Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Sp1 instalatie error 0x80070002

Pagina: 1
Acties:

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:55
Hallo,

Ik krijg de volgende fourmelding melding tijdens het instaleren van Vista SP1: 0x80070002. Ik heb van het weekend Vista opnieuw geinstaleerd want het werd weer eens tijd. Ik instaleerde (althans ik waagde een poging) en kreeg deze melding voor mijn kiezen. Ik heb overal op internet naar gezocht maar over het algemeen was deze melding aan vlite gerelateerd. Echter Ik gebruik Vlite helemaal niet. Verder werden er alleen nog oplossingen aangedragen als instaleer vista maar opnieuw want van de pagina's bij microsoft hulp kom je geen steek verder.

Balen dus maar niks aan te doen. Echter nu heb ik echt een brandschone instalatie gedaan en jahoor WEER deze melding. Ik heb sp1 gewoon los gedownload bij microsoft, maar met automatische updates hetzelfde verhaal. Ik baal hier enorm van want er is nergens een duidelijk antwoord te vinden van waar het probleem zich bevind en de engie tips van andere die ik zie is instaleer vista opnieuw... Leuk maar dat heb ik dus nu gedaan en het werkt nog niet! :(

• Kaasje123
Dat klopt dat heb ik ook gevonden maar ik loop al bij stap 1 vast :$

Stap 1. Stop de functie Automatische updates. Ga hiervoor als volgt te werk:
a. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ services.msc en klik op OK.
b. Klik met de rechtermuisknop op de functie Automatische updates en klik op Stoppen.
c. Minimaliseer de module Services.

onderdeel a lukt wel maar bij stap b hebben ze het over automatische updates? Dat heb ik helemaal niet en waar zou dat in vredesnaam moeten staan? Is dat in dat geval Windows update? Ik wil namelijk niet zomaar een service killen voordat ik weet dat ik de goede te pakken heb.

[ Voor 11% gewijzigd door Kaasje123 op 16-06-2008 21:21 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11 20:03
Windows Update heet die service onder vista

A wise man's life is based around fuck you

• Kaasje123
Okidokie. Dankjewel voor je hulp ik ga aan de slag.

• Kaasje123
Gelukt alleen nu ben ik wel aalle voorgaande informatie over geinstaleerde updates kwijt. Hadden ze ook aangegeven in de instructies maar dat is wel stom. Ik snap nog steeds niet hoe ik hier ooit last van heb kunnen krijgen zelfs bij een hele schone instalatie notabene. Naja ik ben in iedergeval blij dat ik verder kan. Nogmaals bedankt. :)
Pagina: 1