Dankje dat je onder de indruk bent van m'n reviews (daarom heb ik ze ook zo geschreven)
en natuurlijk om de karma 
Ik wil je er even aan herinneren dat dit mijn eerste info topic is, dat ik niet iemand ben die met de pet ernaar gooit.
Heb je mij ook nooit zien zeggen (
hoop ik voor mijIk zal proberen je kanttekeningen te verwerken en zoals ook vermeld in het topic, dit met zoveel mogelijk nuttige informatie proberen uit te breiden.
Top, zeg ik verder niets over
En ja ik heb natuurlijk je tekst veelal gequotte, omdat hij nuttig is en dat lijkt me toch de bedoeling.
Je quote nog wel de hele tijd mijn volledige post

(je hebt ook een 'splits quote' dat je dus de post van iemand op kan delen en na elk gedeelte relevant commentaar kan leveren. (zoals ik nu doe)
En als ik de vergelijking mag maken naar Deel IV no offense maar dat vond ik niet echt leesvriendelijk.. allemaal lappen tekst aan elkaar vast. Maar ik wil niet bashen whatsoever.
Ik zeg ook niet dat je TS slecht is, hier staan wat meer foto's in, de lappen tekst zijn wat minder lang. en ik had al met Nas T op msn overlegd dat hij zijn TS van deel IV wat aan zou kunnen passen door die lappen tekst in te korten/beter in te delen, en dat ook mee te nemen naar deel V
Gewoon lekker ontopic over hoe de die bak nou het zwijgen opleggen. En daarom is het misschien ook leuk om foto's te gaan posten van ieders oplossingen,... want die zie ik nog maar sporadisch.
Ik doe het wel

en ik heb net m'n comp even uit gehad en foto's gemaakt voor bij m'n review over m'n kast. die post ik hier ook wel even, (even het goede voorbeeld geven)