Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 januari 2008

De Asus EEE wordt precies ook in België gereleased volgende week. Op Pixmania.be staat hij alleszins aangekondigd. (http://www.pixmania.be/be...s/eeepc-701-4g-blanc.html) Op Pixmania.nl is dat wel nog niet het geval...
Dit komt waarschijnlijk door de Franse release die uitgebreid zal zijn voor het waalse landsgedeelte..

Opterpr0n

quote:
4play schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:10:
je vergeet te vertellen dat wat er in het artikel wel staat dat de resolutie omhoog gaat naar 1024x600 (op de 9" en 10")

Ik gok dat de 10" wimax en 1024x600 krijgt voor een forse meerprijs.

Ik ben benieuwd wat dat met de prijs gaat doen, daar zijn ze akelig stil over...
Ik ben sowieso benieuwd wat Asus gaat doen met de compleet nieuwe line up, oa kwa prijzen. Het zijn nog al wat modellen die Asus gaat releasen, als je er van uit gaat dat elk model minimaal een 4G en 8G versie gaat krijgen.
Vooralsnog is de resolutie een gerucht omdat ik nergens een Asus bevestiging kan vinden.
Laten we braaf met zn alle afwachten. :)

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Reg. datum: 06 januari 2005

quote:
kermit schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 01:26:
De Asus EEE wordt precies ook in België gereleased volgende week. Op Pixmania.be staat hij alleszins aangekondigd. (http://www.pixmania.be/be...s/eeepc-701-4g-blanc.html) Op Pixmania.nl is dat wel nog niet het geval...
Dit komt waarschijnlijk door de Franse release die uitgebreid zal zijn voor het waalse landsgedeelte..
dat zou heel mooi zijn jong, mocht het waar zijn natuurlijk 8)7

MOBO: ASUS A7V880 | CPU: AMD athlon XP 2600+ @ 2800+ | HDD: 2* Maxtor 300GB, 1* Seagate 400GB, 1* Seagate 500GB | 1,25GB Ram

Reg. datum: 23 juni 2003

Wat is op dit moment de beste manier om een 2G Surf te verkrijgen? Ebay voor $250 ex verzend?

De goedkoopste 4G kost ca. 300 euro via Duitse webwinkels

http://www.idealo.de/prei...2923_-eee-pc-4g-asus.html

davidgilmour wijzigde dit bericht 19-01-2008 20:32 (44%)

Reg. datum: 02 maart 2002

Na lang twijfelen heb ik zojuist de knoop doorgehakt en een zwarte 4G EEE PC besteld op qbitonline. Ik ben benieuwd :)

Nog een tip voor de mensen die het ook nog overwegen om er een bij qbit te bestellen: Kies ervoor om in dollars te betalen, met de huidige wisselkoers scheelde het mij grofweg ¤15 ;)

自相矛盾

Opterpr0n

quote:
Kijk nou praten we _/-\o_

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Reg. datum: 08 april 2007

Die bij die duitse site(s) zullen wel qwertz toetsenbord hebben/krijgen neem ik aan hè?

En Qbitonline, krijg je dan US toetsenbord met japanse tekentjes? En heb je daarbij kans dat er douane geld bijkomt?

Ik vraag dit, omdat ik mijn EEE nu meer dan een week geleden besteld heb bij Gbax. Ik was denkk bijna de eerste die net te laat orderde, en ze net out of stock waren. Het wachten duurt me een beetje lang en ik zie dat de prijzen een stukje lager kunnen.
Reg. datum: 08 december 2006

Ik heb mijn eee 4g plus webcam in 3 dagen binnen gekregen van fido-dido999 uit taiwan met 512 mb meer geinstaleerd plus 8 gb SD kaartje voor 390 euro incl verz.(perfecte service en communicatie)
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik mijn 8 gb SD kaart kan lezen en gebruiken, want ik krijg nu steeds de mededeling "you do not have enough permissions to read /home/user/MMC-SD.
Mijn sony laptop leest hem probleemloos.

