Reg. datum: 10 november 2008
Reg. datum: 10 november 2008
@ Don-B:quote:Don-B schreef op zondag 09 november 2008 @ 23:36:
Ik heb nu al 3 verschillende originele Windows XP CDs geprobeerd om via de Herstelconsole van deze opnieuw het bestand system32.dll te verkrijgen (via de expand en de ren/copy-methode en de derde methode $uninstall...) Ik blijf als antwoord krijgen 'Toegang geweigerd.'
Nog geen oplossing hiervoor gevonden.
Ik had ook het probleem dat het niet in 1 keer lukte door in de recovery console (terwijl ik in de map c:\windows\system32\ stond) het volgende te typen:
expand [letter van mijn cd-drive]:\i386\user32.dl_ c:\windows\system32\user32.dll
(kreeg hierop ook een foutmelding - weet alleen niet 100% zeker of dit dezelfde melding was die jij krijgt)
Mijn oplossing was om te proberen om de file eerst vanaf de cd gewoon maar ergens naar mijn harddisk te krijgen. Ik probeerde:
expand [letter van mijn cd-drive]:\i386\user32.dl_ c:\user32.dll
(of alleen c:\ op het eind zonder de 'user32.dll' - weet ik ook niet meer helemaal zeker...)
Dit werkte vreemd genoeg wel! Daarna de file domweg gekopieerd naar de system32 map met:
copy c:\user32.dll c:\windows\system32\
Hiermee werkte het terugzetten van user32.dll in mijn geval dus wel!!!
Mijn systeem werkte alleen nog niet omdat ik een oude windows cd (pre service pack 2) gebruikte met daarop een versie van de .dll die niet compatible was met mijn systeem (ik zit nog op service pack 2) - en me vervolgens een 'winsvr' bluescreen gaf. De user32.dll SP2 file die trinite_t al eerder voor ons heeft geupload (zie eerste pagina van deze thread) deed in mijn geval dus wonderen! (kon deze simpelweg in de recoverymode via een usb stick kopieren) Veel dank hiervoor!!!
Hoop dat dit helpt...
-Tim