PS3 via HDMI naar Laptop scherm?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik zit op dit moment met het idee om de PS3 zijn signaal via de HDMI poort van de laptop laten gaan.
Ik heb al op het web naar een paar soortgelijke topics gezocht, maar die zijn allemaal wat verdeeld en rond de pot gedraaid vindt ik.

Ik bezit een HP Compaq 8510p, heb hem aangesloten aan de PS3 met de normale HDMI kabel, maar ik kan op geen manier nakijken of hij het signaal ontvant of niet (ik zet ook de instelling van de PS3 op HDMI) Is er ergens een speciale functie ofzo die ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
De HDMI van de laptop is toch voor het laptopbeeld weer te geven op een LCD TV ?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-10 07:13
Dat gaat niet. Die HDMI-uitgang op je laptop is precies andersom bedoelt: om het beeld van je laptop op een extern scherm met HDMI-ingang weer te geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Wel, bij de winkel waar ik de HDMI kabel kocht, beweerden ze dat het geen probleem zou zijn als mijn laptop een HDMI aansluiting had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Slechte winkel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Inderdaad het lijkt me niet mogelijk om PS3 op het laptopscherm beeld te laten geven :)

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Nja, het is wel mogelijk, als de laptop toevallig ook een video-ingang heeft, of via een USB-videograbber. Maar in beide gevallen heb je het dan over composiet- of hoogstens s-vhs-signaal; wat natuurlijk zwaar inferieur is qua beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 19:20

rGz

Kortom; de "man in de winkel" heeft een verkoopspraatje opgehangen.

Hoe lang ben je al in het bezit van die laptop? Anders zou ik gewoon eens naar de desbetreffende winkel gaan en zeggen; "Hey, doe es fix!"
Anders even doen wat HyperioN zegt, een appart systeempje scoren.
Pagina: 1