Hey,
Ben al 2u bezig om Subtitle Workshop een subtitle te laten splitten, maar dat wil hij dus niet...
Ik doe dus Split Subtitle en in de Simple view kies in dan End of Video.
Als ik op Split! klik, gebeurd er niks...
Op deze manier doe ik het dus al jaren, nooit problemen mee gehad.
Nu probeerde ik net in de Advanced view, omdat je daar wat meer info krijgt.
Ik klikte dus op de eerste filename om de videofile te kiezen waarop hij moet splitten, toen viel mij op dat hij in de Lines-kolom 0 aangeeft...
Lijkt wel alsof hij de file niet kan lezen of zo.
Ik heb enkel ffdshow geinstalleerd staan, ST W kan de avi wel afspelen in de preview mode, dus ik veronderstel dat de codec het probleem niet is (zoals ik al zei, ik werk al jaren op deze manier)
Ik heb het nu reeds op 3 pc's geprobeerd (XP, Vista, W2K3), overal hetzelfde probleem!
Ben al 2u bezig om Subtitle Workshop een subtitle te laten splitten, maar dat wil hij dus niet...
Ik doe dus Split Subtitle en in de Simple view kies in dan End of Video.
Als ik op Split! klik, gebeurd er niks...
Op deze manier doe ik het dus al jaren, nooit problemen mee gehad.
Nu probeerde ik net in de Advanced view, omdat je daar wat meer info krijgt.
Ik klikte dus op de eerste filename om de videofile te kiezen waarop hij moet splitten, toen viel mij op dat hij in de Lines-kolom 0 aangeeft...
Lijkt wel alsof hij de file niet kan lezen of zo.
Ik heb enkel ffdshow geinstalleerd staan, ST W kan de avi wel afspelen in de preview mode, dus ik veronderstel dat de codec het probleem niet is (zoals ik al zei, ik werk al jaren op deze manier)
Ik heb het nu reeds op 3 pc's geprobeerd (XP, Vista, W2K3), overal hetzelfde probleem!