Scythe Universal Retention Kit/Andere Kits

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment een Gigabyte P35C-DS3R met daarop een E6300 en een Scythe Katana II. Het probleem dat ik met de Katana heb is dat de pushpins echt een hel zijn. Ik denk dat ik de eerste keer iets mis heb gedaan want daarna ging hij er gewoon niet meer in; uiteindelijk heb ik de mobo moeten uitbouwen voordat hij weer goed zat want met gewoon drukken ging hij de vierde er niet meer in. Nu zijn de idle temps op 400x7 @ 1.200V 40 graden en stressed rond de 50 graden; ik heb nog steeds het gevoel dat hij niet helemaal perfect erop zit. Vandaar dat ik op zoek ben naar een bolt kit, alleen kan ik ze nergens vinden. Er zijn twee van de betere merken, nl:

Scythe Universal Kit

Volgens de Scythe site kan deze dus op alle Scythe s775 koelers, vandaar dat ik deze wil. Alleen is hij nergens te krijgen. Pricewatch heeft maar 1 shop, die hem vervolgens niet kan herkennen in zijn eigen database. Google zoeken geeft een viertal nederlandse shops als links, die hem ook allemaal niet hebben (eentje zegt dat hij er met weinig voorraad wel is; ik durf te wedden dat dat outdated is, bovendien kost deze 13 euro + verzendkosten). Ebay heeft 0 hits.

Thermalright Bolt Thru Kit

Volgens Thermalright alleen voor de Ultra 90 and HR01. Heb dus geen idee of deze past op mijn koeler.

Verder heb ik geen kits kunnen vinden.

Ik zoek dus wel een goede kit (of een eigen kitje maken maybe? maar heb geen idee hoe) die past op mijn Scythe Katana II voor niet al te veel. Heeft iemand verder een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Ik had zelf de Scythe Universal Retention Kit gebruikt, bij die winkel is deze idd niet meer verkrijgbaar (pcsilent).
Maar deze lijkt mij ook wel een geschikte kandidaat:
http://www.pcsilent.nl/nl...modul_socket_775.459.html

Een mooie backplate, hier moet je alleen nog een aantal schroeven/moertjes bij kopen, een aantal rubbertjes is ook wel aan te raden voor bescherming van het moederbord.
Op die manier heb ik het gedaan met de Scythe, maar deze backplate lijkt mij ook gewoon geschikt, die pushpins zijn gewoon waardeloos.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb ook een scythe mugen en ben inderdaad ook op zoek naar zo retention kit. Ik heb dus al gehad dat 1 van die pinnetjes los geschoten is en temp van me processor schot echt om hoog als een gek. Nadat ik mobo er uitgehaald heb en ding vast geprikt heb. is temp weer als vanouds gewoon 25 graden in bios. Maar die pushpins werkt voor geen meter bij zulke grote koelers. Het zal bij de standaard koeler prima werken maar deze is iets te zwaar er voor hehe.

Maar denk je werkelijk dat het werkt met die van thermaltake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256447

[b]
...
Scythe Universal Kit

Volgens de Scythe site kan deze dus op alle Scythe s775 koelers, vandaar dat ik deze wil. Alleen is hij nergens te krijgen. Pricewatch heeft maar 1 shop, die hem vervolgens niet kan herkennen in zijn eigen database. Google zoeken geeft een viertal nederlandse shops als links, die hem ook allemaal niet hebben (eentje zegt dat hij er met weinig voorraad wel is; ik durf te wedden dat dat outdated is, bovendien kost deze 13 euro + verzendkosten). Ebay heeft 0 hits.
Zojuist een exemplaar besteld in the UK (all-in kosten zo'n 12-13 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anoniem: 256447 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:56:
[...]

