Ik heb op dit moment een Gigabyte P35C-DS3R met daarop een E6300 en een Scythe Katana II. Het probleem dat ik met de Katana heb is dat de pushpins echt een hel zijn. Ik denk dat ik de eerste keer iets mis heb gedaan want daarna ging hij er gewoon niet meer in; uiteindelijk heb ik de mobo moeten uitbouwen voordat hij weer goed zat want met gewoon drukken ging hij de vierde er niet meer in. Nu zijn de idle temps op 400x7 @ 1.200V 40 graden en stressed rond de 50 graden; ik heb nog steeds het gevoel dat hij niet helemaal perfect erop zit. Vandaar dat ik op zoek ben naar een bolt kit, alleen kan ik ze nergens vinden. Er zijn twee van de betere merken, nl:
Scythe Universal Kit
Volgens de Scythe site kan deze dus op alle Scythe s775 koelers, vandaar dat ik deze wil. Alleen is hij nergens te krijgen. Pricewatch heeft maar 1 shop, die hem vervolgens niet kan herkennen in zijn eigen database. Google zoeken geeft een viertal nederlandse shops als links, die hem ook allemaal niet hebben (eentje zegt dat hij er met weinig voorraad wel is; ik durf te wedden dat dat outdated is, bovendien kost deze 13 euro + verzendkosten). Ebay heeft 0 hits.
Thermalright Bolt Thru Kit
Volgens Thermalright alleen voor de Ultra 90 and HR01. Heb dus geen idee of deze past op mijn koeler.
Verder heb ik geen kits kunnen vinden.
Ik zoek dus wel een goede kit (of een eigen kitje maken maybe? maar heb geen idee hoe) die past op mijn Scythe Katana II voor niet al te veel. Heeft iemand verder een idee?
Scythe Universal Kit
Volgens de Scythe site kan deze dus op alle Scythe s775 koelers, vandaar dat ik deze wil. Alleen is hij nergens te krijgen. Pricewatch heeft maar 1 shop, die hem vervolgens niet kan herkennen in zijn eigen database. Google zoeken geeft een viertal nederlandse shops als links, die hem ook allemaal niet hebben (eentje zegt dat hij er met weinig voorraad wel is; ik durf te wedden dat dat outdated is, bovendien kost deze 13 euro + verzendkosten). Ebay heeft 0 hits.
Thermalright Bolt Thru Kit
Volgens Thermalright alleen voor de Ultra 90 and HR01. Heb dus geen idee of deze past op mijn koeler.
Verder heb ik geen kits kunnen vinden.
Ik zoek dus wel een goede kit (of een eigen kitje maken maybe? maar heb geen idee hoe) die past op mijn Scythe Katana II voor niet al te veel. Heeft iemand verder een idee?