Ik ben net overgegaan naar Alice. Ondanks de korte afstand tot de centrale, kan ik maar met 10mbit stabiel intrainen. Alice zegt, dat mijn bekabeling in huis misschien slecht is. Dat kan kloppen. Ik kan maar 1 telefoonaansluiting vinden:

Hierop heb ik uiteraard mijn modem aangesloten.
Zoals je ziet, gaat de draad van de aansluiting met een lusje door de muur, en komt dan hier uit:

Vervolgens gaat het omhoog langs de deur

Maakt nog een lusje:

en verdwijnt dan in het plafond:

Ik kan nergens een punt vinden waar het weer uit het plafond komt. In de meterkast zit duidelijk geen ISRA punt; het is een oud huis en de telefoon komt daar niet binnen. De vraag is: waar wel? Of denkt iemand dat dit toch mijn echte ISRA punt is?
Vervolgens is de vraag: waar moet ik zijn om er toch achter te komen? Ik zit inmiddels bij Alice en heb dus geen contract meer met KPN. Ik heb gehoord, dat Alice dan ook mijn aanspreekpunt wordt voor het ISRA punt; klopt dat?
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het vinden van het juiste punt...

Hierop heb ik uiteraard mijn modem aangesloten.
Zoals je ziet, gaat de draad van de aansluiting met een lusje door de muur, en komt dan hier uit:

Vervolgens gaat het omhoog langs de deur

Maakt nog een lusje:

en verdwijnt dan in het plafond:

Ik kan nergens een punt vinden waar het weer uit het plafond komt. In de meterkast zit duidelijk geen ISRA punt; het is een oud huis en de telefoon komt daar niet binnen. De vraag is: waar wel? Of denkt iemand dat dit toch mijn echte ISRA punt is?
Vervolgens is de vraag: waar moet ik zijn om er toch achter te komen? Ik zit inmiddels bij Alice en heb dus geen contract meer met KPN. Ik heb gehoord, dat Alice dan ook mijn aanspreekpunt wordt voor het ISRA punt; klopt dat?
Hopelijk kunnen jullie me helpen met het vinden van het juiste punt...