[WMM] rondje om iemand heen in beeld

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 09:44

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Is het mogelijk om met Windows Movie Maker op een filmpje een rondje om iemand heen te doen die op de film staat. Om bv aan te geven om wie het gaat. Je ziet het ook wel eens in het nieuws bv als er een hele groep in beeld is en er wordt gepraat over persoon x, dat persoon x een paar seconden wat 'lichter' wordt.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:44

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Ik heb even gekeken, maar ik zie bij de Effecten geen optie inzitten voor een deel van een frame of scene..
Ik denk dat je toch verder moeten zoeken naar andere programma's, van Adobe Premiere (dacht ik).

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 09:44

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ja, ik heb ook al die opties bekeken, maar kon ook niets vinden... Jammer dat het niet kan... Ook niet met een pijl in beeld oid? Dat er een layer overheenkomt oid?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.