Reg. datum: 28 september 2004
Reg. datum: 28 september 2004
Het gaat zo langzaam aan, toch gewoon goed op die manier
Als je ook nog even [fok] voor je username op whatpulse.org zet, dan kom je in ieder geval nog in subteam fok!
Specs - Pit Bull - 100% Hardcore
Reg. datum: 28 november 2007
op 1u CS:S en 3u internet heb ik 30.000 keys geklikt en 10.000 muiskliks gedaan...
is da veel?
of moetek meer gamen? ^^
20.000 van de keys zijn van ZQ(s)D =P
Deze signature is om redenen geblokkeerd.
Strips van Michel Vaillant (voor een leuk prijsje), mail me als je iets hebt!
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda
Reg. datum: 28 november 2007
Ik had nochtans m'n best gedaan om niet te erg af te korten maarja ;p
Mijn laatste zin betekent dus: van de 30.000 toetsen die ik ingedrukt heb, zijn diegene die ik het meest heb ingedrukt de toetsen [Z], [Q] en [D]. De toets [S] heb ik ook veel ingedrukt, maar minder..
ZQSD zijn namelijk de controlls om te stappen (heeft zelfde vorm als pijltjestoetsen op toetsenbord).
Mijn gemiddelde puls tijdens gamen is:
1,000 toetsen; 296 muisklikken; 0.01 km; 2.7 avKPS; avCPS 0.8;
en dit elke 6 minuten =D
Nu verstaan? xD
------------------
[EDIT]
Mijn vraag was dus: is dit veel of niet?
hoid wijzigde dit bericht 23-07-2008 16:51 (6%)
Kijk, op een fatsoenlijk toetsenbord is dat dus WAsdquote:hoid schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:47:
ZQSD zijn namelijk de controlls om te stappen (heeft zelfde vorm als pijltjestoetsen op toetsenbord).
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
Dat is relatief veel voor bij gamen, jaquote:hoid schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:47:
idd ^^
Ik had nochtans m'n best gedaan om niet te erg af te korten maarja ;p
Mijn laatste zin betekent dus: van de 30.000 toetsen die ik ingedrukt heb, zijn diegene die ik het meest heb ingedrukt de toetsen [Z], [Q] en [D]. De toets [S] heb ik ook veel ingedrukt, maar minder..
Mijn gemiddelde puls tijdens gamen is:
1,000 toetsen; 296 muisklikken; 0.01 km; 2.7 avKPS; avCPS 0.8;
en dit elke 6 minuten =D
Nu verstaan? xD
------------------
[EDIT]
Mijn vraag was dus: is dit veel of niet?
ik wou al zeggen ja.. Ik was al bang dat mijn vingers toch niet krom genoeg warenquote:krvabo schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:06:
[...]
Kijk, op een fatsoenlijk toetsenbord is dat dus WAsd
Dat heb ik dan maar eventjes opgezocht en AZERTY wordt blijkbaar enkel in Frankrijk en hier in België gebruikt!
Blijkbaar dus niet alleen de franstaligen. Ook de vlamingen dus?quote:Henridv schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:38:
He, ik wist niet dat de Nederlanders een QWERTY gebruikten..
Dat heb ik dan maar eventjes opgezocht en AZERTY wordt blijkbaar enkel in Frankrijk en hier in België gebruikt!
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda
Deze signature is om redenen geblokkeerd.
E6600 @ 3,2 Ghz | P5N32-E SLI | 2x HD2900XT | 4GB Kinston HyperX |
Dat is alleen voor omgebouwde mannen?quote:Serendipity1990 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:28:
Komt er binnenkort nog iets zoals een MetaPulse of doen we daar niet aan?

Die macosx client doet bij mij echt heel vreemdquote:Guitarist schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 07:20:
Gisteren MacBook, PC Werk & PC thuis gepulsed.Helaas net geen mijlpaal.
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
Vandaar dat jij al een hele tijd niet gepulsed hebt^^quote:psychonikeo schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:28:
[...]
Dat is alleen voor omgebouwde mannen?![]()
[afbeelding]
Maar goed ik zou het wel weer een vet idee vinden om het te doen... alleen moet wel iedereen het weten en niet alle WP'ers zitten op /5 natuurlijk¬¬
Serendipity1990 wijzigde dit bericht 23-07-2008 23:43 (20%)
E6600 @ 3,2 Ghz | P5N32-E SLI | 2x HD2900XT | 4GB Kinston HyperX |
persoonlijke grafieken ala http://www.appget.nl/WhatPulse/
Het is alleen voor de mensen in team GoT (om het exclusief te houden en hopelijk mensen in de toekomst naar onze team te verleiden
Alleen nog maar aanmelden omdat er eerst data verzameld moet worden om überhaupt grafieken te kunnen maken he. Update per dag, dus minimaal 2 dagen na aanmelding voordat er grafieken komen (kan wel wat langer worden aangezien ik de grafiek code nog moet schrijven, maar heb dit alvast open gezet zodat ik meer data heb om te vergelijken enzo). Kan in de toekomst ook nog wel eens vragen of ik de data mag hebben die op http://www.appget.nl/WhatPulse/ staat.
trouwens heb ik een paar dagen geleden ook nog de normale grafiek code geupdate met een nieuwe functie (alleen nog niet in de html gezet) http://wp.whyz.nl/Graphs/...ew=all&interval=years daar zet je bijvoorbeeld achter &interval=weeks months quarters of years
maar is nog niet helemaal perfect zoals ik het hebben wil, dat ie bijvoorbeeld de laatste entry ook nog meeneemt. En dat het niet alleen bij view=all kan.
Ik was zo juist niet in staat om me aan te melden voor dat systeem onder Safari (mac). IE had er 3 min later geen problemen mee. (Zelfde user id). Misschien iets raars aan de hand?
Maar heb me aan gemeld...
quote:psychonikeo schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:28:
[...]
Dat is alleen voor omgebouwde mannen?![]()
[afbeelding]
Erg netjes die grafieken!!
Omdat een geile baars nog geen tepelbaars is.
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.