Ik gebruik als webbrowser Safari en lees hier ook me Hotmail mee. Echter heb ik om de x aantal malen inloggen dat ik niet meer kan inloggen. Dit probleem heeft me moeder ook (ook safari)
Als ik dan me cookies verwijder dan kan ik weer inloggen, maar begint het weer van voor af aan.
Zelf geprobeert/geconstateerd:
- archiveer en installeer -> geen resultaat
- Met me vorige MacBook Pro had ik dit probleem ook, ligt dus niet aan de machine
- Op verschillende draadloze netwerken heb ik dit probleem
- Gezocht op google, en veel mensen hebben dit probleem
- Met een andere browser werkt het wel -> OK
- Cookies verwijderen met kernwoord "live" -> OK
Machine: MacBook pro 15" 2,4/4GB/250G etc. Hierop draait Mac OSX 10.5 Leopard, met alle updates (van me moeder: PB G4 12" en ook Mac OSX 10.5 + updates)
Ik zou het gewoon even niet weten waar dit probleem aan ligt, en de oplossingen van de sites helpen ook niet echt voor mij
!
Als ik dan me cookies verwijder dan kan ik weer inloggen, maar begint het weer van voor af aan.
Zelf geprobeert/geconstateerd:
- archiveer en installeer -> geen resultaat
- Met me vorige MacBook Pro had ik dit probleem ook, ligt dus niet aan de machine
- Op verschillende draadloze netwerken heb ik dit probleem
- Gezocht op google, en veel mensen hebben dit probleem
- Met een andere browser werkt het wel -> OK
- Cookies verwijderen met kernwoord "live" -> OK
Machine: MacBook pro 15" 2,4/4GB/250G etc. Hierop draait Mac OSX 10.5 Leopard, met alle updates (van me moeder: PB G4 12" en ook Mac OSX 10.5 + updates)
Ik zou het gewoon even niet weten waar dit probleem aan ligt, en de oplossingen van de sites helpen ook niet echt voor mij
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 140651 op 07-04-2008 13:05 ]