Office 2007 Word rechte rijen tekst maken

Pagina: 1
Acties:

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:02
Ok ik loop al een hele tijd te zoeken hoe ik in Word (2007) rijen tekst recht naast elkaar kan uitlijnen. Ik heb een projectgenootje dit ooit eens in een handomdraai zien doen met de inhoudsopgave van een projectplan, maar het is me ontgaan. Ik heb een screenshot gemaakt om te laten zien wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://img469.imageshack.us/img469/1327/snelenrechtxm2.th.jpg

Ik heb zelf al heel wat uurtjes het net afgezocht en weet al dat je het stuk tekst moet selecteren, en dan met die lineaal blokje en driehoekjes verslepen en inspringen. Maar hoe?!? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar...

Kan iemand me helpen?

Dank!

[ Voor 8% gewijzigd door Jovas op 09-10-2007 14:57 ]

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

eerst 2x op blokje klikken links van lineaal. todat ie de juiste vorm heeft voor rechts uitlijnen. dan op lineaal klikken waar blokje moet komen. tenminste, zo werk het in office 97.

[ Voor 18% gewijzigd door JJ Le Funk op 09-10-2007 14:56 ]

d:)b :henk d:)b

Verwijderd

Opmaakprofielen voor Kop instellen voor de hoofdstuktitels (titel selecteren en dan op bijv kop1 klikken), en dan klikken op inhoudsopgave. De juiste opmaak selecteren en klaar is kees. Je kunt de opmaak voor de inhoudsopgave ook nog wijzigen. De Inspringing kun je op de lineaal instellen.