Hoi.
Reg. datum: 08 maart 2003

quote:
Soar schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:04:
Na lang twijfelen heb ik zojuist de knoop doorgehakt en een zwarte 4G EEE PC besteld op qbitonline. Ik ben benieuwd :)

Nog een tip voor de mensen die het ook nog overwegen om er een bij qbit te bestellen: Kies ervoor om in dollars te betalen, met de huidige wisselkoers scheelde het mij grofweg ¤15 ;)
Oh? Hij scheelt op het moment 3 euro, toen ik em daar bestelde was het in euro's zelfs goedkoper! Altijd even controleren dus ;)
Reg. datum: 08 maart 2006

hmm nog even wachten op de 8.9" (met 1024x reso) en Menlow dan is dat ding niet meer aan te slepen denk ik! Dan ga ik ook een 4G Surf halen, dan zijnde student ;)

Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11

internetwinkel

Oh? Hij scheelt op het moment 3 euro, toen ik em daar bestelde was het in euro's zelfs goedkoper! Altijd even controleren dus ;)

en dan kun je wel praten over 3 euro, ik heb de mijne zonder extra btw van de ned. belastingdienst in 3 dagen binnen en voor mijn gevoel loop je bij qbit online een groter risico

Sorry, zal het nooit weer doen, was offtopic zoals jullie dat geloof ik noemen en mislukt bovendien, maar heeft iemand een idee hoe ik nu de rechten krijg om met de extra SD kaart te werken in mijn eee

dank voor je reactie

quote:
FlashBang schreef op zondag 20 januari 2008 @ 03:58:
[...]

Verrek je hebt gelijk ook 8)7. Ik had het vergeleken met de omrekening die paypal gemaakt had maar daar zat ook al de conversie kosten in geloof ik, wat mij een vertekend beeld gaf. Naja, zo gewonnen zo gegronnen :)

自相矛盾

quote:
janesh schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 21:31:
Ik heb mijn eee 4g plus webcam in 3 dagen binnen gekregen van fido-dido999 uit taiwan met 512 mb meer geinstaleerd plus 8 gb SD kaartje voor 390 euro incl verz.(perfecte service en communicatie)
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik mijn 8 gb SD kaart kan lezen en gebruiken, want ik krijg nu steeds de mededeling "you do not have enough permissions to read /home/user/MMC-SD.
Mijn sony laptop leest hem probleemloos.
Mijn probleem is opgelost, gevonden op eeeuser.com. Dus mensen met hetzelfde probleem, volgens mij ontstaan na het updaten van de bios naar versie 0703 kijk even op deze link

http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=4514

Reg. datum: 01 december 2006

Fabrixcases heeft een hele hoop hoesjes en nu ook voor de EEE PC. Ik zag deze nog niet voorbij komen. En de kwaliteit is ook goed. En hier nog een paar foto's maar dan met EE PC.

Rensz wijzigde dit bericht 21-01-2008 10:41 (50%)
Reden: Toevoeging.

Waarom is he trouwens dat de 4G beter leverbaar is? Terwijl ik zelf meer iets heb dat de 8GB functioneler is?
quote:
Soar schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:04:
Ik zie er niks over de verzendkosten. Hoeveel zijn die? :o

Triloxigen wijzigde dit bericht 21-01-2008 14:17 (16%)

Reg. datum: 10 november 2007

Ik heb op Gbax besteld, UK-version, maar is die adapter ook voor onze stopcontacten geschikt :)?

Reg. datum: 20 februari 2000

met een verloopstukje wel ja.
Reg. datum: 13 maart 2006

Aangezien ik over drie weken op wereldreis ga, leek mij de eee pc een perfecte reisgenoot.
Ik neem al een video-, fotocamera, psp, Ipod en externe 2,5" harde schijf mee, maar een 'gewone' laptop was mij te veel van het goede om mee rond te gaan sjouwen.

