Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view][quote]

Door: dion_b Moderator PMG/VB/OH
quote:
daft_dutch schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:55:
Kan eamelink AUB de starter post aanpassen. met de sluitende info.
beetje laat btw :D tot morgen
Gokje: eamelink kan dat niet -
quote:
Zelf ben ik de 19e helaas helaas op weg naar het zonnige Bonaire dus ik zal een keertje overslaan ;)
Maar goed, 15u Utrecht is duidelijk :P

Tot morgen :)

Knoflookworst + LANparty = overtreding Genève Protocol (gas...)

quote:
dion_b schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 23:03:
[...]

Gokje: eamelink kan dat niet -
[...]

Maar goed, 15u Utrecht is duidelijk :P

Tot morgen :)
eamelink is er nog hoor, ga morgenochtend pas weg ;)

Zal het even aanpassen :)

Misschien is het trouwens handig als er iemand nog even een contact-telefoonnummer post, of DM-requests voor zo'n telefoonnummer accepteert :)
Ik ben 0a6b5c0d7e4f1g2h1i9j als ik kom (gewoon de letters weghalen).
Dit nummer haal ik na de meet weg.

Ik gok te komen, maar weet het niet zeker.
Wss. wel na het eten naar huis.

Weet iemand een (2e handse) Auzentech X-meridian geluidskaart te koop? DM of mail me!

... en rood!

Zijn er nog mensen met 06-nummers? Aangezien we later komen waarschijnlijk is het dan handig om een nummertje te hebben ;)

Kunstliefhebber? www.dekleinekunstenaar.nl | Dierenliefhebber? www.gaasje.nl

Mijne staat er in, maar ik moet afzeggen ivm sociale verplichtingen.
Jammer, had graag gekomen.

Volgende keer maar weer een meet buiten vacantie-tijd?

Weet iemand een (2e handse) Auzentech X-meridian geluidskaart te koop? DM of mail me!

... en rood!

Mjah, je zou zeggen dat vakantie-tijd een prima tijd is om te komen ;)

Kunstliefhebber? www.dekleinekunstenaar.nl | Dierenliefhebber? www.gaasje.nl

Mja veel mensen zijn weg enzo ;).
De 19e was trouwens de enige dag waarop ik dus niet kon, jammer.

:'( jammer Boudewijn, volgende keer beter

Al zullen er vast barmeiden zijn die nu opgelucht zuchten :+

Edit:
Ik heb mijn telnr alvast in DM aan zomertje gestuurd, ik ga even de anderen ook DMmen - ik ga er (tenzij de NS 100% uitval heeft tussen A'dam Amstel en Utrecht, en ik het niet op tijd doorheb om de auto te pakken) zeker om 15u zijn. Herkenbaar aan zwarte kleding, incl T-shirt met "No, I will not fix your computer" en teenslippers met sokken :+

Edit: iedereen die ik kon relateren tot een reg en DM aan had staan een DM gestuurd :)

Edit2: mocht je geen DM ontvangen hebben (want DM niet aanstaan...) of telnr kwijt zijn, we gaan in ieder geval als eerste naar cafe Belgie op de Oude Gracht. Mocht het daar stervensdruk zijn (altijd een gevaar...), dan proberen we het in stadskasteel Oudaen (ook Oude Gracht, tegenover het postkantoor). Als het daar ook te druk wordt, kijken we waar we wel terecht kunnen, valt op voorhand niet te zeggen.

dion_b wijzigde dit bericht 19-07-2008 13:00 (94%)

Mja met teenslippers en sokken ga je die barmeiden wel mee naar huis krijgen bedoel je? >:)

Ik ben te herkennen aan licht blauwe broek, beige jas (voor het geval he, tis nederland ;)) en een fokke en sukke shirt (blauw).
En ook hetzelfde als dion_b, afhankelijk van de NS (Haarlem - Leiden was een ramp gisteren hoorde ik, en das mijn begintraject). Ik denk dat ik via a'dam ga, als ik op tijd weg kan komen :P.

