Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 16:41
Ik ben op zoek naar een batterij of een apparaat om mijn media devices (telefoon, pda en mp3speler) onderweg op te laden. Nu kwam ik deze tegen op verschillende sites als bol.com.
Philips Power2Go SCE4430

Afbeeldingslocatie: http://www.p4c.philips.com/files/s/sce4430_12/sce4430_12_trf_.jpg

Nu kan ik nergens, ook niet op de site van Philips zelf en niet via google, vinden wat de daadwerkelijke capaciteit is van het apparaat. Er word overal gezegd dat het andere devices 30 uur van stroom kan voorzien. Er is echter nergens te vinden wat dan het voltage of het amperage is. Weet iemand toevallig iets van dit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Probeer eens met Philips te bellen, dat wil soms (ligt eraan wie/wat je aan de lijn krijgt) wel eens helpen. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 00:39

Yor

Yor1313#2571

Als ik mij niet vergis, is dit ding nu in de bood, als je snapt wat ik bedoel ( geen spam enzo )

Chips, vergist, is een ééndags vlieg!

[ Voor 29% gewijzigd door Yor op 02-04-2008 23:29 . Reden: url erin! ]

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Je mag de URL gewoon noemen hoor. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
Weet ik, is ook een van de redenen dat ik het nu toch wel wilde weten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Power consumption of the connected device must not
exceed 5.6 V, 350 mA.
Heb je daar iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
Iets verder in de link die jij me gaf staat wel wat ik zocht:

6 Technical specifications
• Battery type: Lithium polymer
• Rated input: 5V DC, max. 500 mA
• Rated output: 5.6V DC, max. 350 mA
• Battery capacity: 2000 mAh
• Recharging time: 4.5 - 6.5 hours
• Operating temperature: 0ºC - 45ºC
• Size: 60 x 87 x 16 mm (h x w x d)
• Weight: 88 g

Bedankt!

Wat ik hieruit opmaak is dat het dus waarschijnlijk een batterij van 5 -5.2 volt is en 2000mAh.
Dat zou in theorie genoeg moeten zijn voor ongeveer 2 - 2.5 keer mijn telefoon opladen. Niet zoveel maar toch best redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257939

Wetterhahn schreef op woensdag 02 april 2008 @ 22:08:
Ik ben op zoek naar een batterij of een apparaat om mijn media devices (telefoon, pda en mp3speler) onderweg op te laden. Nu kwam ik deze tegen op verschillende sites als bol.com.
Philips Power2Go SCE4430

[afbeelding]

Nu kan ik nergens, ook niet op de site van Philips zelf en niet via google, vinden wat de daadwerkelijke capaciteit is van het apparaat. Er word overal gezegd dat het andere devices 30 uur van stroom kan voorzien. Er is echter nergens te vinden wat dan het voltage of het amperage is. Weet iemand toevallig iets van dit apparaat?
Ik heb 'm gekocht om o.a. te gebruiken voor mijn nieuwe ipod nano (3e geneartiemet video). Ik kan van die ipod nergens vinden wat Ma en V zijn. de Power2Go (sce4430) laadt mijn ipod niet op terwijl dat zou moeten kunnen met het usb-kabeltje van de ipod? Weet iemand hier iets van? Kom er nergens info over tegen. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66298

Anoniem: 257939 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 20:26:
[...]

Ik heb 'm gekocht om o.a. te gebruiken voor mijn nieuwe ipod nano (3e geneartiemet video). Ik kan van die ipod nergens vinden wat Ma en V zijn. de Power2Go (sce4430) laadt mijn ipod niet op terwijl dat zou moeten kunnen met het usb-kabeltje van de ipod? Weet iemand hier iets van? Kom er nergens info over tegen. Bedankt
Ik heb vandaag contact gehad met philips customer service (netjes binnen 24 uur antwoord) omdat ik hetzelfde probleem had met mijn ipod.
Nu blijkt dat er een adapter speciaal voor de ipod nodig is icm de powerpack (4430). Deze zou mij kosteloos worden toegezonden. Dus voor de mensen met een ipod: even via de website van shop.philips.nl naar de customerservice om een mailtje te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:36
Ik was benieuwd of de Power2Go-serie, in tegenstelling tot een simpele USB-oplader, wel door me mp3-speler (een Sony NWZ-A810) zou worden herkend. Gelukkig blijkt dit het geval te zijn en is hij nu netjes aan het opladen!

