complete webmail inbox (Orange) forwarden naar Gmail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb momenteel (o.a.) een email account bij Orange, maar ik ga mijn abo beindigen bij Orange. Daarom wil ik allle mails in mijn Orange webmail inbox forwarden naar mijn Gmail account. Er staan bijna 6000 mailtjes in mijn inbox en voel er weinig voor deze 1 voor 1 langs te lopen om te kijken welke ik wil bewaren om die vervolgens te forwarden naar m'n Gmail account. Zoals je begrijpt :)

Dus mijn vraag is: Is het mogelijk alle mails automatisch tegelijk door te sturen?

tnx!

Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als het mogelijk is om ze via pop3 op te halen dan zou ik dat eerst doen met een mailprogramma (bijv. mozilla thunderbird). Dan in Gmail IMAP aanzetten en dit ook instellen in Thunderbird. Dan gewoon de mailtjes kopieren binnen Thunderbird van account naar account.

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 21-03-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:18

Reptile209

- gers -

Je kan ook gebruik maken van de Mail Fetcher van GMail om je POP3-box te importeren.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 14:02
Pop3 bij gmail is verreweg je beste kans inderdaad. Dan krijg je alle mails ook gewoon ongewijzigd binnen, is wel handig.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oeps, Ik zag mijn post niet verschijnen in de toppic lijst, dus nog een keer gedaan. Nu staat hij er dus dubbel. Hoe delete ik m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat is idd misschien nog een betere oplossing. Gebruik het zelf ook om geen mail te missen van een paar oude pop3 accounts die ik niet meer gebruik. Alleen niet bij stil gestaan dat je het natuurlijk ook kunt gebruiken om een compleet account te transferren als het allemaal nog op de server staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:48:
oeps, Ik zag mijn post niet verschijnen in de toppic lijst, dus nog een keer gedaan. Nu staat hij er dus dubbel. Hoe delete ik m?
Kun je niet zelf doen, een mod zal dat voor je doen zodra hij hem tegenkomt.
Vermeld tot die tijd in de topicstart van je andere topic even dat mensen hier moeten kijken.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt! ga er mee aan de slag.

Heb momenteel eerst de uitdaging om ingelogt te komen zie ik... melding dat wachtwoord niet correct is terwijl ik ZEKER weet dat hij klopt (Caps Lock uiteraard uit)... anyways.. bedankt!
Pagina: 1