Department of Heuristics And Research on Material Applications
en wtf ik heb 50.000 keys gepulsed, en ben dan rond de 289.000 keys, en toch kreeg ik nu pas de mijlpaal terwijl ik de dag daarvoor bijna niks had getypt.... riight
en we gaan lekker, nu hopen dat er tgg een paar Fokkers extra komen in DPC
Canon EOS 450D 18-55 f/3,5-5,6 IS, 55-250 IS [DPC]SETI, WP, MJ-12 member mooooooh
* Fear-factoR knuft bReChThOuquote:
Je bent heus niet de enige Dutch Belg hier, er zijn er vele onder ons
Het is de taal die ons verenigd niet de nationaliteit, welkom terug!
keys heb je niet zoveel achterstand die kun je wel weer goed maken. maar je aan clicks moet nog gewerkt wordenquote:Xaverius schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:31:
Grmbl, sta ik in het subteam ineens een plekje lager door odan.
Welkom in ieder geval.
E.V.V. Phenix (508039)
Pulse mee voor GoT!
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Deze signature is om redenen geblokkeerd.
Ergens wist ik wel dat je terug zou komenquote:
30-10 (1614): LET OP: Deze devver heeft een vreemd gevoe...
31-10 BaBoOn: toeter :p
31-10 (3793): Gaat het echt automatisch BalusC?
SMS "SIG bericht" naar 0622643117
Welcome back dan maar, en nu niet meer gaan he!
Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
moeten we nu bang worden?quote:Bart zegt:
megapuls van fok: Totaal: 20.857.000 dat doet DPC in een paar dagen
Canon EOS 450D 18-55 f/3,5-5,6 IS, 55-250 IS [DPC]SETI, WP, MJ-12 member mooooooh
Is weer in orde.quote:cctl01 schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:58:
Ik zit net naar het grafiekje te kijken van de teams, en het lijkt dat LUElinks heel veel heeft verloren aan het einde. Is dit zo? of is dit een fout in de grafiek. [afbeelding]
Het is geen groot probleem hoor, maar in ons subteam-topic kwam dat dus opeens naar voren. Maar alleen als je tijd over hebtquote:Erkens schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:14:
[...]
Dat klopt, dit is nog een effect van het feit dat ik origineel nooit rekening had gehouden met subteams. En dus zijn de subteams er een beetje in gehacked
Wat nodig is om dit te fixen is een rewrite van de statsgeneratie including een ander/beter database designHet komt ooit wel goed, het punt is alleen een beetje tijdgebrek...
Haha, heb ik op mijn eentje een bug te voorschijn getoverd.quote:psychonikeo schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:30:
[...]
Het is geen groot probleem hoor, maar in ons subteam-topic kwam dat dus opeens naar voren. Maar alleen als je tijd over hebt
Reg. datum: 11 januari 2007
Ooit aan gedacht dat lang niet iedereen die ooit al eens in het topic kijkt, meedoet?quote:
Ooit aan gedacht dat het van een maand of 3 is?
Het zijn een 20 mensen, die een paar maanden sparen, wat verwacht je
Q.E.D.
quote:TheZeroorez schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:53:
Zou je DPC ook niet kunnen abbr'en, Erkens? Niet dat het voor de stats van vandaag zoveel uit zou maken, maargoed
SQL:
1 | UPDATE teams SET abbr='DPC' WHERE TeamID=1295; |
Vanaf morgen ook nieuw in de stats zijn "totaal" overzichtjes van de bijgekomen en weggaande users (zodat je die niet meer handmatig hoeft op te tellen
Met dank aan Pskutte voor de feature request op mijn todo page
30-10 (1614): LET OP: Deze devver heeft een vreemd gevoe...
31-10 BaBoOn: toeter :p
31-10 (3793): Gaat het echt automatisch BalusC?
SMS "SIG bericht" naar 0622643117
Pskutte bedankt.. nu is mijn dagelijkse hoofdrekensom dus ook om zeep geholpen.quote:Erkens schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:05:
Vanaf morgen ook nieuw in de stats zijn "totaal" overzichtjes van de bijgekomen en weggaande users (zodat je die niet meer handmatig hoeft op te tellen)
Met dank aan Pskutte voor de feature request op mijn todo page
Gelukkig is DPC nu een feit, aangezien er hier veel over gepraat is, trekt het me steeds meer om ook echt deel te nemen aan een DPC-project. Het liefst eentje met nuttig onderzoek (iets met geneesmiddelen ofzo). De PC staat toch meestal wel te loeien
Nu nog zien dat al die FOK-mensen die voor de naamswijziging gestemd hadden, overkomen naar DPC.
Hattrick: East Side Kickers (502856), ex-U-20 en Bondscoach van Libanon
Join het DPC Whatpulse team
Eej, als jij denkt dat het een feit is he... dan zou ik als ik jou was ook direct mijn sig aan passenquote:TheKeeper schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:20:
[...]
Pskutte bedankt.. nu is mijn dagelijkse hoofdrekensom dus ook om zeep geholpen.
Gelukkig is DPC nu een feit, aangezien er hier veel over gepraat is, trekt het me steeds meer om ook echt deel te nemen aan een DPC-project. Het liefst eentje met nuttig onderzoek (iets met geneesmiddelen ofzo). De PC staat toch meestal wel te loeien
Nu nog zien dat al die FOK-mensen die voor de naamswijziging gestemd hadden, overkomen naar DPC.
Overigens: je kwam vast niet tot de zovele miljoenen die we er vandaag bij gekregen hebben
Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)
Als je een beetje goede nvidia kaart hebt is het een idee om mee te doen aan Folding@Home met een GPU-client.quote:TheKeeper schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:20:
trekt het me steeds meer om ook echt deel te nemen aan een DPC-project. Het liefst eentje met nuttig onderzoek (iets met geneesmiddelen ofzo). De PC staat toch meestal wel te loeien
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
we zijn de laatste maand hard gegaan.

zonder die megapulse's in mei, waren we nu zeer dichtbij geweest..
we zullen zien of ze nog genoeg gespaard hebben om ons deze keer van hun af te houden..
\\ CSS-Nickname : Baloo \\ Waarom Mcain als ICON -> That One 08 \\ F1Time.com Class4 (10) \\
Toch wel shit zeg... in okt. nov. en dec. staan we op 0 achterstand en daarna weer op een gigantische achterstand
Duzzz...
Trotse eigenaar van een Opel Astra 1.7 Station Wagen Executive Edition (kleur Metro)
Xaero wijzigde dit bericht 01-09-2008 22:24 (3%)
[SPAM MODE]
Sorry hoor maar kon het niet laten om een wordpress plugin te maken voor WhatPulse te maken.
http://projecten.phpclub.nl
[/SPAM MODE]
Je onderschat me hevig... rekenen hoort bij mijn beroep.. bij 9 voor de komma wordt het iets lastiger, zeker als er dan ook nog steeds 2 achter de komma staan.quote:Pskutte schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:33:
[...]
Eej, als jij denkt dat het een feit is he... dan zou ik als ik jou was ook direct mijn sig aan passen![]()
Overigens: je kwam vast niet tot de zovele miljoenen die we er vandaag bij gekregen hebbenRekenen met 6 cijfers voor de komma kan toch best wel lastig zijn
Sig wordt nu aangepast...
Hattrick: East Side Kickers (502856), ex-U-20 en Bondscoach van Libanon
Join het DPC Whatpulse team
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.