[touchscreen] kleine handige touchscreens, welke zijn er?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:33
Hoi,

ik ben voor een car-pc project een beetje aan het rondkijken voor een leuk niet-al-te-groot-niet-al-te-klein touchscreentje. Via E-bay zijn er vele te vinden, maar deze zijn te koop voor prijzen tussen de 50 en de 500$. Iedereen kent de lilliput screentjes wel, deze zijn zo'n 260$ en meestal 7". Gelukkig zijn ze tegenwoordig meestal met een d-sub aansluiting en een USB aansluiting te krijgen.

Persoonlijk ben ik op zoek naar iets groters, ik zat te denken aan zo'n 10 tot 12". Ook deze zijn te vinden, bijvoorbeeld de datalux 8809-05, een 10,4" schermpje, heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iets beters/handigers?

Tuurlijk wil ik een beetje voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, ik zat te denken aan 100-150 euro incl verzenden. Maar dit is persoonlijk, ik wilde hier meer een globaal topic openen voor de iets grotere, erg-leuk-voor-projectjes schermpjes.

Brand maar los :)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:33
heeft echt niemand een idee over dergelijke schermpjes, eventueel via ebay?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,