Leuk product vind ik het tot nu toe :) Alleen het zakje is een beetje te magic-achtig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 09:43
Voor de geïnteresseerden: de SCE4430/12 is de ibood van de dag voor 29,95 euro. Check ibood.nl

En nee, ik heb verder geen connectie met die site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61472

Weet iemand waar ik kan vinden welke connectors er precies bij zitten? Ik heb zelf een vrij nieuwe Nokia telefoon met zo'n kleine aansluiting en mijn vriendin heeft een Sony Ericsson. Het zou handig zijn als die allebei zouden werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61472

Anoniem: 61472 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:37:
Weet iemand waar ik kan vinden welke connectors er precies bij zitten? Ik heb zelf een vrij nieuwe Nokia telefoon met zo'n kleine aansluiting en mijn vriendin heeft een Sony Ericsson. Het zou handig zijn als die allebei zouden werken.
Al gevonden na wat zoeken: Compatibility Chart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 09:35
Anoniem: 61472 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:37:
Is toch gewoon USB?

USB heeft een universele spanning en een max. stroom. Dus als er een USB kabel bij je foon zit, dan kan je die gebruiken icm de batterypack van Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:35
Ik ben echt niet van Ibood of zo maar: http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php Philips Power2Go is vandaag te koop voor € 29,95. Dus als je nog zat te twijfelen over de prijs is het misschien vandaag wel de dag om hem te kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

Ik zou hem ook aangeschaft hebben, ware het niet dat ik 2 jaar geleden al een battery extender heb aangeschaft. Daar "drop" ik 4 oplaadbare of gewone Penlights in en afhankelijk van de capaciteit kan ik dan 2-6x volledig bijladen.Deze battery extender heeft ook een miniUSB aansluiting.Prijs 18 euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.addonsworld.co.uk/shopimages/products/extras/MICRO-USB-B_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:47
Weet je ook nog waar je die gekocht hebt?
Want als je daar 4x een 1.2 volt batterij in doet van 3200 mah per stuk dan heb je wel wat meer capaciteit dan met die philips lijkt me. Interessant ding :)

edit: volgens mij heb ik hem gevonden.
winkel 1
winkel 2
ervaringen

Het blijkt dus dat in dit ding geen circuit te beveiliging zit. In principe moet je het dan dus ook zo zelf kunnen maken.

[ Voor 54% gewijzigd door marteltor op 27-06-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marteltor schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:21:
Weet je ook nog waar je die gekocht hebt?
Want als je daar 4x een 1.2 volt batterij in doet van 3200 mah per stuk dan heb je wel wat meer capaciteit dan met die philips lijkt me. Interessant ding :)

edit: volgens mij heb ik hem gevonden.
winkel 1
winkel 2
ervaringen

Het blijkt dus dat in dit ding geen circuit te beveiliging zit. In principe moet je het dan dus ook zo zelf kunnen maken.
Zover hoef je niet te gaan hoor. Je kan ze in nederland hier krijgen a 18 euro. Inderdaad. Het is een kastje, kabeltje plus connector, en aan/uit schakelaartje. Je hoeft ook niet voor elk device een te kopen want de miniUSB aansluitingen zijn nagenoeg allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Dit Philips is dan wel goedkoper, omdat je daar geen batterijen bij hoeft te kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Dothan op 11-07-2008 15:03 ]

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dothan schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:21:
Dit Philips is dan wel goedkoper, omdat je daar geen batterijen bij hoeft te kopen.
Die Philips kost zo'n 40 piek. Je blijft afhankelijk van de capaciteit. Die kun je bij een batterij extender zelf bepalen aan de hand van de capaciteit van de cellen die je erin stopt. Hij is ook wat handzamer. En ik heb hem nu eenmaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrytheone
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik zoek zo iets voor mijn Asus Eee 701
weet iemand dat? weet dat de output 9V moet zijn maar je kan daar door wel de accu verlengen maar niet veel

mooi rond is niet vierkand! dus lul niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 13-05 07:32
Even oprakelen; net gekocht maar ik kan mijn Sony PSP hiermee blijkbaar niet opladen. Enig idee waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 08:34
De aldi bied vanaf a.s. woensdag een solar power pack aan, zie http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_27/OFF01.SHTML. Met welke Philips zou deze vergelijkbaar zijn qua capaciteit?

[ Voor 6% gewijzigd door musicfreak op 27-06-2009 20:00 ]

Pagina: 1