Welke site? Dan kan ik er namelijk ook 1 bestellen :) Want hij was er bij mij dus al uitgeschoten uit me moederbord :) laat maar even weten aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
we zijn toch tweakers? :+ met 4x M3 boutjes+moeren en 4 rubberen washers ben je er ook al, en ik kan je nu al vertellen dat dat geen 12 euro kost ;).

washers kan je ook zelf maken, 4 rondjes knippen van plastic en er dan een gaatje in maken ter grootte van je boutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jawel dat zou wel kunnen maar mocht er wat fout gaan pc is net nieuw ;) dan maar wat euro's er bij hoor die ken ik wel missen hehe. Maar goed hopen dat ie link post anders moet ik gaan zoeken heb wel 1 site gevonden maar volgens mij versturen die niet naar buiteland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Flythe schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 22:08:
we zijn toch tweakers? :+ met 4x M3 boutjes+moeren en 4 rubberen washers ben je er ook al, en ik kan je nu al vertellen dat dat geen 12 euro kost ;).

washers kan je ook zelf maken, 4 rondjes knippen van plastic en er dan een gaatje in maken ter grootte van je boutje.
Jij denkt zeker dat het moederbord van staal is gemaakt ofzo?
De retention kit zorgt juist dat de de druk niet alleen op de 4 punten komt te staan maar goed verdeelt wordt waardoor het moederbord dus niet gaat verbuigen.
Ik wilt niet zeggen dat het niet werkt, het is alleen een stuk beter als je wel een retention kit gebruikt. (voor zowel de stevigheid, het mobo en de temps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-07 12:37

Patriot

Fulltime #whatpulsert

tjtristan schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 01:33:
[...]

De retention kit zorgt juist dat de de druk niet alleen op de 4 punten komt te staan maar goed verdeelt wordt waardoor het moederbord dus niet gaat verbuigen.
Ik wilt niet zeggen dat het niet werkt, het is alleen een stuk beter als je wel een retention kit gebruikt. (voor zowel de stevigheid, het mobo en de temps)
Hah! Dan heb jij mijn ervaring met die pushpins zeker niet gehad. Die dingen moet je toch wel zo debiel hard aandrukken dat je moederbord ook vrolijk buigt. Als je zorgt dat je die boutjes op de goede sterkte aandraait dan moet het volgens mij mogelijk zijn om minder buiging te hebben dan bij pushpins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Anoniem: 256447 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:56:
[...]

Erg informatieve post...not. 8)7

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Patriot schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 01:43:
[...]

Hah! Dan heb jij mijn ervaring met die pushpins zeker niet gehad. Die dingen moet je toch wel zo debiel hard aandrukken dat je moederbord ook vrolijk buigt. Als je zorgt dat je die boutjes op de goede sterkte aandraait dan moet het volgens mij mogelijk zijn om minder buiging te hebben dan bij pushpins.
Hij bedoelt volgens mij meer dat hij 4 lose boutjes slechter vind dan een backplate dan dat ie pushpins een goed idee vind. Ik ben er ook niet echt gecharmeerd van nou kan je moederbord nog wel wat hebben. Maar het koste me inderdaad wat kracht om die scythe mugen op mobo te pinnen en zoals ik al aangaf is die bij mij dus al keer los geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon001
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-04 19:50
Ik installeerde eergisteren de scythe mugen voor het eerst. Sowieso een flink ge*** omdat er een berg heatsinks op het mobo zit en je nog behoorlijk moet pielen om het gaatje te vinden en voldoende kracht te zetten op de pushpins.

Eindelijk klaar, moederbord in de case installeren, kabeltjes aansluiten etc.
Het moment dat ik de kast rechtop zet en de kast in manouvreer blijft deze even haken aan het tapijt, klein schokje en ik voel iets verschuiven.

Ja hoor, koeler hangt los in de kast...kon weer helemaal opnieuw beginnen. Voel me niet erg safe met die pushpins als ze er bij het minste schokje al uitvliegen, naar een lanparty gaan zit er dan niet in.
Daarnaast merkte ik dat de pushpins nadat je ze maximaal indrukt gewoon weer 2mm terugschuiven, echt strak zit het niet dus.

Ik ga binnenkort ook maar zo'n setje bestellen, als ik weer zin heb om het gebeuren alweer open te schroeven :P

[ Voor 7% gewijzigd door leon001 op 27-10-2008 09:02 ]

morituri nolumus mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah dat had ik dus ook precies het zelfde. Me kaast staat gelukkig op wielen dus met verschuiven valt het opzich wel mee. Maar ik was even met de kast bezig en schokte iets te veel en daar ging dus 1 van die pushpins. Maar goed ik heb dus een site gevonden

http://www.specialtech.co...uctid=5492&cat=536&page=1

Ik denk dat ik hem daar maar ga bestellen nog even door gelezen en ze sturen wel naar buitenland kost wel wat maar jah die koeler koelt echt heel erg goed bij mij in me kast dus wil geen andere.

