Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik heb hier een oude pc staan:
AMD 2500+
1,5 gb geheugen
A7V8X-X moederbord.

Ik dacht laat ik hem eens een keer schoonmaken, dus koeler ed. losgehaald. Met de stofzuiger schoongeblazen (weet dat het officeel niet mag). Alles er weer opgedaan, maar als ik nu mijn pc aanzet dan valt deze na 2 a 3 sec. uit.
Voeding en koeling draaien tijdens het starten.
Nog een keer alles losgehaald en weer vast gezet, zelfde resultaat.

Moet ik mogelijk wat nieuwe pasta smeren?

Wie heeft er voor mij een oplossing

Alvast bedankt!!!

Stofzuiger - statische elektriciteit.
Ik ben bang dat je een stuk hardware vermoord heb.

Om uit te vinden wat: Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter stap voor stap door te nemen.

Als je gestolen spullen van een dief steelt, ben je dan dubbel strafbaar?

in het verleden heb ik hem wel eens vaker uitgezogen, het ging normaal altijd wel goed

quote:
nachtwaker schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:57:
in het verleden heb ik hem wel eens vaker uitgezogen, het ging normaal altijd wel goed
Maar in het verleden gehaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. :+

***Specs*** -*-*Intel Pentium Dual Core 2180 @ 4GHz 100% OC

ik heb net wel gemerkt dat er redelijk wat pasta ontbreekt, kan ik door eventueel wat pasta aan te brengen dit probleem oplossen?

Blijft toevallig je aan/uit knop niet hangen/ingedrukt ?

ViperŽ - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

House MD

nee waarschijnlijk niet, of de koeler moet niet goed zitten, maar dan nog valt hij niet na 2a3 seconden uit, misschien kortsluiting tegen de kast, je zou het moederbord eens los van de kast kunnen leggen,

dell xps h2c x3210 xeon Quad , 2x 8800gts 320 sli, 3gb kingston drr2, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

ik heb dat ook een keer gehad met een athon xp 3200 had er perongelijk koelpasta tussen 2 bruggen
schoongemaakt en werkte weer

ik ga morgen effe wat pasta halen Als dat niet werkt dan haal ik een keer mijn hele systeem uit elkaar en zet hem weer in elkaar.

Als dat niet werkt koop ik denk ik wel een andere 2e handse pc.

Iemand een leuke pc thuis staan :)

V&A - Complete Systemen

de_harde_kern wijzigde dit bericht 16-05-2008 21:13 (30%)

Intel E2160@3,0GHz, Gigabyte P35DS4, Twinmos 2GB@DDR900, MSI 8600GTS HDOC, Samsung 320GB S-ATAII, Creative Audigy 2 Platinum

Kan het mogelijk ook aan mijn voeding liggen?

De volgende zaken heb ik tot nu toe geprobeerd:
* Al het geheugen eruit gehaald: zelfde resultaat
* Stekkers van de voeding die aangesloten zitten op de dvd/brander/ harde schijf losgehaald: zelfde resultaat

Nu lijkt het me zelf dat het niet aan de voeding ligt gezien de acties die ik heb uitgevoerd

Heb je het geheugen wel weer erin gedaan? Want zonder RAM blijft je comp sowieso hangen.

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV

quote:
Tankbuster schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:30:
Heb je het geheugen wel weer erin gedaan? Want zonder RAM blijft je comp sowieso hangen.
Ja eerst zonder geheugen opgestart, hij valt weer na 2 a 3 sec uit
Met geheugen en alle dvd/brander/harde schijven stroomloos: hij valt weer na 2 a 3 sec uit

Acties: [view]

Door: dion_b Moderator PMG/VB/OH
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

We verwachten toch echt een stuk meer eigen inzet voor je een topic op GoT opent. En als je een topic opent en anderen tips geven waar je niets mee doet heeft het ook weinig zin.

PODP-83@33MHz, So3 486 mobo, 256MB FP-DRAM, 4MB SiS 6326 PCI - en daar dan WinXP op draaiend :P

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws