Goedenavond heren,tweakers
,
Ik zit met een probleem mijn Netwerk. Ik heb een vaste folder over me netwerk waar mijn muziek bestanden in staan, maar die wil sinds vandaag niet meer sharen. Als ik het probeer via eigenschappen => delen en dan Van deze map een persoonlijke map maken aanvink en op toepassen druk zegt de lieverd van een windows: Fout tijdens het delen van Downloads. De Server-service is niet gestart De gedeelde bron is nu niet gemaakt.
Nou heb ik via configuratiescherm => Systeembeheer => Services De service weer geprobeerd op te starten maar dan krijg ik de volgende foutmelding:
Kan de Server-service op Lokale Computer niet starten.
Fout 2:Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Sinds onderstaand oorzaak heb ik er last van.
De oorzaak
Naar mijn idee komt het omdat ik instructies heb opgevolgd na een verwijzing op
[XP] svchost.exe op 100% tijdens windows update
werd ik doorverwezen naar deze site waar ik alles heb uitgevoerd
http://swigartconsulting....lender/2006/07/index.html
Aangezien mijn CPU load 100% was van svchost.exe en dat is niet echt fijn als je midden in een CS:1.6 war zo'n CPU load krijgt. En dus heb ik maar klakkeloos wat ingevuld en gedaan wat er stond tot nu toe niet weer zon cpu load gehad terwijl het toch een fix is voor iets anders hmm (dit lees ik net pas
jeugd en geduld hé
)
Maar hoe krijg ik mijn bestandjes weer aan het sharen zonder dat ik weer zo'n cpu load van svchost.exe krijg?
Alvast bedankt,
Christian Piet
Ik zit met een probleem mijn Netwerk. Ik heb een vaste folder over me netwerk waar mijn muziek bestanden in staan, maar die wil sinds vandaag niet meer sharen. Als ik het probeer via eigenschappen => delen en dan Van deze map een persoonlijke map maken aanvink en op toepassen druk zegt de lieverd van een windows: Fout tijdens het delen van Downloads. De Server-service is niet gestart De gedeelde bron is nu niet gemaakt.
Nou heb ik via configuratiescherm => Systeembeheer => Services De service weer geprobeerd op te starten maar dan krijg ik de volgende foutmelding:
Kan de Server-service op Lokale Computer niet starten.
Fout 2:Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Sinds onderstaand oorzaak heb ik er last van.
De oorzaak
Naar mijn idee komt het omdat ik instructies heb opgevolgd na een verwijzing op
[XP] svchost.exe op 100% tijdens windows update
werd ik doorverwezen naar deze site waar ik alles heb uitgevoerd
http://swigartconsulting....lender/2006/07/index.html
Aangezien mijn CPU load 100% was van svchost.exe en dat is niet echt fijn als je midden in een CS:1.6 war zo'n CPU load krijgt. En dus heb ik maar klakkeloos wat ingevuld en gedaan wat er stond tot nu toe niet weer zon cpu load gehad terwijl het toch een fix is voor iets anders hmm (dit lees ik net pas

Maar hoe krijg ik mijn bestandjes weer aan het sharen zonder dat ik weer zo'n cpu load van svchost.exe krijg?

Alvast bedankt,
Christian Piet
[ Voor 12% gewijzigd door Lampiz op 10-12-2007 22:20 . Reden: Misschien handig ]