HP Compaq zwart scherm na opstarten; wel cursor

Pagina: 1
Acties:
  • 2.308 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickyHeijnen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-04 09:02
Hoi,

Vanmorgen schrok ik me dood toen ik mijn laptop aanzette. Na het laden van het welkoms-scherm van Vista bleef het scherm zwart, ofwel mijn desktop wordt niet meer geladen.

Even wat uitgebreider:
Gisteren om 17.00 na het werk netjes mijn laptop afgesloten en dicht geklapt in de kluis gelegd (als elke andere dag). Vanmorgen kom ik hier en doe de laptop aan. Hij laad netjes. Het bootscherm van vista verschijnt in beeld zoals het hoort. Daarna krijg ik netjes het welkom scherm te zien met het draaiende rondje. Daarna blijft echter het scherm zwart. Hoewel, ik zie wel een cursor op mijn scherm die ik kan bedienen.

Wat ik ook intoets (ESC / CTRL+ALT+DEL / etc..) hij reageert nergens op.

Wat zou het kunnen zijn?? Ik heb ook al in veilige modus opgestart, daar krijg ik hetzelfde te zien. :'(

Edit:
Ik kan me ook niet herrinneren dat ik gisteren iets heb geinstalleerd o.i.d. waardoor het zou kunnen komen.

[ Voor 6% gewijzigd door RickyHeijnen op 02-11-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 17:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je de Vista installatie niet repareren? Of opstarten met Last Known Good Menu?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickyHeijnen
Ik kan de hem wel repareren denk ik, t probleem is alleen dat de installatie DVD's van windows niet hier liggen maar op een andere locatie.

Hoe kom ik in dat last know good menu? :o dat zegt me niets :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 17:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Voordat je het Windows laadschermpje krijgt even op F8 drukken.
Aldus http://www.lockergnome.co...0/vistas-last-known-good/ ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickyHeijnen
Ook dat helpt niks... heb via de installatie DVD van Vista nu ook al systeemherstel gedaan naar eergisteren, ook dat helpt helaas niet :(