De ins en outs van seats !
bij deze waarschuw ik iedereen die een gezond verstand heeft om GEEN aankopen te doen bij seats and sofas alsmede bij popeliers.
de reden is simpel te onderbouwen als oud medewerker bij deze ff een verkorte Top 10.
ik zou er nog een langer gebed van kunnen maken maar bij deze de 10 ergste van de gebroeders.
1) garantie tot aan de deur
Reparaties worden door H(olland) M(eubel) R(epair) uitgevoerd in Budget vorm als het maar redelijk voldoet en klaar is. en weer kapot? dan komt de klant toch nog een keer terug (de klant dient immers toch voor het vervoer te zorgen en deze te betalen).
Oh ja terug naar de fabrikant (spullen worden dus niet zoals beloofd teruggestuurd naar de fabrikant) NOOIT maar worden getracht zgm te maken.
2) de meubels komen niet van bekende fabrikanten maar uit polen,China,tailand.
dus geen europese goede afkomst maar gewoon ....... (open het onderdoek maar eens :-) pas op en schrik niet )
3) Oude gordijnen en oude dennenbomen worden opnieuw leven ingeblazen.
het bovenstaande daar worden de bankstellen van binnen mee gemaakt met het risico tot scheuren en breken.
4) Leder is NOOIT Doorverfd maar altijd opgespoten zelfs bij de banken van €3000.00 dus een kras is altijd zichtbaar door een andere kleur.
5) Stoffen zijn atelier stoffen die veelal in de mode wereld worden gebruikt (kwaliteit nihil)
6) Folder NOOIT lezen klopt niks van en je krijgt niet waar je interesse in hebt.
7) Prijzen/marges liggen op 70 % dus al krijg je 30-35-40 % korting, dan is er nog winst zat en word de klant zo toch genaaid nadat de klant denkt een leuk voordeel te hebben gehad!

Popeliers en Seats and sofas is één pot nat, de broers hebben aandelen met elkaar, een boze klant bij één van de 2 slaagt immers meestal bij de ander ivm bezwaren waar de verkoper dan op in speelt ;-) (SLIM)
9) Kado's ? GEEN COMMENTAAR
10) Levertijd 6-12 Weken ? Kijk eens goed op de bon !!!! Vermoederlijke leverweek 6-12 weken
Uiterlijke leverweek (een half jaar later) dus geen poot om op te staan
11) EXTRA TIP ! het zit schuim is van dien aard dat bij regelmatig gebruik verzakkingen zeker gaan komen (het antwoord van SAS = > ja maar u gebruikt het toch ook, dan moet u ook maar eens op een andere plaats gaan zitten ;-)
Is er dan wel nog iets goeds ?
Ja de koffie want die is GRATIS.
Waarom ik dit eerlijk en openhartig vertel ?
Seats and sofas is mij als oud werknemer nog ruim €800.00 verschuldigd waarvan ca. 350,00 provisie en ruim 450.00 reiskosten.
na diverse brieven en de rechtsbijstand geven ze geen gehoor.
dus voor mij is de kous difinitief af.
Groet,
Ghostrider 30