Toon posts:

2 beeldschermen tijdens gamen... Vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeyheey,

heb een vraagje waar jullie waarschijnlijk snel antwoord op zullen weten. Ik heb net een 2e beeldscherm aangesloten (op DualView). Nou is mijn probleem, het feit dat als ik op mijn primaire beeldscherm een game aan het spelen ben, ik niet met mijn muis naar beeldscherm 2 kan. (Ik zie hem wel op mijn 2e beeldscherm, maar hij wil niet verder dan paar cm, dan wordt hij als het ware ''teruggetrokken''. Is hier een oplossing voor?

Gr,
Martijn

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Neen, Direct3D kan maar op 1 scherm, klikt ge op het andere, dan verliest ge de focus op u spel & zal het ook minimaliseren.

1 optie is Windowed spelen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-02 22:16

_AvA_

en dat ben zo.

Nee... dan zou je niet meer kunnen richten in je game.... Als je weer naar windows wilt druk dan op alt+tab of de windows key.

Droogkloot.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-07 09:27
Als ik me niet vergis moet het spel dan dual screen ondersteunen. Het feit van jouw probleem is(correct me if im wrong) dat je het spel in feite speelt "boven" je desktop. Je muis wordt binnen het "opgetilde " scherm vastgehouden. Als je het spel in een window zou spelen kan je volgens mij wel van het spel scherm naar het secundaire scherm gaan met je muis.

Succes ermee.

flickr - WOT Profile - Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Ohjah, Windows Mode kan natuurlijk.. Kweet alleen niet of dat in elke game kan. iig bedankt!!!

Groet,

Verwijderd

Tsja, ik heb het zelf ooit eens geprobeerd met mijn laptop, toen werkte het wel... alleen als je maar iets aanklikt in je rechterscherm dan zal de game zichzelf minimaliseren. Dus je kan niet even een playlist met muziek op je rechterscherm bedienen en links je game zetten.

Misschien dat er een oplossing voor is, maar ik denk eigenlijk dat je gewoon 2 pc's voor dit geintje moet hebben ;) Te laat: windowded mode idd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 15:32 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Met GTR2 heb ik het op 2 beeldschermen gekregen door het via nvidia als 1 display to laten weergeven (2x 1280*1024 werd dus 2560*1024) hier kon ik dan dualscreen GTR2 spelen, niet veel niet doordat je stuur in midden zit en irritant ziet door de behuizing van de monitors maar toch. NON windowed BTW

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel momenteel veel Call of Duty 4... Kent iemand daar een patch o.i.d. voor om windowed mode te spelen? Ik speel ook veel WoW, maar daar kan het gewoon van nature, dat is relaxed.

iig bedankt voor snelle reacties.
Pagina: 1