eventueel met z'n 3en def jam ofzo doen (of een andere beat em up game) kan dan wel zolang je het beeld door lust.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
-
If you rape a hooker, is it theft?
-
dank aan Just_I voor me kersticoon
GoT Index » Casemodding » [CIP] Xbox in auto als extra media/game center
-
-
[voorjaars opruiming, sig in de vuilnisbak]
.ε(●̮̮̃•̃)з IBM ThinkPad T40! .ε(●̮̮̃•̃)з
haha msx! those were the daysquote:I_am_akira schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:00:
het is lekker nerd om van de msx emulator knighmare II aan te zetten alleen al voor het muziekje
even melden, leuke mod.quote:I_am_akira schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:39:
[afbeelding]
En deze zijn ook binnen.
4 x wireless 2.4Ghz xbox controllers
al zal ik er maar maximaal 3 kunnen gebruiken ( 1 poort voor de remote), maar dat lijkt me zat
"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."
http://www.yagoda.nl/xbox...ss-controller-p-2254.htmlquote:Maverick schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:35:
[...]
even melden, leuke mod.
Maar nu ter zake... waar heb je deze dingen vandaan? Ik heb me werkelijk rot gezocht naar een xbox controller en jij komt er zomaar even met 4 aanzetten
Top hartstikke bedankt, heb er meteen maar 2 besteldquote:I_am_akira schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:43:
[...]
http://www.yagoda.nl/xbox...ss-controller-p-2254.html
?
dat is zomaar een winkel
ik had ze ergens anders voor 29,95 per 2 stuks
"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."
Xbox heeft ook een netwerk aansluitingquote:--Erik-- schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:59:
Hoe ben je van plan nieuwe media op je HD te zetten? Moet je dan met je HD gaan slepen of heb je een draadloze oplossing hiervoor?
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Snap ik, maar om iedere keer ff een UTP kabel uit te rollen lijkt me ook niet echt praktisch, vandaar mijn vraagquote:
-
-
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona