[Exchange 2003] Public Folders => Distribution Lists

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-07 21:27
Enkele uren heb ik al besteed om dit probleem op te lossen, helaas heb ik van Exchange niet zoveel kaas gegeten.

Heb hier een klein bedrijfje met 10 users. Ze hebben allemaal in hun Adressbook een tab ter beschikking die "Distibution lists" noemt (zie screen 2) deze map bevindt zich op het hoogste niveau (zoals Outlook-adresboek op de screenshot).

Nu heb ik daar een nieuwe user aangemaakt, en deze heeft deze functie niet, maar zou die uiteraard ook graag gebruiken, aangezien ze regelmatig deze externe contacten nodig heeft.

Ik heb lang zitten zoeken, maar ik kan niet vinden hoe dit moet worden toegevoegd, ik heb de grbuiker op de map "Distribution lists" (zie screenshot 1) reeds ALLE rechten gegeven, dit heeft helaas niets opgebracht.

http://users.telenet.be/u688226/screen1.png
http://users.telenet.be/u688226/screen2.png

Iemand die me kan vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat de gebruiker ook deze lijst kan zien in het Adressbook, zoals de andere collega's?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
1. Rechtermuis > properties van de Public folder met de contactpersonen. Tabblad "Outlook Address Book" aanvinken dat het een Outlook Address Book moet zijn.
2. Vanuit het hoofdmenu "Tools > Address Book"
3. In het verschenen "Address Book"-venster "Tools > Options", zorg dat de juiste adresboeken worden gebruikt voor de verschillende opties, en stel de volgorde in.

Volgens mij meer een Outlook-profiel wat niet goed geconfigureerd is, dan iets in Exchange. Ik verplaats dit topic nog even. Windows Servers en Server-software > Officesuites en -software

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-07 21:27
Dit was inderdaad de remedie, enorm bedankt!