Reg. datum: 14 november 2007
Meestal kan je die ook uitbreiden MVC kijk aan de onderkant of er een klepje zit en of hij vast zit!
dit klopt was al eerder vermeld dat de 2G versies zijn geupdate naar 512 ram ipv de eerdere 256quote:MVC schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:29:
Verhip, een aantal weken terug een EEE 2G Surf Black geïmporteerd, welke ik gisteren heb ontvangen. Nu ging ik er vanuit dat er gewoon standaard 256mb Ram in zit zoals dat hier o.a. op t.net vermeld staat. Wat blijkt nu, er zit op de doos een sticker met de tekst 512mb en er zit idd 512mb in
waar ik benieuwd naar ben , is je ram upgradable ? --> kortom zit er een klepje aan de onderkant met een geel waranty stickertje ? waarachter het geheugen verstopt zit. (sommige berichten wel (hier op forum) , andere berichten niet.)
kan je dat even voor ons checken?
Reg. datum: 10 november 2007
Reg. datum: 10 november 2007
Ja en voor notes @ school, ook super handigquote:LearnDriver schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:54:
[...]
Voor die RTS'en moet je eigenlijk de touch screen mod doen.
Kan je gewoon op je beeld selecteren welke troepen je wilt etc
Reg. datum: 23 juni 2003
Dit topic mist toch een goed actueel prijzenoverzicht met betrouwbare leveranciers. Het is een grote chaos met tientallen leveranciers met verschillende prijzen. op de UK site staat wel een goed overzicht met alle reguliere webwinkels en ebay sellers.
Er zou eerst 256MB in te komen zitten. Maar asus had toch besloten om er 512MB in te zetten.quote:MVC schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:29:
Verhip, een aantal weken terug een EEE 2G Surf Black geïmporteerd, welke ik gisteren heb ontvangen. Nu ging ik er vanuit dat er gewoon standaard 256mb Ram in zit zoals dat hier o.a. op t.net vermeld staat. Wat blijkt nu, er zit op de doos een sticker met de tekst 512mb en er zit idd 512mb in
Heb jij een klepje op de onderkant zitten oid? Want bij sommige zit die er wel en bij andere weer niet.
aah, pagina 44 niet gezien
C2D E44400 ES @ 3.0Ghz || Gigabyte P35-DS3P|| 2 x Crucial Ballistixx PC8500 EPP || Sapphire HD3850 256MB
Reg. datum: 02 maart 2003
Reg. datum: 02 maart 2003
Heb je de post waarschuwing gelezen?quote:davidgilmour schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:53:
Dit topic mist toch een goed actueel prijzenoverzicht met betrouwbare leveranciers. Het is een grote chaos met tientallen leveranciers met verschillende prijzen. op de UK site staat wel een goed overzicht met alle reguliere webwinkels en ebay sellers.
Het is dus de bedoeling dat dit topic gaat over ervaringen met de EEE pc, en niet om een actueel prijzenoverzicht te verschaffen
Dit is een Ervaringen topic over de ASUS EEE PC. Niet over levertijden en alle romslomp eromheen. Replies zoals hieronder opgesteld staan zijn dus ongewenst!quote:Eddos schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:44:
[...]
Heb je de post waarschuwing gelezen?
Het is dus de bedoeling dat dit topic gaat over ervaringen met de EEE pc, en niet om een actueel prijzenoverzicht te verschaffen
- Ja jonges ik heb em ook bestelt!!
- K*t, niet de douane
- Mijn Track en Trace nr doet het niet
- Jeeuuj ik heb em ook binnen!~!
* davidgilmour leest niks over een actueel prijzenoverzicht.
davidgilmour wijzigde dit bericht 27-01-2008 18:58 (6%)
Reg. datum: 02 oktober 2007
Hallo,
Ik ben een potentiele EEE PC klant met een vraag. Namelijk, als ik Windows XP erop installeer en de 4Gb Harddisk is vol geraakt door de verschillende software-updates. Hoe los ik dat dan op? Kan ik dan gewoon een SDHC kaartje kopen en erin doen en dat dan daarop opslaan of niet? Hoe werkt zoiets??
Ik ben een potentiele EEE PC klant met een vraag. Namelijk, als ik Windows XP erop installeer en de 4Gb Harddisk is vol geraakt door de verschillende software-updates. Hoe los ik dat dan op? Kan ik dan gewoon een SDHC kaartje kopen en erin doen en dat dan daarop opslaan of niet? Hoe werkt zoiets??
Lau25 wijzigde dit bericht 27-01-2008 20:36 (4%)
Reg. datum: 24 januari 2008
Reg. datum: 24 januari 2008
En wie weet wat precies de oplaadtijd is van de 4G?
