Toon posts:

Sub-player(FF-EXT/onscreen)gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het probleem dat ik ondertiteling wil bekijken bij streaming media, voornamelijk films. Het liefste heb ik het geïntegreerd in m'n browser(firefox) aangezien het om in-browser streaming media gaat, voornamelijk flash. Maar een appart programma dat aan dezelfde eisen voldoet is ook goed.

Downloaden/rippen en normale subs/players gebruiken is geen optie, aangezien ik gelijk wil kijken.

Nu heb ik al verschillende termen gebruikt op google en hier op GoT, doorgezocht via sites, maar nog niks kunnen vinden. Wat ik wel vond waren websites die ondertiteling aanbieden voor bv youtube, maar dit heeft voor mij deze nadelen:

• Ik moet eerst naar die site. luiheid/efficiëntie :P
• Ze zijn communities die ondertiteling aanbieden voor korte filmpjes.
• Geen standaard font-files ondersteuning.

Wel vond ik een blog over dove/slechthorende mensen waar iemand al zei dat ondertiteling bij bv BBC-uitzendingen op youtube als FF-mogelijkheid een optie zou zijn zodat er niet voor elke ondertiteling of keuze voor ondertiteling een ander bestand gemaakt hoeft te worden.

Ik wil best per part/film een ondertiteling selecteren, maar als er iets in zit waarbij ik url's kan binden aan ondertiteling(of iets anders waarmee ik automatisch de ondertiteling krijg die ik gekozen heb)

Ik ben blij met alles wat me subs laat inladen(verschillende formaten een pre, liefst tekst in syntax zoals .srt(ivm subs knippen in parts) en plaatsen, het liefste meerdere opties:

• x/y
• Automatische plaatsing(top, bottom etc) met een manier om te zeggen wat het veld is.

Bedankt voor jullie hulp, en als niemand iets weet dat al bestaat zal ik denk ik zelf aan de slag gaan om een FF-extentie te bouwen die dit doet. Dan zie ik jullie misschien terug in de devschuur.

Verwijderd

Topicstarter
Schopje. :$