Inderdaad

om van te worden...
Panasonic bij MM 1588 ... even babbelen kon voor 1500.
Door naar It's (online 1499), maar kon voor 1375 ( krijg geen offerte mee), maar simpel afspraak is afspraak meneer. Terug naar MM en informeren.... nee lager dan 1499 wouden zij ook niet gaan.
Prima terug naar mijn eigen woonplaats (waar ik al een offerte heb laten opmaken). Daar vragen wat hun prijs was, 1450. En weer verder babbelen met de verkoper, en vragen wanneer de 9704 binnen kwam...... tja... volgens hun vertegenwoordiger van Philips...... tja.....
Met hem verder gepraat..... en hij heeft me gewezen op de flikkering... ik zag eerst niks... maar inderdaad warempel, hij had gelijk. Alle tv's op dezelfde tv zender gezet voor mij ( het was tussen 1200 en 1300 uur) incl de 7000 serie led die zij hadden staan van samsung.
Je ziet het verschil gewoon ( tv friesland erop met tekst, webcam met wieken van een windturbine), beeld was via schotel, en verschil bedoel ik de diverse tv's ..
Gelukkig wil de zaak (Ep) mij tegemoet komen, zetten de 9704 straks naast de plasma. Kan ik ideaal vergelijken. (neem ik cake mee.... mogen zij de koffie inschenken... ) neem een film mee en ga vergelijken.
(Zoals vanochtend in de mm, zou u aub een speler willen aansluiten zodat ik goed beeld van blue ray en dvd kan bekijken ?? Heb zelf een sd met divx en foto meegenomen....... 3 minuten later: Ik .. sorry misschien stel ik lastige eisen.. maar u wil graag mij toch alle service verlenen ?? .... Kon het wel )
"""" Vanochtend dacht ik... ben om gaat toch de 600 hetrz van panasonic worden 90 % ... maar alles bjelkaar genomen en wat ik vandaag allemaal heb kunnen zien/ vergelijken heb ik toch zwaar het vermoeden dat de led tv uiteindelijk gaat winnen.............. dankzij een eerlijke verkoper die tijd voor zijn vak nam ( Ep).
Hopelijk hebben ze daadwerkelijk nu volgende week de led. """"""""