(de meest recente batterij) Aangezien de 2G minder capaciteit heeft.
(de meest recente batterij) Aangezien de 2G minder capaciteit heeft.
Gewoon zoals wanneer je een tweede harddisk in je PC zet... Ja dus.quote:Lau25 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:00:
Hallo,
Heb van het weekend zo'n compact bluetooth-stickje gehaald voor mn eeepc. Wel van Trust, maarja hij doet het wel gewoon goed 

Is nu te koop bij Dynabyte voor 15 euro. Steekt nog wel redelijk uit, maar ik kan hem er wel gewoon altijd in laten zitten. Met een devcon-scriptje heb ik een shortcut gemaakt om hem in-/uit te schakelen (stroombesparing als ik hem niet gebruik).

Is nu te koop bij Dynabyte voor 15 euro. Steekt nog wel redelijk uit, maar ik kan hem er wel gewoon altijd in laten zitten. Met een devcon-scriptje heb ik een shortcut gemaakt om hem in-/uit te schakelen (stroombesparing als ik hem niet gebruik).
[specs]
Maar hoe werkt dat dan met softwareupdates, worden die dan ook automatisch daarop opgeslagen ofzo? En moet je de SDHC kaart dan altijd erin laten zitten? En wat gebeurd er als je die eruit haalt, of een andere kaart erin wilt doen?quote:Exirion schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:31:
[...]
Gewoon zoals wanneer je een tweede harddisk in je PC zet... Ja dus.
Sorry voor deze vragen maar dit gedeelte is me helaas nog niet duidelijk.
Ik zou er wel voor zijn om toch een overzicht van alle eBay-leveranciers in de TS te zetten, welke wel en niet betrouwbaar zijn, enz. Anders blijft iedereen het toch maar vragen, en er zullen vast een aantal leveranciers zijn waar iedereen goeie ervaringen mee heeft en een aantal met een slechte reputatie, right?quote:davidgilmour schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:57:
[...]
Dit is een Ervaringen topic over de ASUS EEE PC. Niet over levertijden en alle romslomp eromheen. Replies zoals hieronder opgesteld staan zijn dus ongewenst!
- Ja jonges ik heb em ook bestelt!!
- K*t, niet de douane
- Mijn Track en Trace nr doet het niet
- Jeeuuj ik heb em ook binnen!~!
* davidgilmour leest niks over een actueel prijzenoverzicht.
My first programming language was SOLDER! [ Terry Pratchett ]
nee, zo werkt dat niet. Ik zou gewoon je ssd zo weinig mogelijk belasten. Dus geen programma's en documenten erop zetten; die kunnen wel op de sdhc. Dan blijft er op de ssd wel genoeg marge over voor updates en tijdelijke bestanden e.d.quote:Lau25 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:08:
[...]
Maar hoe werkt dat dan met softwareupdates, worden die dan ook automatisch daarop opgeslagen ofzo? En moet je de SDHC kaart dan altijd erin laten zitten? En wat gebeurd er als je die eruit haalt, of een andere kaart erin wilt doen?
Sorry voor deze vragen maar dit gedeelte is me helaas nog niet duidelijk.
Voor nu kun je het best zoveel mogelijk overbodige programma's en documenten verplaatsen (dus eerst uninstallen) naar een sdhc-kaart. En even Ccleaner er overheen gooien om overbodige bestanden op te sporen.
[specs]
Lol, Wijs maar even aan als je wilt.quote:Exirion schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:18:
[...]
Die had je voor die prijs ook gewoon in de winkel kunnen halen... Merkspul.
33 euro was het, incl verzending, en ja, merkspul. Geen fake.
Slikt de EEE ook 2GB reepjes? Dan zou het een goeie aanvulling zijn voor mijn 4G Surfquote:FlashBang schreef op maandag 28 januari 2008 @ 03:31:
[...]
Lol, Wijs maar even aan als je wilt.
33 euro was het, incl verzending, en ja, merkspul. Geen fake.
* Freelancerquote:
* Star Trek: Starfleet Command Series
* C&C
* ScummVM
Dit soort vragen zouden hier echt niet meer nodig moeten zijnquote:Stoney3K schreef op maandag 28 januari 2008 @ 03:40:
Slikt de EEE ook 2GB reepjes? Dan zou het een goeie aanvulling zijn voor mijn 4G Surf
Reg. datum: 28 januari 2008
Beste tweakers,
Op dit moment overweeg ik om een EEE PC 4G aan te gaan schaffen als ze verkrijgbaar zijn in Nederland. Voor mij is het voornaam dat ik er mijn Garmin eTrex kan laden tijdens de vakanties en derhalve moet de 4G in staat zijn om Garmin Mapsource met enige redelijkheid te kunnen weergeven. Is er misschien onder jullie een gadget freak die dit al geprobeerd heeft? (Screenshot?!?) Alvast bedankt.
