BlaBlaBla
Heb je ingesteld dat windows de icons automatisch moet indelen?
"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light."
Ik heb werkelijk geen idee!
Stomme vraag, maar waar staat deze optie?
Stomme vraag, maar waar staat deze optie?
BlaBlaBla
Rechtermuisknop op je bureaublad en dan Sorteren op en dan vind je daar automatisch sorteren.
"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light."
Oww, nee staat gewoon uit 
BlaBlaBla
De computer waarmee je de verbinding maakt zou weleens een lagere resolutie kunnen hebben dan de computer waarnaartoe je een verbinding maakt.
Het desktop wordt dan op een "zo goed mogelijke" manier opnieuw ingedeeld - en in windows termen betekent dit een generale fuckup - met wellicht jouw effect als gevolg
Het desktop wordt dan op een "zo goed mogelijke" manier opnieuw ingedeeld - en in windows termen betekent dit een generale fuckup - met wellicht jouw effect als gevolg
_Thanatos_ wijzigde dit bericht 23-07-2008 19:54 (7%)
Did you just throw that Aperture Science Thing We Don't Know What It Does into an Aperture Science Emergency Intelligence Incinerator?
Ja dat snap ik, maar die computer waarmee ik verbinding maak is kwa instellingen niet veranderd, het probleem is zich ineens gaan voordoenquote:_Thanatos_ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:53:
De computer waarmee je de verbinding maakt zou weleens een lagere resolutie kunnen hebben dan de computer waarnaartoe je een verbinding maakt.
BlaBlaBla
Ineens bestaat niet en je geeft geen antwoord op m'n vraag 
Did you just throw that Aperture Science Thing We Don't Know What It Does into an Aperture Science Emergency Intelligence Incinerator?
Inderdaad, wat _Thanatos_ zegt ligt het meest voor de hand, als je met andere resoluties gaat RDP-en gooit Windows je iconen overhoop zo nu en dan.
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Resoluties zijn hetzelfdequote:_Thanatos_ schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:49:
Ineens bestaat niet en je geeft geen antwoord op m'n vraag
BlaBlaBla
Pagina: 1