[ Voor 21% gewijzigd door WeAreLegion op 27-10-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tjtristan schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 01:33:
[...]

Je mobo gaat zoiezo wel verbuigen, je zou eventueel nog een backplate kunnen kopen of deze zelf maken. Veel verschil zal er niet in zitten in de druk op je mobo met/zonder.
Als je je mobo met alle schroefjes vastzet aan de backplate kan er niets fout gaan ;).

Btw, heb je ook maar enig bewijs van de dingen die je hier claimd?

[ Voor 5% gewijzigd door Flythe op 27-10-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er heel tevreden over, en ik heb hem van bij [url=htpp://www.jaha.be]Deze belgische webshop[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmmm die website heeft ze niet meer althans ik kan ze niet meer vinden. Maar goed zal nog wel even goed kijken en zie dat amazon.co.uk ze ook verkoopt nou ja die halen ze bij specialtech vandaan das weer de winkel die ik als eerste posten. Maar ik ga vanmiddag wel even bestellen want wil niet dat me koeler er nog keer uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pafdaddy schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 07:04:
[...]

Erg informatieve post...not. 8)7
Hoe intelligent moet je zijn om te bedenken dat googlen met Scythe Universal Retention Kit
als zoekterm een overzicht gaat geven van buitenlandse sites waar deze backplate gewoon te bestellen is. B)
Als de zesde hit staat deze link: www.quietpc.com/gb-en-gbp/products/bgrade/uniretkit
Ze hebben daar nu nog zo'n 14 exemplaren, de mijne is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zeg niet dat het moeilijk is :) maar die stond er bij mij toch echt niet tussen maar goed ik zal hem ook bij die bestellen :) bedankt voor het geven van de link :D.

Zo besteld. Ben benieuwd hoe lang het duurt nou zit ie nu wel muur vast, maar schijnt dat ie met dat ding nog beter koelt. Maar ben benieuwd me pc is nu al hardstikke koel :D

[ Voor 35% gewijzigd door WeAreLegion op 27-10-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256447 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:00:
.. Ze hebben daar nu nog zo'n 14 exemplaren ...
Nu dus nog maar 13!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon001
Ik kan alleen maar een brits aflever adres invullen bij www.quietpc.com/gb-en-gbp/products/bgrade/uniretkit , hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?

wordt trouwens best interessant om te zien of en hoeveel de temps nog omlaag gaan door deze kit, aangezien hij strakker kan dan de pushpins.

[ Voor 31% gewijzigd door leon001 op 28-10-2008 10:32 ]

morituri nolumus mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Je moet bij land wel nederland invullen ;) dat werkte bij mij zoiezo hij word namelijk geowon verstuurd naar nederland nu alle gegevens staan goed in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon001
WeAreLegion schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:51:
Je moet bij land wel nederland invullen ;) dat werkte bij mij zoiezo hij word namelijk geowon verstuurd naar nederland nu alle gegevens staan goed in iedergeval.
8)7 (rechtsbovenin, ik zie t nu ;) )
kheb em besteld! =) als ie binnen is post ik nog een keer met mn nieuwe temps.

[ Voor 12% gewijzigd door leon001 op 28-10-2008 14:09 ]

morituri nolumus mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja ik ben ook erg benieuwd er naar. Hij draait bij mij nu al erg koel als ik in bios kijk dan is hij ongeveer 25 graden op standaard gevens en in windows met real temp gemeten is hij ongeveer 28 graden en 32 stressed ergg koud dus :D

Ik heb gelukkig nog as5 liggen dus doe dat er wel even op nieuw op als die kit er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon001
Ik draai nu 34c idle en 61c stressed op mn e8500 e0 @ 4.2ghz 1.376vcore (Real Temp & Core Temp nieuwste versies)
Ik heb de nieuwe m2 gebruikt ipv as5 trouwens, zou zelfs nog 3 graden moeten schelen. Als ik jou temps zo zie denk ik iig dat er bij mij flink winst te behalen is.
Ik weet ook zeker dat hij lang niet strak genoeg zit, bij mij gingen de pushpins weer 2-3mm terug na ze aangeduwd te hebben..de zwarte palletjes bleven niet goed steken.
Was ook de reden dat de koeler er makkelijk weer afviel, de zwarte palletjes duwen de rest van de pin naar buiten zodat deze niet meer terug uit het gaatje kan schieten.

