Hallo allemaal,
Eerst even wat kort over mezelf
Ik ben Thieme woon in Venray
en ben nu als sind een tijdje geinteresseerd in casemodding.
Ik heb nu een centurion5 als kast die ik een beetje basic ga modden,
maar ik wil later toch wel een keer met een oude donor kast echt gaan modden.
Ikzelf ben eigenlijk wel geinteresseerd in het stealthen van een PC en zou dan ook graag mijn DVD willen wegwerken en deze softwarematig openmaken maar ook weer dichtdoen.
Ik heb al gezocht op google en met de search hier
Ik heb dit programmatje gevonden:
http://www.rjlsoftware.com/software/utility/open%5Fcd/
alleen mij lukte het niet om dat programma het laatje ook weer dicht te maken.
Ik moet er eerlijk bij bekennen dat ik best een softwarenoob ben en ook iemand met nog geen enkele casemod ervaring wat so ever op enkele fans vastschroeven na
Ik ben dus dan ook op zoek naar een programma waarmee ik makkelijk die lade open en dicht kan maken ik wil hier dan gewoon een knop op mijn toetsenbord (logitech) voor gebruiken met behulp van de setpoint software.
Dus als ik dan op die knop zou duwen runt die een programma die mijn lade openmaakt
en als ik er dan weer op duw moet hetzelfde programma gerunt worden maar dat dat programa dan weer automatisch de lade dichtmaakt.
Ik hoop trouwens dat ik hier wel goed zit en ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen.
Ik zou liever niet het advies krijgen zoals bouw de schakelaar ergens anders, doe het wel handmatig, etc.
Ik ben nu eenmaal eigenwijs en heb mijn zinnen gezet op softwarematig.
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Thieme
Eerst even wat kort over mezelf
Ik ben Thieme woon in Venray
en ben nu als sind een tijdje geinteresseerd in casemodding.
Ik heb nu een centurion5 als kast die ik een beetje basic ga modden,
maar ik wil later toch wel een keer met een oude donor kast echt gaan modden.
Ikzelf ben eigenlijk wel geinteresseerd in het stealthen van een PC en zou dan ook graag mijn DVD willen wegwerken en deze softwarematig openmaken maar ook weer dichtdoen.
Ik heb al gezocht op google en met de search hier
Ik heb dit programmatje gevonden:
http://www.rjlsoftware.com/software/utility/open%5Fcd/
alleen mij lukte het niet om dat programma het laatje ook weer dicht te maken.
Ik moet er eerlijk bij bekennen dat ik best een softwarenoob ben en ook iemand met nog geen enkele casemod ervaring wat so ever op enkele fans vastschroeven na

Ik ben dus dan ook op zoek naar een programma waarmee ik makkelijk die lade open en dicht kan maken ik wil hier dan gewoon een knop op mijn toetsenbord (logitech) voor gebruiken met behulp van de setpoint software.
Dus als ik dan op die knop zou duwen runt die een programma die mijn lade openmaakt
en als ik er dan weer op duw moet hetzelfde programma gerunt worden maar dat dat programa dan weer automatisch de lade dichtmaakt.
Ik hoop trouwens dat ik hier wel goed zit en ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen.
Ik zou liever niet het advies krijgen zoals bouw de schakelaar ergens anders, doe het wel handmatig, etc.
Ik ben nu eenmaal eigenwijs en heb mijn zinnen gezet op softwarematig.
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Thieme