ipod touch krijgt geen wifi verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 2.535 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247635

Topicstarter
hee,

kunnen jullie me misschien uitleggen wat je moet doen om verbinding te krijgen?
hij vind een netwerk (niet beveiligd) en als ik die aanklik kan hij geen verbinding maken.
moet ik ook ip adres en router en dat soort dingen invullen?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34298

het kan natuurlijk dat een wifi netwerk (niet je eigen) met een whitelist werkt, een lijst van kaarten die WEL op het netwerk mogen. Staat jouw ipod daar niet bij dan houdt het natuurlijk op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
Zonder info over de router of het netwerk waar je verbinding mee wilt maken schiet het niet echt op natuurlijk. Welk merk? Is het je eigen netwerk? Welke beveiliging? Mac-filtering? Whitelist zoals hierboven genoemd wordt?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:07

RnB

Ik neem aan dat je probeert te verbinden op een onbeveiligde netwerk bij jou in de buurt?
Wss is die desbetreffende router te ver om een goede, stabiele verbinding te krijgen, maar niet zo ver dat je hem nog wel ziet.

Ik heb dit ook heel vaak, dan kan ie m wel zien, maar niet verbinden.
Als ik dan op mijn laptop kijk, dan ziet ie m zowiezo niet, wat dan wss heeft te maken met of ie een goede verbinding ermee kan krijgen.

Dus helaas, je zult zelf een draadloze verbinding moeten nemen of dichterbij die ene router wonen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247635

Topicstarter
ik probeer te verbinden met ons eigen netwerk , er draait ook nog een andere laptop op.
en de router is van het merk smc networks. en op mijn ipod geeft hij aan dat er geen beveiliging op zit. mac filtering zou k niet weten wat dat is :p en whitelist weet ik ook niet.
ik heb er ook totaal geen verstand van.
weet niet of jullie met deze info meer kunnen

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Heb je het netwerk destijds wel zelf geïnstalleerd of heeft een handige neef dat gedaan voor je?
En ben je zoals eerder aangegeven wel binnen goed bereik van dat apparaat? Soms kan je net in een dooie hoek zitten binnen je eigen huis. Probeer het dus ook op verschillende plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-05 10:51
12track1, welkom op GoT :w

Op GoT verwachten we dat je wat moeite stopt in het maken van een topicstart. Dit is een te magere topicstart. Laat zien wat je zelf al hebt geprobeerd en wat je hebt gevonden. Verder is deze vraag erg basic en vrijwel onmogelijk door ons te beantwoorden als je niet meer informatie kunt geven. Dit topic gaat op slot, als je wilt weten wat we precies van je verwachten lees dan de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) en het Algemeen Beleid door.

Je zult echt moeten kijken naar de instellingen van de router of de laptop die al is aangesloten op het draadloze netwerk. Laat er desnoods iemand bijkomen die wel wat verstand heeft van (draadloze) netwerken. Vervolgens kun je met die informatie de iPod touch instellen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.