Owja, hoeveel cache is verstandig om mee te nemen?

Hero Of Time wijzigde dit bericht 19-07-2008 12:26 (7%)

Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair

Cash? Mwa ik zuip er op zo'n dagje 30E doorheen aan bier en 20 aan eten?
Dat is wel alleen bier en eten, als je aan de whisky oid gaat wordt het duurder.

Ik ben geen alcohol drinker. Goed, ik ga op weg, reis duurt eventjes en ik moet mijn fietsbanden nog oppompen. Tot om 15:00 uur.

Last minute save, dacht dat ik pas laat of niet zou kunnen komen, maar wat geregel verder ga ik er toch om 15u zijn. Herkenbaar aan o-rly shirt. Tot zo!

O-rly?

:P

Het was weer gezellig, de volgende keer wat langer wat mij betreft.
*burp* Bananenbier :+

het ultieme jaargetijde..... | #!/usr/bin/girl
Kunstnieuws dekleinekunstenaar.nl | Eigen werk: zomertje.nl | Vrolijke beestjes: gaasje.nl

Geslaagde meeting. Ben net een kwartier thuis (leve de NS met de klote wachttijd op Leiden :(). Zeker voor herhaling vatbaar voor mij.

Hero of Time, zeker gezellig, ik wacht op je nieuwe roman, ;).

*burp* kokosbier,de ethopiër was lekker. :)

Ik ga nu slapen. :)

| Last.fm | Geef voor de Cystic Fibrosis Stichting! | "Nobody ever listens to me, I might as well be a Leonard Cohen record."

het was weer gezellig idd :)

delirium tremens FTW :P

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

quote:
Blaasvis schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:06:
het was weer gezellig idd :)

delirium tremens FTW :P
Delirium Nocturnum. :P

| Last.fm | Geef voor de Cystic Fibrosis Stichting! | "Nobody ever listens to me, I might as well be a Leonard Cohen record."

Nocturnum > Tremens > Mongozo achtige shiznit.

Mooi dat het leuk was, ik neem me voor om volgende keer alle shit niet op mijn dak te krijgen op nos-meet-dagen.

Don't panic im daft

nou dat bananenregime kan volledig gehackt worden de volgende meet.
voor de rest zeer geslaagd.

Windows is een oud Afrikaans woord voor telkens opnieuw installeren.

quote:
Jaap-Jan schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:56:

*burp* kokosbier,de ethopiër was lekker. :)

Ik ga nu slapen. :)
Welke roman? Ik schrijf geen boeken.

quote:
Jaap-Jan schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:56:
Volgens mij haal je HoT en Daft door elkaar... :z

Was idd weer gezellig. En er bleef nog een beetje pot over op het eind. Die neem ik volgende keer uiteraard mee :)

quote:
dion_b schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:28:
[...]

Volgens mij haal je HoT en Daft door elkaar... :z
Inderdaad. :)

Je zou mij toch makkelijk moeten herkennen, ik ben de enige die stottert ;). Hoewel dat gisteren behoorlijk meeviel. Zal wel komen omdat ik mij op mijn gemak voelde. Weinig stress. Deed mij zeer goed.

quote:
Hero Of Time schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:06:
Je zou mij toch makkelijk moeten herkennen, ik ben de enige die stottert ;). Hoewel dat gisteren behoorlijk meeviel. Zal wel komen omdat ik mij op mijn gemak voelde. Weinig stress. Deed mij zeer goed.
Je was goed te volgen hoor.

Topic gaat nu van sticky af, volgende meet een vers topic :)

het ultieme jaargetijde..... | #!/usr/bin/girl
Kunstnieuws dekleinekunstenaar.nl | Eigen werk: zomertje.nl | Vrolijke beestjes: gaasje.nl

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws