32 gb usb-stick

Pagina: 1
Acties:
  • 6.173 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180431

Topicstarter
Op Marktplaats wordt een 32gb usb-stick aangeboden. De Pricewatch geeft aan dat het hoogst verkrijgbare bij de webwinkels 16gb is. Kan iemand mij hier meer over vertellen (voordat ik de verkoper benader)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 13:14

Just_I

What did you just say?

Ze bestaan wel, maar je betaalt er een vermogen voor. Vermoedelijk zal het dus ook gaan om een fake, misschien een 32MB usb stick oid.

Zeker weten kan je het niet, maar als ik jou was zou ik er niet op ingaan. Koop gewoon een mp3 speler met een hdd, ben je waarschijnlijk nog veel goedkoper uit.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 08:23
Valt je op dat er '2 GB' op het plaatje staat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:34
Dat heeft deze ook:

dus dat zegt niets ;)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Niet kopen. Voor die prijzen die op marktplaatje gevraagt worden kan het niks zijn lijkt me :?
125 euro voor een 32 gb stick :S

Als een 8 gb stick bij een winkel al 108 euro kost.....

Jammer dat mensen dit proberne te verkopen aan de argeloze mensen op marktplaats :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
SmiGueL schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:17:
Dat heeft deze ook:

dus dat zegt niets ;)
Lekker winkel als ze het volgende in hun voorwaarden hebben staan:
6.4 Op losse componenten geeft Densys 6 maanden garantie, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
Dus als je daar een videokaart koopt ( mininmaal 1 jaar garantie ) zeggen hun al nee geen garantie meer. Wat dus al betekent dat devoorwaarden die de winkel heeft niet geldig zijn....
Want de winkel is minimaal voor het eerste jaar aansprakelijk voor de afhandeling van de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243596

32 Gig USB-Stick lijkt me idd niet niet kunnen, die komen pas half 2008 uit dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:52
Staat er 32 GB of 32 Gb. 32 Gb is nl. 4 GB. En het zou dus zo maar kunnen dat je een 4 GB stikkie koopt.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het eerste wat in mij opkomt is dat het fake is. En in combinatie met marktplaats dus geen fatsoenelijke winkel denk ik wel dat het nep is. Onder het motto van "als iets te goed lijkt dan waar kan zijn is het waarschijnelijk ook niet waar"

[ Voor 26% gewijzigd door Defector op 04-12-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:12

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Kleine aanpassing in de Fat tabel (of de firmware, weet niet precies hoe het zat) en ik kan ook wel een usb stick van 100 GB maken. Het lukt alleen niet om er daadwerkelijk zoveel op te zetten...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:42

Pinobigbird

doesn't share food!

Zie ook Opgelicht: Waarschuwing voor bezoekers bazaar beverwijk.

In dat topic gaat het ook over 'valse' usb-sticks.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
geforce5_guy schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:23:
Niet kopen. Voor die prijzen die op marktplaatje gevraagt worden kan het niks zijn lijkt me :?
125 euro voor een 32 gb stick :S

Als een 8 gb stick bij een winkel al 108 euro kost.....
85 euro, maar toch :)

On-topic: misschien kan je de verkopende partij om een screenshot vragen, waar de eigenschappen van het stickje op te zien zijn? Maar wat Janoz zei, kan dan nog steeds..

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:54
offtopic:
Wie zegt dat het fake is? Zoveel is 32 gibibit niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 00:12

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

RAILGUNNER schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:30:
[...]

85 euro, maar toch :)

On-topic: misschien kan je de verkopende partij om een screenshot vragen, waar de eigenschappen van het stickje op te zien zijn? Maar wat Janoz zei, kan dan nog steeds..
Bij 1 van de advertenties staat inderdaad een dergelijk screenshot, maar het moet wel fake zijn, net als de stickjes op de bazaar van een eerder aangehaald topic.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Janoz schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:14:
[...]

