. Moet dit niet bij de reviews staan?

Reg. datum: 04 augustus 2008

nieuws: Zweeds softwarebedrijf koopt The Pirate Bay - update
quote:
Update, dinsdag 15.45: Nadat Peter Sunde, een van de beheerders van TPB, (...)

aomlives wijzigde dit bericht 30-06-2009 16:11 (3%)

per aspera ad astra

quote:
MatthijsV. schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:51:
nieuws: Review: Rock Band Unplugged

Deze review staat in de categorie nieuws. Moet dit niet bij de reviews staan?
Review als nieuws?

De rest is weer gefikst :)

Reg. datum: 08 februari 2006

http://tweakers.net/nieuw...rengt-firefox-35-uit.html
quote:
De nieuwe browser van Mozilla telt meer dan vijfduizend kleine en grote veranderingen ten opzichte van versie 3, waaronder lokale opslag voor het offline-gebruik van webapplicaties, een private-browsingmodus en een 'about:me'-pagina. Ook presteert Firefox 3.5 beter met websites die javascript gebruiken, zo stelt Mozilla.
Volgens http://mozillalinks.org/w...-peek-profiling-yourself/ komt de about:me feature pas met versie 3.6 (als het dat versienummer gaat worden natuurlijk) mee.

Antec P150 Case=>Intel Core2Duo E6600=>2GB RAM=>(4x320GB=>RAID0, 2x1TB=>RAID1, 1x320GB,250GB=>USB2)=>ATI X1600PRO=>NEC AD-5170=>Samsung 226BW+940BF=>Hauppauge-PVR-150

Reg. datum: 22 januari 2009

nieuws: Brein wil geld van FTD zien
quote:
Brein antwoordt nu door het eisen van een dwangsom van 50.000 euro plus een nog nader te bepalen bedrag aan schadevergoeding per dag dat FTD met zijn activiteiten doorgaat ondanks een gerechtelijk verbod daartoe.
Het lijkt me dat alleen de dwangsom 'per dag' is, niet ook de schadevergoeding. 'per dag' mag dan wat eerder in de zin.

per aspera ad astra

quote:
m2dekker schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:12:
[...]
Volgens http://mozillalinks.org/w...-peek-profiling-yourself/ komt de about:me feature pas met versie 3.6 (als het dat versienummer gaat worden natuurlijk) mee.
Beide posts zijn niet met het woordenboek in de hand te beantwoorden. Een apart topic zorgt dat de auteur ernaar kijkt :)

Reg. datum: 09 maart 2009

reviews: Strijd tussen koelers: de TX3 versus de Vendetta
quote:
Toch koelt de Vendetta niet onaardig, en zeker ten opzichte van de Intel-koeler is het OCZ-product een aanzienlijke verbetering. Laatstgenoemde heeft als enige voordeel ten opzichte van de twee los aan te schaffen koelers zijn geluidsproductie: de fan van Intels koeler draait relatief langzaam en produceert daarbij het kleinste aantal decibellen.
'Laatstgenoemde' slaat natuurlijk op de Intel-koeler, maar deze constructie komt in dit geval niet helemaal lekker uit de verf.
Suggestie: "Toch koelt de Vendetta niet onaardig en ...het OCZ-product... is zeker ten opzichte van de Intel-koeler een aanzienlijke verbetering."

Om de zin lekker te laten lopen zou ik 'het ocz-product' er ook uit weghalen.

Fulltime #whatpulsert

meuk: VirtualBox 3.0
quote:
Op die manier kunnen verschillende OS'sen op dezelfde hardware worden gebruikt.
Ik weet niet of OS'sen de gebruikelijke schrijfwijze is op GoT, maar is OS'en niet geschikter?

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

Ook de laatste twee meldingen van de dag gefixileerd ;)

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

nieuws: Mozilla brengt Firefox 3.5 uit
quote:
waaronder lokale opslag voor het offline-gebruik van webapplicaties, een private-browsingmodus en en ingebouwde ondersteuning voor opensource codecs.
"een" of gewoon weglaten.

KTM 950 SMR | Poser 4 Life!

nieuws: TWKR blijkt zeldzame cpu voor extreme overklokkers
quote:
"Twee weken geleden dook een mysterieuze AMD-processor met de naam TWKR."
moet zijn:
quote:
"Twee weken geleden dook een mysterieuze AMD-processor met de naam TWKR op."

CasGas.nl | Canon 350D | Canon BG-E3 grip | Canon EF-S 18-55/3.5-5.6 | Canon EF 75-300/4.0-5.6 USM IS | Canon EF 50/1.8 II | Canon 70-200 F4L | Sigma 17-70/2.8-4.5 | Canon 420 EX | GorillaPod SLR Zoom + Manfrotto 484RC2

per aspera ad astra

done done :)

Reg. datum: 10 oktober 2008

Derde alinea:
Hierin had het Hooggerechtshof geoordeeld dat Sony niet verantwoordelijk kon worden gehouden voor eventuele auteursrechtschendingen
Woordje vergeten.

per aspera ad astra

*plakt*

Reg. datum: 22 januari 2009

nieuws: Medion start verkoop 12"-notebook met AMD-cpu via Aldi

De titel zegt notebook, maar het hele artikel gaat over een netbook.

Keihard Zacht Ei...
Reg. datum: 26 april 2006

Op stap met een instap-dslr: de Pentax K-m

Laatste zin: Mogelijk heeft de lichte contructie van de lens daarmee te maken.

Constructie ;)

Zit die ATX12V Connector er nou in of niet? :: Specs ::

redactieblog: Een week met de iPhone 3GS: navigatie, accu en meer
3e alinea, vanaf 4e regel:
quote:
Dat accu's het minder lang volhouden dan gewenst is deels te wijten aan het gebruik
Moet er niet nog een "is" tussen? Zodat het zo wordt:
"Dat accu's het minder lang volhouden dan gewenst is, is deels te wijten aan het gebruik"

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

per aspera ad astra

quote:
Hele artikel is op de schop genomen. De titel sluit er nu in elk geval bij aan :)
quote:
Scipionyx schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:34:
Moet er niet nog een "is" tussen? Zodat het zo wordt:
"Dat accu's het minder lang volhouden dan gewenst is, is deels te wijten aan het gebruik"
Die is is niet verplicht, een komma is daarentegen noodzakelijk. So done en het s'je waar Behzo om vroeg is ook geplakt. Zijn we weer bij :)

Keihard Zacht Ei...
Reg. datum: 26 april 2006

Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2009

Bij de basis onderdelen is het moederbord een ASRock A780GXH/128M... "met geïntegreerde ATI Radeon HD 3200 videokaart"

Bij de upgrade naar Basissysteem, Videokaart Sapphire HD 4670 512MB GDDR3... "het moederbord beschikt over een ingebakken ATI Radeon HD 2400-gpu"

Dit moet natuurlijk ook "ATI Radeon HD 3200" zijn

Zit die ATX12V Connector er nou in of niet? :: Specs ::

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: