[Safari] Hotmail laad niet (cookies probleem)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140651

Topicstarter
Ik gebruik als webbrowser Safari en lees hier ook me Hotmail mee. Echter heb ik om de x aantal malen inloggen dat ik niet meer kan inloggen. Dit probleem heeft me moeder ook (ook safari)
Als ik dan me cookies verwijder dan kan ik weer inloggen, maar begint het weer van voor af aan.

Zelf geprobeert/geconstateerd:
- archiveer en installeer -> geen resultaat
- Met me vorige MacBook Pro had ik dit probleem ook, ligt dus niet aan de machine
- Op verschillende draadloze netwerken heb ik dit probleem
- Gezocht op google, en veel mensen hebben dit probleem
- Met een andere browser werkt het wel -> OK
- Cookies verwijderen met kernwoord "live" -> OK

Machine: MacBook pro 15" 2,4/4GB/250G etc. Hierop draait Mac OSX 10.5 Leopard, met alle updates (van me moeder: PB G4 12" en ook Mac OSX 10.5 + updates)

Ik zou het gewoon even niet weten waar dit probleem aan ligt, en de oplossingen van de sites helpen ook niet echt voor mij :( !

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 140651 op 07-04-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik ga deze in de gaten houden, ik heb precies hetzelfde gezeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
http://login.live.com/log...2&svc=m...lang=EN&lc=1033
schijnt te werken volgens dat forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
een tijdje ja, daarna niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:21
ik heb het soms op me ipodtouch (dus ook safari) dat hotmail niet laad.. hij gaat dan gewoon terug naar het inlogscherm omdat ik nie ingelogt ben zegt die dan.

Ook met forums heb ik het soms, als ik dan ingelogt ben en ik klik op een link (meestal private messages) dan zegt de site, dat ik niet authorised ben om die pagina te bekijken omdat ik moet inloggen.

Zou het soms gewoon aan safari liggen in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik denk het ook. Heb hetzelfde verschijnsel op de iPhone, op tweakers inloggen werkt perfect, een dag later ben ik nog steeds ingelogd, maar als ik op hotmail inlog kom ik gewoon weer op de inlogpagina uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
wat als je dat vinkje aanzet bij beide onthouden?? bij mij logged die dan niet eens meer in. Dan kan ik gelijk nog een keer me email en pw intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Huh? Ik snap je even niet, maakt niet uit waar ik het vinkje zet, kom altijd op de inlogpagina uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
als ik het vinkje zet op beide onthouden, dan gaat die niet eens naar me inbox maar gewoon weer opniew naar hotmail.com.

Als ik dat vinkje niet veranderd dan logged die soms wel in, maar soms ook nog niet eens. dat bedoelde ik. sorry dat ik niet duidelijk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
een vinkje bij wachtwoord onthouden geeft geen (gewenst) resultaat. je dient toch om de zoveel malen inloggen de cookies te verwijderen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
Is een bugje van Safari icm hotmail denk ik, want ik heb er ook last van. Tenzij ik gewoon netjes uitlog, dan kan ik namelijk WEL de volgende keer weer inloggen.

Als ik met Camino naar hotmail surf, en ik meld me niet netje af, dan is er geen probleem de volgende keer.

Overigens heb ik dit cookies probleem alleen bij hotmail. Gmail werkt correct, net als andere inlog sites.

Dus of een andere browser gebruiken, of netjes uitloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oke een lichte "doorbraak". ik ben er namelijk achter welke cookie dit probleem veroorzaakt ! hij heeft de naam "browsersense" als je deze verwijdert doet alles het opeens weer ! :) eens kijken hoe verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-05 23:51
Het Safari/Hotmail probleem is al maanden bekend, en er zijn daarom al meerdere topics over dit onderwerp. Ik heb in 1 van de topics een vrij simpele oplossing neer gezet welke bij iedereen werkte.

Het volgende, log gewoon uit als je klaar bent met hotmail. Als je ingelogd staat en je systeem in sleep gooit, of reboot kom je er niet meer in. Wanneer je netjes uit blijft loggen na gebruik kan je er ten alle tijden in komen.

Vanuit Live Messenger for MAC het zelfde liedje, zolang je uitlogt na gebruik kan je gewoon de Mail knop gebruiken om naar je inbox te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
baquelappe schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:14:
Het Safari/Hotmail probleem is al maanden bekend, en er zijn daarom al meerdere topics over dit onderwerp. Ik heb in 1 van de topics een vrij simpele oplossing neer gezet welke bij iedereen werkte.

Het volgende, log gewoon uit als je klaar bent met hotmail. Als je ingelogd staat en je systeem in sleep gooit, of reboot kom je er niet meer in. Wanneer je netjes uit blijft loggen na gebruik kan je er ten alle tijden in komen.

Vanuit Live Messenger for MAC het zelfde liedje, zolang je uitlogt na gebruik kan je gewoon de Mail knop gebruiken om naar je inbox te gaan.
het gaat mij om het volgende: dit hoort niet. en ik ga het oplossen, hoe dan ook >:)
Pagina: 1