Gathering of Tweakers

Quicksearch
De vorige werd stoffig :-)

Er zijn volgens laatste update alleen nog upload problemen:
quote:
We are having issues with file uploads. We will provide more info when we have it.
[May 9, 2008 5:51:29 PM UTC]
Inmiddels wel weer nieuw werk :)

Echter krijg ik wel de melding dat de upload tijdelijk uit staat wegens problemen.... Wordt een leuke flush dan ;)

Edit: mondjesmaat komen de uploads er weer doorheen....

muppet99 wijzigde dit bericht 09-05-2008 23:14 (16%)

Carpe Diem

De vorige werd stoffig :-)

Helaas lijkt het boeltje weer helemaal plat te liggen, maar in die paar uurtjes gisteren toch kans gezien om een dag-voorraadje op te bouwen....

.... met dien gevolge, dat er geen stats zijn, zelfs geen halve.

hanw

* zie net dat het weer 'up' is was en meer als10k gescoord heb dus, DPC noteerde laag

Sekerob wijzigde dit bericht 10-05-2008 09:18 (19%)

quote:
Sekerob schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 07:41:
Helaas lijkt het boeltje weer helemaal plat te liggen, maar in die paar uurtjes gisteren toch kans gezien omeen dagvoorraadje op te bouwen....

.... met dien gevolge, dat er geen stats zijn, zelfs geen halve.

hanw

* zie net dat het weer 'up' is was en meer als10k gescoord heb dus, DPC noteerde laag
ik heb al 2 dual quadcores die niets (voor WCG) staan te doen :( ik krijg niks binnen..
dan maar primegrid

Bak 1 , Bak 2 , Bak 3 , Laptop En ze doen allemaal Climate Prediction iets met boinc

tuxnl pakt rekenmachine 2x2x4 = 16 cores, dat zou een leuke output moeten geven. Hoewel dual quad is xeon, en die geven als ik het goed gehoord heb minder output per Ghz dan de core 2 quads.

16 cores zou ik eigenlijk ook weer eens voor de grap moeten doen, kan het alleen niet te lang volhouden.

WorldCommunityGrid @ DPC
Reg. datum: 31 oktober 2005

quote:
tuxnl schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:27:
tuxnl pakt rekenmachine 2x2x4 = 16 cores, dat zou een leuke output moeten geven. Hoewel dual quad is xeon, en die geven als ik het goed gehoord heb minder output per Ghz dan de core 2 quads.

16 cores zou ik eigenlijk ook weer eens voor de grap moeten doen, kan het alleen niet te lang volhouden.
"zou ik eigenlijk ook weer eens voor de grap moeten doen"...
Niet over nadenken man, meteen aanzwengelen die bedoeling! :9~ :9~ ;)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws