Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dat vind ik persoonlijk net teveel "sneaken" zeg maar. Liever iets meer "actie".MuSeLive schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:25:
Als je van de serie houd, zijn rainbow six las vegas 1 & 2 erg leuk om met z'n tweeën te doen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja? Resistance? Damn... ik kon bij m'n PS3 (vandaag gehaald) een extra game kiezen. Heb omdat ik niets wist maar MGS4 gehaald, maar da's ook al zo'n sneak-spel. Zou ik die nog kunnen ruilen... Hmmm... Resistance is dus co-op... shit...
En wat vinden jullie van de game Bionic Commando? (wel heel ander type spel, maar ook leuke coop lijkt me)
Ik denk als je van GoW houdt dat je op de PS3 dan idd het best af bent met Resistance 1 en 2.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Niet op de PS3 maar wel PC.... niets sneaky met co-op maar gewoon frontal met shotgun (terwijl teammates met dempers rondlopen en de stemmetjes *ssshtt be silent* zeggen)spaceboy schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 00:23:
[...]
Dat vind ik persoonlijk net teveel "sneaken" zeg maar. Liever iets meer "actie".
Maar denk inderdaad dat Army of 2 en Kane & Lynch je beter gaan liggen
Ehh..Resistance 2 kan je coop alleen met online mensen doen hoor als ik me niet vergis?
Resistance 1 kan je wel split screen doen, maar bij 2 kan dat dacht ik niet.
Edit: My bad, heb het spel hier liggen, en je kan inderdaad gewoon offline coop kiezen
[ Voor 29% gewijzigd door Only op 19-12-2008 10:27 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
En deeltje 2 met maar max 2 op een console?
Ik weet niet of je ervan houd, maar Pixel Junk Monsters heb ik me vermaakt met mijn broer en het is zeer verslavend. En Super Stardust, ook genoeg actie.
Anoniem: 255271
Zijn het niet een paar missies uit de storymode die je kan doen met twee? Ik dacht dat de splitscreen co-op zoals die van Resistance FOM er was uit gehaald, toen kon je de gehele SP overdoen met twee.-Sander schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 10:03:
Resistance 2 heeft een speciale online co-op mode voor 8 spelers, maar dit zijn speciale missies die niet direct in de singleplayer voorkomen. Maar gelukkig kan je wel gewoon thuis op de bank de singleplayer co-op in splitscreen spelen.
Kon niet.Aight! schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 00:27:
Was toch zo dat je Resistence 1 nog met 4 players co-op kan doen?
Voorlopig maar een zwakke bedoening qua co-op games. Q1 2009 ziet er beter uit.
PSN id: NL_SToRM
Anoniem: 29813
Maar geniaal is Co-op career in Guitar Hero III.
_██_
(ಠ_ృ)
Maar Resistance 2 he? Kun je ook de CAMPAIGN (inclusief filmpjes enzo) co-op splitscreen doen? (zoals in Gears of War) Dat is ons niet gelukt!
Helaas niet, je kan wel met twee enkele campagne missies doen (offline) of met twee een online 8-mans team vervolledigen en dan daarmee de co-op missies doen.spaceboy schreef op maandag 22 december 2008 @ 09:29:
LBP is inderdaad funny coop.
Maar Resistance 2 he? Kun je ook de CAMPAIGN (inclusief filmpjes enzo) co-op splitscreen doen? (zoals in Gears of War) Dat is ons niet gelukt!
Anoniem: 37763
Pixeljunk Eden (3 spelers) en Littlebigplanet (4 spelers) kunnen tevens met meer mensen op 1 scherm gespeeld worden (kan je zien als een vorm van co-op)
.
Maar ZIJN er van die games a la Gears of War, waarbij je de game gewoon wel met z'n 2en kunt doen op 1 scherm?Anoniem: 255271 schreef op maandag 22 december 2008 @ 18:28:
[...]
Helaas niet, je kan wel met twee enkele campagne missies doen (offline) of met twee een online 8-mans team vervolledigen en dan daarmee de co-op missies doen.
Vooral die laatste missie (die je kunt spelen als je alles unlocked hebt) met die zombies is leuk.
Resistance: Fall of menspaceboy schreef op maandag 22 december 2008 @ 23:48:
[...]
Maar ZIJN er van die games a la Gears of War, waarbij je de game gewoon wel met z'n 2en kunt doen op 1 scherm?
Begin 2009 komen wel wat meer coop-shooters (RE5, Aliens...)
Splitscreen met online mogelijkheid.
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Warhawk is online wel splitscreen te spelen (4 spelers op 1 scherm zelfs), je moet alleen wel even zoeken naar een server die 'splitscreen' op allowed heeft staan. Veel servers accepteren alleen 1p.scorpie schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:41:
Ik dacht dat Warhawk niet mogelijk was om co-op online te spelen, alleen net als CoD4 splitscreen tegen elkaar op 1 console (met max 4 players).
Ik vond zelf R:FoM (deel 1 dus) leuk om co-op te spelen. Deel 2 was wat dat betreft een flinke tegenvaller, aangezien je de story mode niet co-op kan spelen
CoD5 schijnt ook leuk te zijn co-op (vrienden hebben hem), maar wel erg kort.
Little Big Planet vind ik ook wel leuk in co-op, maar dat is geen shooter.
Army of Two heb ik ook liggen, maar die vond/vind ik eerlijk gezegd bagger. Single player vind ik echt te saai, co-op is nog wel te doen zolang je maar niet op een serieus spel met een goed verhaal etc zit te wachten. Deze zou ik alleen oppikken als je een mooie aanbieding kan vinden of beter nog: ff lenen van iemand.
Kan Haze kan volgens mij ook co-op? Het spel heeft geen denderende reviews gekregen, maar de demo was imho best ok. Volgens mij zag ik hem laatst nog voor 3 tientjes bij de MM liggen.
Need for Speed: Pro street moet je NIET gaan kopen voor multiplayer split-screen! Ik had dat namelijk gedaan en de enige game modus dat je met zn tweeën kan doen is sprinten en nog iets wat er kort en saai is.
[ Voor 37% gewijzigd door nlboy op 06-01-2009 11:26 ]
Quoted for truth!SToRM666 schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 12:59:
LittleBigPlanet, hier ga je je echt uren mee vermaken
Ook Wipeout HD is erg cool in splitscreen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black