Met de eee zijn al mijn bezwaren echter weg genomen.
Helaas natuurlijk nog niet beschikbaar in nederland zoals al eerder vermeld, en mijn pogingen om hem te importeren zijn tot nu toe ook nog op niets uitgelopen vanwege leverings en voorraad problemen.

Maar aangezien ik zowat in de hele wereld kom (behalve de US) was het mijn idee om hem gewoon 'onderweg' op te pikken.
Ik kan alleen nergens terug vinden waar de eee al gereleased is.
Vanuit de diverse reacties begrijp ik gedeeltelijk in europa, in amerika, nieuw-zeeland en gedeeltes van azie.
Maar weet iemand of hij ook bijv, in zuid-amerika is gereleased (nog drie weken en ik zit in buenos aires) of wellicht een overzicht waar hij allemaal al gereleased is?

Heb natuurlijk gegoogled maar niet iets van een overzicht kunnen vinden.

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
persyval schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:05:
Aangezien ik over drie weken op wereldreis ga, leek mij de eee pc een perfecte reisgenoot.
Maar aangezien ik zowat in de hele wereld kom (behalve de US) was het mijn idee om hem gewoon 'onderweg' op te pikken.
Hou er wel rekening mee dat je nog een externe USB DVD-drive nodig hebt om Windows te kunnen installeren. Dat lijkt me onderweg moeilijk of iig duurder te realiseren dan thuis waar je waarschijnlijk wel het nodige klaar hebt liggen.

Reg. datum: 04 januari 2002

quote:
Exirion schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:26:
[...]

Hou er wel rekening mee dat je nog een externe USB DVD-drive nodig hebt om Windows te kunnen installeren. Dat lijkt me onderweg moeilijk of iig duurder te realiseren dan thuis waar je waarschijnlijk wel het nodige klaar hebt liggen.
Of hij werkt (gewoon) met Xandros.

Specs T.Net Profile | Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
Jozz schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:33:
Of hij werkt (gewoon) met Xandros.
Maar misschien wil ie dat niet, en dan is het goed om daar aan te denken ;)

Reg. datum: 10 november 2007

quote:
Hebbe ze gewoon een kleintje bij de handyman/andere gewone winkel?

Reg. datum: 18 september 2006

Na ong een weekje de EEE te hebben moet ik zeggen dat ik absoluut tevreden ben erover :)
toetsenbord is nog wel een beetje wennen, toetsen vlieg je soms net iets te snel overheen zodat je eee de toetsaanslag net niet heeft gepakt...

946 gram + modificaties momenteel (usbhub, sdhcreader (in pci-e bay naast t geheugen), sdhc, bluetooth mee gewogen)
Vista draait lekker "snappy" maar het enige wat me nog niet is gelukt is winsxs naar mn sdhc te verplaatsen... helaas is dit wel iets wat me nu zorgen gaat maken want mijn winsxs folder is reeds 2GB... (1,2GB bij verse installatie....)
de "alom bekende winsxs moving" guide:

"ownership overnemen"
junction maken naar c:\windows\winsxs.moved (genaamd winsxs.link)
movefile gebruiken om winsxs te hernamen naar winsxs.moved en winsxs.link naar winsxs
reboot....
winsxs.moved kopieren naar sdhc (d:)
winsxs.moved hernoemen naar winsxs (d:)
----- tot hier gaat het goed ------
winsxs junction verwijderen.
junction maken naar d:\windows\winsxs
reboot...
c:\windows\winsxs.moved verwijderen....

iemand een idee?

-----edit: ik zal eens fotos maken :)

Failure is the mother of success

Reg. datum: 09 november 2002

Ik wacht nog even op de release in Duitsland. Veel webshops daar bieden de 4g voor 300 euro aan.
Waarschijnlijk heb je dan wel een QWERTZ toetsenbord. Maar dat verschil is minimaal Wikipedia: QWERTZ

madzib

Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: