quote:
Er zijn volgens laatste update alleen nog upload problemen:
Helaas lijkt het boeltje weer helemaal plat te liggen, maar in die paar uurtjes gisteren toch kans gezien om een dag-voorraadje op te bouwen....
.... met dien gevolge, dat er geen stats zijn, zelfs geen halve.
hanw
* zie net dat het weer 'up' is was en meer als10k gescoord heb dus, DPC noteerde laag
hanw
* zie net dat het weer 'up' is was en meer als10k gescoord heb dus, DPC noteerde laag
Sekerob wijzigde dit bericht 10-05-2008 09:18 (19%)
ik heb al 2 dual quadcores die niets (voor WCG) staan te doenquote:Sekerob schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 07:41:
Helaas lijkt het boeltje weer helemaal plat te liggen, maar in die paar uurtjes gisteren toch kans gezien omeen dagvoorraadje op te bouwen....
hanw
dan maar primegrid
Reg. datum: 14 juni 2007
Reg. datum: 14 juni 2007
tuxnl pakt rekenmachine 2x2x4 = 16 cores, dat zou een leuke output moeten geven. Hoewel dual quad is xeon, en die geven als ik het goed gehoord heb minder output per Ghz dan de core 2 quads.
16 cores zou ik eigenlijk ook weer eens voor de grap moeten doen, kan het alleen niet te lang volhouden.
16 cores zou ik eigenlijk ook weer eens voor de grap moeten doen, kan het alleen niet te lang volhouden.
"zou ik eigenlijk ook weer eens voor de grap moeten doen"...quote:tuxnl schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:27:
tuxnl pakt rekenmachine 2x2x4 = 16 cores, dat zou een leuke output moeten geven. Hoewel dual quad is xeon, en die geven als ik het goed gehoord heb minder output per Ghz dan de core 2 quads.
Niet over nadenken man, meteen aanzwengelen die bedoeling!