Bij 1 van de advertenties staat inderdaad een dergelijk screenshot, maar het moet wel fake zijn, net als de stickjes op de bazaar van een eerder aangehaald topic.
Ik was niet helemaal duidelijk, maar ik bedoelde een screenshot uit Windows waarin de eigenschappen te zien zijn. Dus de eigenschappen van het apparaat.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

RAILGUNNER schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:17:
[...]

Ik was niet helemaal duidelijk, maar ik bedoelde een screenshot uit Windows waarin de eigenschappen te zien zijn. Dus de eigenschappen van het apparaat.
zoals al gezegd kun je dit ook makkelijk wijzigen in je FAT tabelletje van je usb stick.. zie ook het topic over de usb stickjes of memorycardjes oid op de bazaar in beverwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM5
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

CM5

Op ebay staan ook van deze sticks voor redelijke prijzen, zelfs tot 64 gb, een bekende van me had er wat besteld, en ze zijn iig niet fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CM5 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:49:
Op ebay staan ook van deze sticks voor redelijke prijzen, zelfs tot 64 gb, een bekende van me had er wat besteld, en ze zijn iig niet fake.
En er staat ook daadwerkelijk 64GB aan data op?

[ Voor 1% gewijzigd door Wortelsoep op 05-12-2007 16:59 . Reden: iets duidelijker geformuleerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 22:00
uhm in china/japan zijn er wel super grote usb-sticks... misschien is de gene die die usb stick aanbied daar wel geweest en heeft er daar wat ingeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
Wilko schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:51:
[...]

En er staat ook daadwerkelijk 64GB op?
Beter gezegd, kan hij er 64GB aan data naartoe kopiëren, of houdt hij ermee op na xxGB :).
LeVortex schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:54:
uhm in china/japan zijn er wel super grote usb-sticks... misschien is de gene die die usb stick aanbied daar wel geweest en heeft er daar wat ingeslagen?
En als je Aziatisch spul koopt dan moet je ook goed opletten dat het geen fake is. Dat spul is echt berucht, wat dat betreft :).

[ Voor 45% gewijzigd door Jaap-Jan op 05-12-2007 16:59 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 12:44

BaRF

bijna kerst

is het echt een 'stick'? Want wij verkopen ook 'usbsticks' van 20gig, maar dat is gewoon een laptop hddtje in een behuizing (wel superdingetjes trouwens) kosten maar 40 euro verkoop :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 22:00
Jaap-Jan schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:56:
En als je Aziatisch spul koopt dan moet je ook goed opletten dat het geen fake is. Dat spul is echt berucht, wat dat betreft :).
nee het schijnt dus ook echt zo te zijn... ik bedoelde niet dat het bij een mannetje op de hoek van de straat te koop is, maar ik bedoel dus echt winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39773

32GB bestaan zeker, ik heb er zelf 2 besteld voor mij en mijn vriendin (psp), duurde wel even na een week werd geleverd maar alles klopte ik heb gehoord van sticks die wel 16 of 32 gb toonden maar dat niet waren deze was gewoon echt 32GB.

ik zelf heb besteld bij www.usbspot.nl bestel altijd liever bij een Europese site, geen gedoe met westernunion betalingen ;)

edit:
Haha nee was een typo van mij het zijn 32GBytes

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 39773 op 13-01-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

TallManNL schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:49:
Staat er 32 GB of 32 Gb. 32 Gb is nl. 4 GB. En het zou dus zo maar kunnen dat je een 4 GB stikkie koopt.
Haha idd misschien is het wel in bits in plaats van bytes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4470

http://reviews.cnet.com/u...4505-3240_7-31829081.html

http://www.hardware.info/...orter_XT_32_GB_USB_stick/

http://www.speurders.nl/c...r_flash_voyager_32gb.html

http://www.memoryshop.nl/...gb-usb-2.0-pen-drive.html

Zo dat zijn 6x 32GB usb sticks, en er zijn er vast nog meer. ;) Rest mag je zelf uitzoeken.
Anoniem: 231122 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:02:
[...]

