Strepen in beeld

Pagina: 1
Acties:

• sonyfreakje
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een probleem en zal het zo duidelijk mogelijk proberen te omschrijven:

Ik heb 2 maal een geforce 7900gt pci express 256 mb met zallman coolers.

Nu had ik de originele koeler terug geplaatst en de kaarten deden het prima.
Ik was call of duty 4 aan het spelen en plotseling hing het beeld vast ( geluid ging verder ) ik heb toen de pc herstart en kreeg alleen nog maar strepen te zien . Als ik in dual mode opstart op de andere kaart is het prima, start ik met de andere kaart houd ik strepen .

Als ik de 2 kaarten terug doe maar de slechte kaart in het onderste slot doe ( sli ) dan start windows op maar krijg ik een blauw scherm met een memory dump.

is mijn videokaart te heet geworden met de originele koeler? heb ik dan nog garantie of kan dit een ander probleem zijn ? kaarten waren niet overclockt.

ik heb nu op beide de zallman coolers terug gezet en in single mode doet hij het wel ( 1 kaart tenminste de andere geeft alleen nog strepen .

• sonyfreakje
  • Niet online
nu komt het ergste nog .

de kaart komt van i computers in schiedam . Gekocht via een tweaker hiet. maar als ik de website bezoek staat er de volgende melding :

iComputers heeft momenteel haar bedrijfsactiviteiten beëindigd. Er is een faillissementsverzoek ingediend bij de rechtbank.

Update: 27 november a.s. zal de beslissing definitief vallen of iComputers wel of niet zal voortbestaan.

ik hoop dus dat iemand mij nog kan helpen en dat de kaart niet defect is anders heb ik een probleem volgens mij

Verwijderd

Waarom heb je de orginele koelers teruggezet? Wel goed gedaan met koelvloeistof? Waarom heb je daarna weer de Zalhman erop gedaan? Als je zelf zo aan je kaart gaat prutsen doet het bedrijf ook weinig meer voor je.

• sonyfreakje
  • Niet online
nou ik wilde de originele koeler er opzetten aangezien de zallman heel erg rammelde. dus ik denk dan doe ik voor de zekerheid de originele er maar op . Maar gezien dat ik toen strepen kreeg heb ik toch maar gewoon de zalman er terug op gedaan .

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-03 14:17
sonyfreakje schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:55:
Ik heb een probleem en zal het zo duidelijk mogelijk proberen te omschrijven:

Ik heb 2 maal een geforce 7900gt pci express 256 mb met zallman coolers.

Nu had ik de originele koeler terug geplaatst en de kaarten deden het prima.
Ik was call of duty 4 aan het spelen en plotseling hing het beeld vast ( geluid ging verder ) ik heb toen de pc herstart en kreeg alleen nog maar strepen te zien . Als ik in dual mode opstart op de andere kaart is het prima, start ik met de andere kaart houd ik strepen .

Als ik de 2 kaarten terug doe maar de slechte kaart in het onderste slot doe ( sli ) dan start windows op maar krijg ik een blauw scherm met een memory dump.

is mijn videokaart te heet geworden met de originele koeler? heb ik dan nog garantie of kan dit een ander probleem zijn ? kaarten waren niet overclockt.

ik heb nu op beide de zallman coolers terug gezet en in single mode doet hij het wel ( 1 kaart tenminste de andere geeft alleen nog strepen .
Heb je al gekeken hoe "heet" je kaart word in het Nvidia control panel?

Met die informatie kunnen wij wat meer vertellen ;)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

De 7900GT's staan erom bekend om kapot te gaan. Heb ge de originele doos niet meer? Dan kunt ge garantie claimen bij de fabriekant.

Aloewel de vraag is: hebt ge het niet om zeep geholpen met die ene cooler, controleer eens of die er wel 100% opzit?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• sonyfreakje
  • Niet online
ja ik kan nergens de tempratuur vinden in het contral pannel waar vind ik dat ergens ?

doos heb ik niet kan ik dan toch garantie claimen ?
Pagina: 1