Hopelijk zijn de temps ook de reden dat ik niet verder kom dan 4275mhz, ik heb gelezen dat boven de 61c je overklok snel instabiel is op een e0, maar das niet uit een " officiele" bron.

EDIT: Temps zijn wel met silent AI profiel :P maar volgens mij blaast ie dan nog voluit op load. En dan nog issie flink stil! =)

[ Voor 9% gewijzigd door leon001 op 28-10-2008 18:31 ]

morituri nolumus mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah dan kan die onstabiel worden. Ik heb erg goeie airflow in me kast dat scheelt volgens mij ook aanzienlijk maar hij zit hier wel redelijks strak er op verder. 1 core is wat warmer dan de ander maar jah dat houd je toch wel. maar als ik op moment kijk is hij 26 graden.

edit:

Kreeg gister een mailtje dat de mijne verstuurd is. Dus zal hem binnenkort wel binnen krijgen heb via airmail gedaan want dat is goedkoopste optie. Ik laat weten hoe het werkt en wat de temps dan zijn :D

[ Voor 28% gewijzigd door WeAreLegion op 29-10-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok heb de mijne binnengekregen best snel nog :) dinsdag hebben ze het verstuurd ik ga morgen alles er even inbouwen geen zin om dat nu te doen namelijk net terug van het weekend en dan eens even meten hoeveel dat scheelt.

Ok heb die van mij binnen zoals ik al aangaf, en hij zit er ook op. Het monteren was echt een cookie was echt zo gedaan die koperen spacer er tussen ging ook vrij makkelijk. en temp is op moment op stock snelheid 26 graden gemeten via real temp. Dit programma komt nog dichste in de buurt van wat de bios aangeeft.

Wel vreemd is dat core 0 kouder is dan core 1 en heb overal even veel as5 er over gedaan ook op de kant van de spacer :) maar goed ding is koel zat verder.

Heb nu kachel aanstaan en zit gewoon in vista op moment wat muziek te luisteren enzo en temp is 30 graden maar in bios staat minder nog dus alles werkt als een trein zeker een aanrader!

[ Voor 62% gewijzigd door WeAreLegion op 01-11-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon001
ik heb em ook gister ontvangen, best snel vanuit de UK. Alleen even geen tijd om er mee te spelen, morgen misschien. Goed om te horen dat het lekker werkt =)

morituri nolumus mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:48
Ik vind die pushpins ook niets en heb een thermalright retention bracket gekocht(€6,50) voor s478 coolers. De bevestiging is een heel stuk degelijker dan met de pushpins, maar aanpassen van het bracket is nodig en het is een enorm gekut om de Infinity ook daadwerkelijk te bevestigen. Dit komt door de s478 bevestingsclips van Scythe. Nu heb ik geen ervaring met de kit van Scythe zelf, maar zo te lezen werkt dat fijner.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Die kit van Scythe is gemaakt voor de 478 aansluiting die je erbij krijgt. Dus dat zal zoiezo beter werken dan van een ander merk. Ik heb hem nu stabiel draaien op de snelheid in me sig en op die temps :) werkt als een trein ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Gamesua

Past de 'Scythe Universal Retention Kit' op een Gigabyte P35C-DS3R?
Ik wil er ook een aanschaffen met een Mugen maar niet dat het dalijk niet past. :P
Ik weet dat het universeel is, maar voor de zekerheid. :*)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 19:19
Iemand zin om hem voor mij te willen bestellen heb namelijk geen credit card, dan maak ik het geld over via de bank. en dan besteld iemand hem voor mij

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Volgens deze webpage http://www.hardware.info/..._vervanging_van_pushpins/
komt Scythe binnenkort met een verbeterde versie van de Retention Kit. Deze zal dan waarschijnlijk wel weer gewoon beschikbaar zijn in de nederlandse webshops.

