[DPC] Our Battle against cancer - help ook mee!
www.dutchpowercows.org | Member of TeamBVD
edit:
Om het nog even wat kracht bij te zetten:
Audhumla is server waar www.dutchpowercows.org op draait. Ding heeft power genoeg en staat in een datacenter.
SandStar wijzigde dit bericht 18-11-2008 15:57 (74%)
Oma is online!
Lijkt me een goede kandidaat om een proxy (met stats) op te draaienquote:SandStar schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:44:
We hebben Audhumla toch nog?
edit:
Audhumla is server waar www.dutchpowercows.org op draait. Ding heeft power genoeg en staat in een datacenter.
Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood
Zoiets zou natuurlijk ook wel erg leuk en gaaf zijn!quote:SandStar schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 14:44:
We hebben Audhumla toch nog?
edit:
Een centrale DPC proxy!!!!
Mits de DPC crew dat ook een leuk idee vind, anders moeten we een andere bak zoeken waar het mee kan!
PS:
Oproep aan dee persoon die manmetbaardkankloppen.com gebruikt als e-mail voor zijn client!
Als je geen geldig mail adres gebruikt kun je niks met de punten die je bij elkaar verzameld!
Robinski wijzigde dit bericht 18-11-2008 17:02 (16%)
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#1 DPAD - #1 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #4 RC5 - #10 WCG - #11 SoB
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ik kan me voorstellen dat subteams hun eigen proxy met stats houden, maar dat deze proxies naar de centrale proxy flushen, net als clients van mensen zonder proxy.quote:NiCKYsTyLe schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 17:08:
dat zou wel een mooi idee zijn, spaaractie's e.d. zijn dan veel makkelijker te plannen en je hebt real-time stats, gaan alle subteams dan eventueel flushen op een centrale proxy? of houden er een aantal hun eigen proxy aan?
Zo'n centrale proxy met stats zorgt ervoor dat onze stats behoefte (voor de stats verslaafde onder ons (iedereen waarschijnlijk
Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood
Oma is online!
Je kon gewoon voor OGR op die keyserver flushen, althans dat deed ik ook, alleen waren er geen stats.quote:iisschots schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 12:28:
Volgensmij heeft Dsmarty nog altijd zijn keyserver voor RC5 online. Wellicht dat hij bereid is om ook voor OGR te hosten. Maar dat weet ik niet zeker, het zal gevraagd moeten worden
Voor OGR-26 heb ik geen idee of dat werkt, heb daarnet toch geflusht via hem dus ik veronderstel van wel
Mijn team (Crazy Cow Squad) zal ook op de proxy fluhsen als die er komt
Nadeel: Alle outgoing stubs flush ik via de FryslânMP main proksie.
Beter 1 koei in de melkput, dan 10 paarden in een onderlopende kwelder. Negers Main Proxy OGR Stats
Dat nadeel lijkt me niet echt handig. Mooiste is denk ik toch een audhumla proxyquote:Reneger schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:52:
Ik heb een proksie die draait op een redbusbak. Ben alleen nog te lui geweest om stats in te regelen.
Nadeel: Alle outgoing stubs flush ik via de FryslânMP main proksie.
Oma is online!
* Mobster praat nu over de tijd van voor de houten gulden
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
bron: Mobster in "Dit zijn pas koeien :-)"quote:Mobster schreef op donderdag 27 april 2000 @ 14:15:
Ik zal wel dom zijn, maar ik snap het niet..
Ik ga naar Edit your information en dan? Waar moet ik dat dan invullen ?
Alcohol is for people who can afford to lose a few brain cells
</offtopic>
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#1 DPAD - #1 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #4 RC5 - #10 WCG - #11 SoB
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Maar uhm, een algemene DPC proxy, volgens mij krijg ik flash backs
Volgens mij wil ik helemaal niet weten waarom Coldfusion zo blij is met MarcyDarcy...quote:
Anywayz, een algemene proxy kan voordelen bieden, vooral statstechnisch. Op die manier is er inderdaad de mogelijkheid om een realtime overzicht te creëren. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat niet ieder subteam wil doorflushen naar een algemene proxy... Of praat ik nu poep?
Gouden badge: Help Conquer Cancer + Help Fight Childhood Cancer + Human Proteome Folding 2
Zilveren badge: Nutricious Rice for the World
Bronzen badge: Discovering Dengue Drugs Together + Fight Aids At Home
reiker wijzigde dit bericht 18-11-2008 22:46 (44%)
Zo gezegd, zo gedaan.
Pixilated NetphreaX
en anders gaat de publieke proxy van mij direct op spaar stand
@Agressive Cows
Evo155 AKA UPlinkSweetLake
Reg. datum: 30 november 1999
reviews: Dutch Power Cows MegaFlush 6
nieuws: Red Alert voor MF6 Flushers: d.net proxy troubles!
nieuws: DPC, Team AnandTech en MegaFlush 6 maandstats
En bijvoorbeeld het onstaan van de DPC Crew vanuit het PBO:
http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=43
[eNeRGy] wijzigde dit bericht 18-11-2008 23:00 (42%)
Reg. datum: 27 maart 2006
ik draai sinds een weekje een eigen proxy om de mest van mijn koeien te verzamelen...
Ik probeer ook een beetje te sparen alleen flushed mijn proxy steeds zelf...
Wat me eerst op viel is dat hij flushed wanneer de buffers(proxy) worden gevuld. Nu heb ik de volgende settings ondertussen ook geprobeerd en is hij toch weer gaan flushen:
code:
1
2
3
| minkeysready=1000 maxkeysready=2000 maxkeysdone=2000 |
iemand een idee wat ik moet doen?
Heb als 'zelfstandige' toch een redelijk output en wil wel eens wat sparen, alleen lukt me dat niet zo op deze manier haha!
Thanks!
Oma is online!