Groeten,
Benjamin
Op dit moment overweeg ik om een EEE PC 4G aan te gaan schaffen als ze verkrijgbaar zijn in Nederland. Voor mij is het voornaam dat ik er mijn Garmin eTrex kan laden tijdens de vakanties en derhalve moet de 4G in staat zijn om Garmin Mapsource met enige redelijkheid te kunnen weergeven. Is er misschien onder jullie een gadget freak die dit al geprobeerd heeft? (Screenshot?!?) Alvast bedankt.
Groeten,
Benjamin
Reg. datum: 04 november 2005
Reg. datum: 04 november 2005
Kan je dan niet beter een Garmin met meer geheugen aanschaffen? Heb ook ooit een Etrex gehad, maar heb nu een GPSmap60c voor het geheugen.quote:bens74 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 08:32:
Beste tweakers,
Groeten,
Benjamin
En heb je voor de Etrex ook niet een RS232 nodig?
@ N!co
Om precies te zijn, het is een eTrex Legend Cx met 1GB microSD. Daar laad ik City Navigator in van NL,BE,L,FR en SP voor de route navigatie. Da's bij elkaar al bijna 800MB. Dan komen daar nog de topo kaarten bij van de locatie waar ik zit. Mocht ik toch beslissen om naar een ander land te gaan tijdens mijn vakantie (da's wel al vaker gebeurd
) dan wil ik de kaart data aanpassen naar bv Italie. Verder is een EEE PC een veel leukere gadget dan een extra microSD kaartje. toch? 
Daarnaast kan ik de EEE PC ook gebruiken om mijn digitale foto's op te bekijken en om m'n 1 jarige zoontje stil te houden met een Bumba dvd-rip.
Groeten,
Benjamin
Om precies te zijn, het is een eTrex Legend Cx met 1GB microSD. Daar laad ik City Navigator in van NL,BE,L,FR en SP voor de route navigatie. Da's bij elkaar al bijna 800MB. Dan komen daar nog de topo kaarten bij van de locatie waar ik zit. Mocht ik toch beslissen om naar een ander land te gaan tijdens mijn vakantie (da's wel al vaker gebeurd
Daarnaast kan ik de EEE PC ook gebruiken om mijn digitale foto's op te bekijken en om m'n 1 jarige zoontje stil te houden met een Bumba dvd-rip.
Groeten,
Benjamin
bens74 wijzigde dit bericht 28-01-2008 11:48 (0%)
Reden: typo
Ik denk dat EEEusers forum veel info heeft over GPS software suites 
Anyway, I'm back
Dank je voor het attenderen van andere Gotters op het feit dat ik pas maandag ging topicposten, CLB
Daar ga ik zo maar eens mee beginnen. Stay Tuned!
Anyway, I'm back
Dank je voor het attenderen van andere Gotters op het feit dat ik pas maandag ging topicposten, CLB
Daar ga ik zo maar eens mee beginnen. Stay Tuned!
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Reg. datum: 17 januari 2008
Reg. datum: 17 januari 2008
Jaquote:Stoney3K schreef op maandag 28 januari 2008 @ 03:40:
[...]
Slikt de EEE ook 2GB reepjes? Dan zou het een goeie aanvulling zijn voor mijn 4G Surf
Waarom een surf??
@ XanderDrake
Had jij een thread in het bijzonder voor ogen of was het gewoon een hint van 'Kijk daar eens'. De threads die ik daar vind gaan over welke GPS suite draait onder Xandros en dat Mapsource niet lekker draait onder wine. Ik vond verder geen ervaring met Garmin Mapsource met de search van het eeeusers forum.
Groeten,
Benjamin
Had jij een thread in het bijzonder voor ogen of was het gewoon een hint van 'Kijk daar eens'. De threads die ik daar vind gaan over welke GPS suite draait onder Xandros en dat Mapsource niet lekker draait onder wine. Ik vond verder geen ervaring met Garmin Mapsource met de search van het eeeusers forum.
Groeten,
Benjamin
Je betaalt zo'n 30 euro meer voor de gewone 4G en het enige wat je 'extra' krijgt is een webcam en een wat zwaardere accu. Niet de zaken die ik regelmatig zou gebruiken... mijn Surf zal toch het grootste deel van de tijd aan de stroom hangen en af en toe op de accu draaien om bv. een film te kijken of te C&C'en in de trein. En als ik de behoefte aan een webcam heb dan kan ik die altijd later nog aansluiten.quote:
Kwam mooi uit, want ik heb gelijk die 30 euro die ik uitgespaard heb in een leren PDair case gestoken, dat is het enige wat er dus niet bij de Surf zat
Dit topic is gesloten. ![]()