Toon posts:

live messenger reactie probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen het volgende probleem met de windows live messenger ik kan me gewoon aanmelden lijkt in eerste instantie ook goed te werken, maar na ongeveer een halfuur kan ik niet meer chatten met mensen. Mijn berichten komen niet aan bij contacten maar er komen ook geen berichten bij mij aan.
De mensen die met mij proberen te chatten die krijgen het bericht dat ik niet bereikt kan worden.
Ook merk ik dat de lijst van de live messenger zich niet bijwerkt ik zie geen mensen meer online of offline gaan.
Mijn account werkt wel goed op laptop op hetzelfde netwerk dus ik denk dat het relatie heeft met de computer.
Ik kan op geen enkele mogelijkheid dit probleem oplossen.

Wat heb ik al geprobeerd:

- Allernieuwste versie van de live messenger geinstalleerd.
- Live messenger opnieuw geinstalleerd.
- firewall uitgeschakeld.
- firewall router uitgeschakeld.

Wat heb ik in combinatie met de messenger draaien:

- windows vista ultimate
- NOD32 anti-virus

Ik hoop dat aan de hand van deze info iemand het probleem herkend en eventueel een oplossing hiervoor heeft.

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-07 21:27
Ik had met "de aller nieuweste versie" ook wat probleem en heb er geen oplossing voor gevonden.
uiteindelijk heb ik 8.5 erop gezet en de problemen waren weg..

He who laughs last.. Thinks slowest

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:22
Hoor wel meer mensen met zulke problemen, heb ze zelf ook wel soms. wil ook wel graag een oplossing, maar volgens mij ligt het gewoon aan msn zelf en moet je wachten tot het opgelost is.
heb er de laatste tijd bijna geen last van.

Verwijderd

Dit kan aan zoveel liggen. Probeer je virusscanner eens stil te leggen. Gekke is dat hij geen contact meer heeft ( want daar lijkt het op ) na een langere periode. Maargoed, je kan dat proberen. Anders is het een kwestie van wachten. Er zijn zoveel messenger problemen die allemaal aan hun kant zijn. Paar dagen wachten, zelfde probleem kijk dan of het iets anders is. Probeer anders webmessenger te gebruiken en kijk wat er gebeurd.