Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hallo,

Ik heb een bestanden gedownload (mp3) dat 0 bytes is.IK wil die graag verwijderen maar dan krijg ik als foutmelding, bestand niet gevonden. Ik heb al F5 gedrukt maar hij is er nog steeds. Ik heb geprobeerd zn naam te veranderen maar dat lukt ook niet.
Iemand anders nog ideeen?
Bij voorbaat dankt!

is Engelandvaarder!

veilige modus, andere programma's, Knoppix CD, en vast en zeker nog veel meer mogelijkheden ;)

veilige modus al geprobeert en programmas als unlocker en moveboot ook
thnx voor je reply trouwens

I wear my sunglasses at night

Enigszins bekend probleem, met vermoedelijk ook een bekende oplossing :)

Open Taakbeheer en help het proces explorer.exe om zeep.
Start vanuit taakbeheer een nieuw proces van CMD.exe (Bestand - nieuwe taak)
Ga middels de zojuist geopende command-prompt naar de betreffende disk / directory en verwijder het bestand met het DEL commando.
Start vanuit taakbeheer het explorer.exe weer (bestand nieuwe taak)

Dat zou het wel eens kunnen doen :)

Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p

Reg. datum: 19 november 2003

ASUS A7V600-X - Athlon XP 2600 Barton - Sapphire Radeon 9500 Pro - WD 2500 JB - Twinmos 2*512 MB - Dual boot XP SP3 en Vista Ultimate SP1 - Opera browser altijd de laatste weekly - Comodo 3.0.25.378 firewall

moveonboot heb ik geprobeerd zonder enig succes.

The Eagle:
Ik heb alles begrepen van je verhaaltje maar zodra je in CMD bent, hoe kan je van C:/windows/system32 naar C:/windows gaan...
Thnx

Reg. datum: 09 januari 2002

heb je Process Explorer toevallig al geprobeerd? Hiermee zou je na kunnen gaan welk programma / process een outstanding handle heeft naar de betreffende file. Grote kans dat wanneer dit programma / process beeindigd wordt de file wel te verwijderen is.

Hitje van Google, mogelijk dat het werkt?
quote:
1. Start menu >> run >> cmd.exe

2. Navigate to the folder/files. [EDIT: use "cd \<folder name or path>" to travel to, and "cd .." to go one level up from a folder.]

3. type dir/x to find the precise name of the file you want. (this may not be necessary- given my very limited knowledge of windows in general, this smacks more of superstition than a well reasoned argument - I've found this to work reliably)

4. use the compacted name of the file/folder you want to delete and use "del <this file/folder name>" to get rid of it.

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Phone Home
Reg. datum: 04 augustus 2001

quote:
Excellence1 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:07:

The Eagle:
Ik heb alles begrepen van je verhaaltje maar zodra je in CMD bent, hoe kan je van C:/windows/system32 naar C:/windows gaan...
Thnx
je moet dan "cd.." (zonder quotes) in tikken. Dan ga je een directoy omhoog

quote:
-ET- schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:17:
[...]

je moet dan "cd.." (zonder quotes) in tikken. Dan ga je een directoy omhoog
Met jou methode verwijdert hij em ook niet, hij zegt ook weer namelijk bestand niet gevonden
Ik ga nu process explorer proberen

Edit

Ik zie het bestandje niet staan bij processexplorer...
Iemand anders nog tips?

Excellence1 wijzigde dit bericht 04-07-2008 13:21 (12%)

YARR!

unlocker werkt ook vaak goed :)

http://ccollomb.free.fr/unlocker/

EOS 450D - EF-S 18-55mm F3.5-5.6 iS - EF 50mm F1.8 - EF 70-200mm F4.0L iS USM

is Engelandvaarder!

quote:
Deze post van de TS gemist? Excellence1 in "[vista] Kan item niet verwijderen doorda..." ;)
quote:
Excellence1 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:55:
veilige modus al geprobeert en programmas als unlocker en moveboot ook
thnx voor je reply trouwens

gambieter wijzigde dit bericht 04-07-2008 13:23 (26%)

Reg. datum: 19 november 2000

quote:
Excellence1 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:20:
[...]

Met jou methode verwijdert hij em ook niet, hij zegt ook weer namelijk bestand niet gevonden
Ik ga nu process explorer proberen
Zie je hem in cmd.exe wel als je het commando 'dir' doet? Heb je ook al eens geprobeerd te verwijderen met: del "\\?\c:\windows\<bestandsnaam>" :? (zie hier voor uitleg)

sewer wijzigde dit bericht 04-07-2008 21:34 (14%)

I wear my sunglasses at night

quote:
Excellence1 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:07:

The Eagle:
Thnx
Lees je eens in in de wondere wereld van de command-line ;)

Maar zonder gekheid: welke map zit dat bestandje?
Driveletter wisselen zul je denk ik wel snappen ;)

CD commando is om directories te wiselen. Gebruik wel de \ en niet de / !
dus cd\windows\mapnaam oid :)

Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p

Gisteren nog verwees men mij in deze in deze post naar een goed programma om zo van die bestandjes te verwijderen :)

Delcrap of Delcrap Mark II

The eagle:
Het bestand bevind zich op mijn bureaublad. Ik heb alles goed gespeld.
quote:
KimG schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:18:
Gisteren nog verwees men mij in deze in deze post naar een goed programma om zo van die bestandjes te verwijderen :)

Delcrap of Delcrap Mark II
Als ik het bestand selecteer dan zegt hij kan het bestand niet vinden.

quote:
Excellence1 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:10:
Als ik het bestand selecteer dan zegt hij kan het bestand niet vinden.
LoL, begint een beetje te lijken of wat ik gisteren heb voorgehad 8)7, alleen was het bestand geen 0kb bij mij (toch niet in Windows, op men Mac wel).

Wat gebeurt als je schijfcontrole uitvoert (eigenschappen harde schijf, extra, schijfcontrole)
en daarna het bestand probeert te verwijderen?

quote:
KimG schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 23:53:
[...]

LoL, begint een beetje te lijken of wat ik gisteren heb voorgehad 8)7, alleen was het bestand geen 0kb bij mij (toch niet in Windows, op men Mac wel).

Wat gebeurt als je schijfcontrole uitvoert (eigenschappen harde schijf, extra, schijfcontrole)
en daarna het bestand probeert te verwijderen?
Nope ook niet.....:(
Dit heb ik echt nog nooit meegmaakt....

Waar heb je het bestand mee gedownload? P2P? Heb je een goeie virusscanner? Het zou natuurlijk ook nog een of ander exotisch virus/rootkit kunnen zijn dat zijn bestandjes niet helemaal goed verbergt...
[/long shot]

Flieft! || Eat the Wokkels || Misplaatst wintericon!

quote:
Wokkels schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:10:
Waar heb je het bestand mee gedownload? P2P? Heb je een goeie virusscanner? Het zou natuurlijk ook nog een of ander exotisch virus/rootkit kunnen zijn dat zijn bestandjes niet helemaal goed verbergt...
[/long shot]
Gewoon met mozilla firefox 3

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws