Reg. datum: 13 september 2001
Reg. datum: 10 mei 2007
Het merk is als het goed is Medion. (in de folder staat dit op de papierklem)
Ik ben er ook erg benieuwd naar, vooral naar de bijgeleverde software, bijv. of er handschriftherkenning bij zit en waar je navullingen voor de pen kan kopen.
Ik ben er ook erg benieuwd naar, vooral naar de bijgeleverde software, bijv. of er handschriftherkenning bij zit en waar je navullingen voor de pen kan kopen.
Reg. datum: 31 januari 2006
Reg. datum: 22 oktober 2004
Reg. datum: 22 oktober 2004
Is het dan ook echt inkt? Volgens de site werkt het op batterijen. Zodra er ook inkt nodig is vind ik hem al een stuk minder aantrekkelijk.quote:Miss Lady schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:15:
Het merk is als het goed is Medion. (in de folder staat dit op de papierklem)
Het is echt inkt op echt papier, maar alles wat je schrijft wordt ook digitaal opgeslagen. Met speciale software (die er misschien ook bij zit) kun je het geschrevene omzetten in getypte tekst.
Het is idd echte inkt (maar ik neem aan wel een speciale vulling) op echt papier (kan ieder willekeurig kladblok zijn). Ik vind het zelf juist een groot voordeel dat het met inkt is, want je ziet wat je doet, en je kan ook werken zonder de computer aan te zetten.quote:thaan schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:30:
[...]
Is het dan ook echt inkt? Volgens de site werkt het op batterijen. Zodra er ook inkt nodig is vind ik hem al een stuk minder aantrekkelijk.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de drukgevoeligheid... m.a.w. is het geschikt om er fatsoenlijke tekeningen op te maken?
Ganymedus wijzigde dit bericht 22-11-2007 16:20 (15%)
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Is pas volgende week (vanaf de 28e) in de verkoop.
Lees het eerste bericht nog eens aandachtig door.quote:stickyfish schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:23:
Is pas volgende week (vanaf de 28e) in de verkoop.
Als het de Medion is dan is het waarschijnlijk deze (Medion MD 85276):quote:R-yawn schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:25:
Volgens mij is het deze:
http://www.adesso.com/press32.asp
http://cgi.ebay.at/MEDION...ViewItem#ebayphotohosting
Lijkt er wel verdraaid veel op, hoewel de knopjes wat anders zijn dan de Adesso
Hmm ik vraag me af hoelang het inkt meegaat en hoeveel het kost om na te bestellen.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
quote:x-man schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:03:
Hmm ik vraag me af hoelang het inkt meegaat en hoeveel het kost om na te bestellen.
Je kunt er gewoon zulke pennen indoenquote:Kabelloser elektronischer Notizschreiber mit handelsüblichenKugelschreiberminen

Pascal wijzigde dit bericht 22-11-2007 19:08 (10%)
User: Box? No earthquake Cleverbot: Run for your life! User: We did, nothing happens. Cleverbot: Then it is not your time to die.
Ik heb de manuals eens vergeleken en de Medion is inderdaad identiek aan de Adesso
Dan is het dus wel USB1.1... Minder...quote:betatester schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:40:
Ik heb de manuals eens vergeleken en de Medion is inderdaad identiek aan de Adesso
Op ebay zag ik dat er inkt-refill kits zijn (klik).
Marrik
In de reviews van Amazon zag ik dat je de refills gewoon los kunt kopen voor $1 per stuk. De volgende merken werden genoemd:quote:marrik schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:53:
BRAND / MODEL
Cross / 8518-1
Zebra / BR-8A-4C
Lamy / M21
Sterling / 01800T
Spalding / RFR80A
Staedtler / 930-ASBK3V
Bijv Lamy: http://www.stilografica.i...ti.asp?TipoId=3&Id=28
Als ik deze zou aanschaffen zou ik er gewoon een goedkoop SD-kaartje inzetten.quote:
betatester wijzigde dit bericht 22-11-2007 22:31 (22%)
en de resolutie? 1000lpi, is dat wat voor tekeningenquote:Ganymedus schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:18:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de drukgevoeligheid... m.a.w. is het geschikt om er fatsoenlijke tekeningen op te maken?
werkt @ Aftersales & Retouren Bax-shop.nl!Always shoot the medic first.
Steam id: dg_barf
Minecraft: ds_barf
Klinkt als een een goede aanbieding. Ben wel geinteresseerd.
Hier de reviews van amazon:
http://www.amazon.com/rev...ySubmissionDateDescending
Hier de reviews van amazon:
http://www.amazon.com/rev...ySubmissionDateDescending
Geen idee. Ter vergelijking. De meeste muizen hebben een resolutie van 800-1200 dpi met een maximum van 2000 voor laser-exemplaren. Kan je goed met een muis tekenen dan zal dit tablet wel goed werken. Vind je een muis te slecht dan kan ik je eigenlijk alleen maar de professionele tabletten van Wacom oid aanbevelen. Die hebben een resolutie van 5000 lpiquote:BaRF schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:05:
en de resolutie? 1000lpi, is dat wat voor tekeningen
Euhm ja, natuurlijk zijn wacom bladen een stuk interessanter, maar iets wat je overal mee naar toe kunt nemen is nogal duur van wacom. Als het een druk gevoeligheid van bijv. 512 heeft, dan kan 1000 dpi bruikbaar zijn...
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Waarom minder, om een paar tekst bestanden te verzenden heb je echt geen USB2.0 nodig. Het apparaat heeft ook maar 32MB. (wat meer dan zat volgens mijn)quote:marrik schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:53:
[...]
Dan is het dus wel USB1.1... Minder...
En volgens mijn gaan er meestal gewoon standaard inkt vullingen in, die je gewoon kan halen op de hoek bij de pennen en boeken boer.
mad_max234 wijzigde dit bericht 24-11-2007 03:36 (12%)
k ga er vanuit dat als je er zelf een sd kaartje in doet deze ook via usb kunt uitlezen. En dan gaat het echt traag...quote:mad_max234 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 03:32:
[...]
Waarom minder, om een paar tekst bestanden te verzenden heb je echt geen USB2.0 nodig. Het apparaat heeft ook maar 32MB. (wat meer dan zat volgens mijn)
En volgens mijn gaan er meestal gewoon standaard inkt vullingen in, die je gewoon kan halen op de hoek bij de pennen en boeken boer.
Marrik
Reg. datum: 24 november 2007
Hallo,
Is het ook mogelijk om hem als tablet te gebruiken?
Groetjes Niikkii
Groetjes Niikkii
Ja, maar verwacht geen kwaliteit zoals wacom tabletten.quote:Niikkii schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:40:
Hallo,
Groetjes Niikkii
Die kan je er toch uithalen en in je pc stoppen. Ik ging er namelijk een beetje vanuit dat als je geheugenkaarten gebruikt je ook een card reader in je pc hebt zitten ipv van elke keer al die kabels aansluiten. (zou gek worden van al die kabels) Als je nog geen card reader hebt kan je er voor een paar euro een halen, is echt veel makkelijk dan die kabels. Ook als je even snel iets op een bepaalde kaart wilt zetten, je steekt hem zo in je pc, ipv je camera of wat dan ook eerst te moeten aansluiten.quote:marrik schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:03:
[...]
k ga er vanuit dat als je er zelf een sd kaartje in doet deze ook via usb kunt uitlezen. En dan gaat het echt traag...
Maar teken je dan alsnog op een blaadje met inkt?quote:betatester schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:03:
[...]
Ja, maar verwacht geen kwaliteit zoals wacom tabletten.
Dat kan, maar je kan ook een dummy stift in je pen zetten, En op het tablet een speciaal bescherm-bladquote:Niikkii schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:52:
[...]
Maar teken je dan alsnog op een blaadje met inkt?
betatester wijzigde dit bericht 24-11-2007 18:09 (5%)
Ik geloof dat je 'm als tablet kunt gebruiken zonder te schrijven. Lees anders even de handleiding van medion of die van adesso. Maar verwacht geen superkwaliteit als van een echte wacom.quote:Maar teken je dan alsnog op een blaadje met inkt?
Hardware aanbiedingen topic deel 3
Sowieso is dit een uiterst karige topicstart die niet aan GoT eisen voldoet.
Sowieso is dit een uiterst karige topicstart die niet aan GoT eisen voldoet.
Soittakaa Paranoid!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.