Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Kan helaas niet anders zeggen dan dat dit NIET mogelijk is. Het is namelijk een instelling van je lokale outlookclient. Deze kijkt altijd naar de agenda van het standaard exchangeaccount (en dus niet die gene die toegevoegd zijn!) .
Het enige wat ik als oplossing kan geven is het volgende:
1. Log in als de user van deze algemene exchangeaccount
2. Selecteer in outlook extra -> opties -> Gemachtigden.
3. Hier staat als het goed is de distributielijst/personen die gemachtigt zijn om de agenda in te zien. (zoniet dan hebben deze personen via het tabblad "Exchange Advanced" en de knop "Mailbox rights" rechtstreeks volledige rechten op de mailbox. Haal ze hier weg en zet in deze lijst. Hou rekening met de timeouts van AD!)
4. Zet een vinkje bij "Gemachtigde ontvangt kopie van aan mij verzonden berichten over vergaderingen"
5. Ok ok
Nu ontvangt iedereen die in die gemachtigde lijst staat ook het agenda punt en kan dit in zijn/haar agenda zetten.
Het enige wat ik als oplossing kan geven is het volgende:
1. Log in als de user van deze algemene exchangeaccount
2. Selecteer in outlook extra -> opties -> Gemachtigden.
3. Hier staat als het goed is de distributielijst/personen die gemachtigt zijn om de agenda in te zien. (zoniet dan hebben deze personen via het tabblad "Exchange Advanced" en de knop "Mailbox rights" rechtstreeks volledige rechten op de mailbox. Haal ze hier weg en zet in deze lijst. Hou rekening met de timeouts van AD!)
4. Zet een vinkje bij "Gemachtigde ontvangt kopie van aan mij verzonden berichten over vergaderingen"
5. Ok ok
Nu ontvangt iedereen die in die gemachtigde lijst staat ook het agenda punt en kan dit in zijn/haar agenda zetten.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"