Uiteraard ga ik deze dus halen! :)

[ Voor 6% gewijzigd door rxs op 10-11-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb het gelezen inderdaad. Ik heb nu al die rentention kit die verder muurvast zit dus zal verder wel maar misschien dat ik hem ook nog wel haal als backup eerst maar eens kijken of ze goed leverbaar zijn in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 19:19
rxs schreef op maandag 10 november 2008 @ 15:09:
Volgens deze webpage http://www.hardware.info/..._vervanging_van_pushpins/
komt Scythe binnenkort met een verbeterde versie van de Retention Kit. Deze zal dan waarschijnlijk wel weer gewoon beschikbaar zijn in de nederlandse webshops.

Uiteraard ga ik deze dus halen! :)
enig idee wanneer deze beschikbaar word?

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon001
Eindelijk tijd gehad om de Retention kit op mijn Scythe Mugen Infinity i.c.m. Asus Rampage Formula te monteren.

Ik heb uiteindelijk de socket 478 / LGA775 compatibility kit moeten gebruiken. De kit met de bracket (die nog iets strakker leek te kunnen) paste niet op het mobo, er zaten teveel condensatoren/koelelementen in de weg.

Ik heb de koperen raiser niet hoeven gebruiken en alsnog zit hij goed strak vast, stukken beter dan met de pushpins. Verder heb ik 1 pootje een klein beetje moeten verbuigen omdat het mobo koel element er net voor zat, maar dat was geen grote operatie.

Temps waren eerst 34c idle, 61c stressed.
Nu: 34c idle, 55c stressed (edit: temp veranderd. mn casefan deed t eerst niet goed )

Best nog een redelijk verschil voor alleen het vervangen van de bevestiging!

[ Voor 17% gewijzigd door leon001 op 11-11-2008 15:41 ]

morituri nolumus mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah das nog wel redelijk verschil inderdad had ik ook al paste hij bij mij wel goed en heb wel die spacer verbruikt anders heb je kans dat er te veel gewicht op je processor drukt volgens mij. Maar goed als het werkt dan werk thet :) ben nog steeds er tevreden over deze koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

http://www.azerty.nl/prod...ooler-stabilizer-775.html

azerty heeft hem nu te koop, nog niet goed leverbaar, maar zal toch in de komende 2 weken wel op gang komen lijkt me zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixi0n
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Fixi0n

[DPC]Jaac

rxs schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:16:
http://www.azerty.nl/prod...ooler-stabilizer-775.html

azerty heeft hem nu te koop, nog niet goed leverbaar, maar zal toch in de komende 2 weken wel op gang komen lijkt me zo :)
Ik heb die nieuwe set zojuist besteld bij Azerty, eens kijken wanneer ik hem binnen heb. Op site staat 2-3 dagen (op voorraad bij leverancier). Die andere shop van de pricewatch heeft 'm pas begin december.

Zelf gebruik ik een P5Q-Deluxe met een Q9450 (775). Mijn Scythe Infinity zit nu met de push-pins vast, en echt vast, zit het niet. Stressed }:O draait het nu max 54 graden op de warmste core, alle andere zitten 10 graden lager. Als ik het spul binnen heb laat ik wel even weten of het allemaal past en of het voordeel heeft opgeleverd.

/edit
Gister 19-11 heb ik 'm ontvangen. Van 't weekend eens aan de slag gaan met inbouwen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fixi0n op 20-11-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Fixi0n schreef op zondag 16 november 2008 @ 16:42:
[...]

Ik heb die nieuwe set zojuist besteld bij Azerty, eens kijken wanneer ik hem binnen heb. Op site staat 2-3 dagen (op voorraad bij leverancier). Die andere shop van de pricewatch heeft 'm pas begin december.

Zelf gebruik ik een P5Q-Deluxe met een Q9450 (775). Mijn Scythe Infinity zit nu met de push-pins vast, en echt vast, zit het niet. Stressed }:O draait het nu max 54 graden op de warmste core, alle andere zitten 10 graden lager. Als ik het spul binnen heb laat ik wel even weten of het allemaal past en of het voordeel heeft opgeleverd.

/edit
Gister 19-11 heb ik 'm ontvangen. Van 't weekend eens aan de slag gaan met inbouwen :)
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Inderdaad, hoe is het gegaan werkte het een beetje goed? Ik heb de oude versie er nog op zitten en bevalt me tot nu toe prima al is die neiuwe versie volgens mij nog beter dus als het goed werkt dan vervang ik hem mischien wel.
Pagina: 1