Reg. datum: 06 januari 2005
Is er iemand op dit forum die weet waar dit aan ligt en hoe ik de config in mijn router eventueel zou kunnen aanpassen zodat Google Maps gewoon werkt?
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Google Maps probleem & Experia Box
Pagina's: 1
[Post Reply] [Nieuw Topic]Het laatste nieuws van Montfoort en omgeving vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl
quote:ErikJan2 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:26:
Vandaag nog wat meer checks gedaan. Ja, ik ga de log bekijken van de Experia firewall op het moment dat ik een Google Maps page probeer binnen te halen.
Ik geloof ook nog steeds dat het uitzetten van de router firewall kan helpen... MAAR, ik heb gisteren ook op een andere PC op mijn huis-netwerk GoogleMaps geprobeerd en daar werkte het weer wel prima. Dat lijkt dan natuurlijk weer te bewijzen dat het toch NIET in de router zit...
Ik tik dit op weer een ander systeem thuis en het werkt hier ook niet (maar dit systeem werkt op mijn werk weer WEL... DAT geeft dan natuurlijk weer aan dat het WEL aan mijn Router ligt).
Ik snap het niet meer...
Het gedrag is als volgt; op het moment dat ik een Map open of verschuif of zoom, komt er in mijn Explorer status bar 30 items remaining (of 40 of 35 etc) gevolgd door "Downloading picture ...enz". Deze counter telt echter NIET af; normaal zie je bijv 34, 33, 32 etc. Na een tijdje krijg ik een melding van Google Maps dat de de kaart niet op dit zoom-level hebben (wat niet klopt).
Juist, daar doelde ik op toen ik naar de log vroeg van de EB.quote:fands schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:47:
... SYN Flood to Host ...
Het laatste nieuws van Montfoort en omgeving vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl
GoT Index » Internetproviders en Hosting » Google Maps probleem & Experia Box
Pagina's: 1
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus