Ik weet niet of ik dit in dit forum moet plaatsen, maar volgens mij heeft het hier het meeste mee te maken.
Ik heb de volgende apparaten:
- Een laptop
- Een versterker
- Een TV
- Een NAS
- Een wireless netwerk
En deze apparaten wil ik allemaal draadloos kunnen bedienen. Dit gaat gelukkig al voor de TV en de versterker
maar ik wil graag mijn muziek (die op mijn NAS staat) draadloos naar mijn versterker kunnen sturen, terwijl ik op mijn laptop bepaal welke muziek.
Nu bestaan er tegenwoordig een aantal leuke apparaten die dit (volgens mij) mogelijk moeten kunnen maken:
- Dane-Elec So-Smart
- Freecom Network MediaPlayer-350 WLAN
Nu zit ik dus te twijfelen of het uberhaupt mogelijk is om muziek van deze wireless NAS via mijn laptop af te spelen.
Een voorbeeld:
Ik heb windows media player op mijn laptop en ik wil hiermee mijn bestanden op de NAS afspelen. Zonder dat er een draadje tussen mijn laptop en versterker zit, maar tussen deze "network media player" en mijn versterker.
Is dit mogelijk?
Ik heb de volgende apparaten:
- Een laptop
- Een versterker
- Een TV
- Een NAS
- Een wireless netwerk
En deze apparaten wil ik allemaal draadloos kunnen bedienen. Dit gaat gelukkig al voor de TV en de versterker
Nu bestaan er tegenwoordig een aantal leuke apparaten die dit (volgens mij) mogelijk moeten kunnen maken:
- Dane-Elec So-Smart
- Freecom Network MediaPlayer-350 WLAN
Nu zit ik dus te twijfelen of het uberhaupt mogelijk is om muziek van deze wireless NAS via mijn laptop af te spelen.
Een voorbeeld:
Ik heb windows media player op mijn laptop en ik wil hiermee mijn bestanden op de NAS afspelen. Zonder dat er een draadje tussen mijn laptop en versterker zit, maar tussen deze "network media player" en mijn versterker.
Is dit mogelijk?