Haha idd misschien is het wel in bits in plaats van bytes!
Dat zou inderdaad 4GB kunnen zijn, want dan komt de prijs ook enigszins overeen (beetje duur), maar 32GB voor 89 euro is wel heel erg goedkoop (te goedkoop) tov 230+ euro wat je voor de ander merken betaald

[ Voor 29% gewijzigd door mad_max234 op 13-01-2008 22:07 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

http://www.marktplaats.nl..._ind%3D1%26df%3D1%23photo

ALs je dit bedoeld; deze zijn wel echt.

http://www.usbspot.nl/-pl...-32gb-/index.php/cPath/17

Dit is gewoon precies hetzelfde bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

usb stick van 32GB voor 65 euro?? Gaat er bij mijn toch een fel rood lampje branden. :+

Corsair stick kost iets van 230 190 euro voor 32GB. pricewatch: Corsair Flash Voyager CMFUSB2.0-32GB 32GB
Integral Silver 32GB USB 2.0 Pen Drive 243 euro

Of zit ik nu verkeerd, en kan die 65 euro wel? Als er iemand is die er een heeft besteld en ook daadwerkelijk een 32GB sick heeft ontvangen voor 65 euro zich melden. :)

[ Voor 13% gewijzigd door mad_max234 op 13-01-2008 22:14 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zijn daadwerkelijk 32GB USB-Sticks, ik zou nooit iets in beverwijk kopen wat zoiets betreft. Ik was eerst op zoek naar 16GB maar na wat spitten kwam ik dus bij deze site uit. Na wat heen en weer gemail heb ik toch maar besteld, achteraf goed besluit, alles was netjes verpakt en zag er ook degelijk uit. het duurde wel wat langer zoals al gezegd, maar toen ik ze kreeg meteen maar getest, formatteren, partitioneren etc. Ik kon er gewoon zonder moeite 32GB op kwijt (heb voor gemak paar iso's en films op gezet) toen natuurlijk de hamvraag of alles terug kon en ja hoor zonder problemen kon ik alle data op mn laptop zetten. Geen corrupt data of wat.

Voor wat betreft de prijs daar ga ik natuurlijk niet over klagen ben allang blij dat het goed spul is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Anoniem: 39773 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:13:
Het zijn daadwerkelijk 32GB USB-Sticks, ik zou nooit iets in beverwijk kopen wat zoiets betreft. Ik was eerst op zoek naar 16GB maar na wat spitten kwam ik dus bij deze site uit. Na wat heen en weer gemail heb ik toch maar besteld, achteraf goed besluit, alles was netjes verpakt en zag er ook degelijk uit. het duurde wel wat langer zoals al gezegd, maar toen ik ze kreeg meteen maar getest, formatteren, partitioneren etc. Ik kon er gewoon zonder moeite 32GB op kwijt (heb voor gemak paar iso's en films op gezet) toen natuurlijk de hamvraag of alles terug kon en ja hoor zonder problemen kon ik alle data op mn laptop zetten. Geen corrupt data of wat.

Voor wat betreft de prijs daar ga ik natuurlijk niet over klagen ben allang blij dat het goed spul is.
Mooi misschien koop ik er dan ook wel een, wat zijn de lees en schrijf snelheden?

Je moet altijd opletten als de prijs erg afwijkt meestal zit er wel een adertje onder het gras. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snelheid is goed ik kan wel n keer voor je precies kijken maar ik was er al op voorbereid dat als de snelheid fout zou zijn ik te maken zou hebben met een fake stick maar dit ging lekker niet te snel en niet langzaam, ze ondersteunen trouwens gewoon usb 2.0 wat readyboost betreft heb ik me niet aan gewaagd omdat ik het al eerder met andere stick had geprobeerd en daar zat ik dan een hele avond aan.

wat prijs betreft, geen idee waarom maar daar ga ik niet over klagen als het werkt, werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adampaul
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
USBspot.nl

WAARSCHUWING

waardeloos bedrijf

Hebben alleen maar mooie praatjes maar van een levering komt helemaal niets.
Zit al een dikke maand te wachten op beloofde waar...het blijft helaas bij beloftes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Dat is meer een gevalletje voor de Shop Review, maar misschien is het verstandiger eerst even af te koelen en rustig een gefundeerde shop review te bouwen. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.