Toon posts:

Mobility Radeon x1450 driver

Pagina: 1
Acties:
  • 447 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben op zoek naar de laatste driver (versie) voor de Mobility Radeon x1450.
Wil iemand zo vriendelijk zijn om een link te plaatsen naar de laatste driver
Alvast bedankt

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
als je vista heb is dat lastig en anders kijk je effen zelf op ati.com?

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-02 10:24
Moet je eens kijken wat er gaat gebeuren als iedereen van dit soort topics start 8)7 .
Gebruik de zoek functie eerst zou ik zeggen, of zelfs google.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP.
Op Ati.com al gekeken maar kan geen driver vinden voor dit type.

ps. ik heb overal gezocht, kan niks vinden voor dit type kaart.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 19:09 ]

• Bschnitz
  • Nu online

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 || Laadpaal: VoltTime One Business || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

Verwijderd

Topicstarter
staat de 1450 niet tussen, kan ik die wel gebruiken dan?

• Bschnitz
  • Nu online
ik zie toch echt de 1400 er tusse staan en de 1450 is toch echt wel een 1400 serie.

Installation Verification Software

Validation utility to determine if Catalyst Mobility™ is compatible with your system and download the driver.

als het niet werkt mag je het niet eens downloade van AMD :P

[ Voor 24% gewijzigd door Bschnitz op 08-10-2007 19:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
niet dicht

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 20:39 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bschnitz schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:06:
als je vista heb is dat lastig en anders kijk je effen zelf op ati.com?
ATI.com heeft geen zin meer voor mobile drivers, omdat teveel mensen drivers afhaalden vanaf de site van ATI, en dan voor support ging vragen bij hun laptopmaker.

@TS: op de site van je laptop-maker kijken dus :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
werkt niet die link
http://game.amd.com/us-en...yst.aspx?p=xp/mobility-xp
ik krijg als reactie: u kunt deze software-update helaas niet op uw systeem installeren. Neem contact op met de leverancier van uw notebook voor stuurprogramma-updates

Verder heb ik heus wel eerst zelf wat geprobeert, ben zelfs bij my-com binnen uur met die gast bezig geweest om iets te zoeken. Heb amd, asus en bij ati gezocht en dan nog diversen dingen via google, enz. Gast van Mycom heeft me met lege handen naar huis gestuurd niks werkt. Het lijkt erop dat asus/ati geen updates meer maken voor xp voor mijn laptop of in ieder geval niet voor de videokaart. Voor Vista heb ik wel update gevonden, maar xp blijft raadsel.

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-02 10:24
nou, voorruit dan maar -> http://www.omegadrivers.net/ astu :9

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook al geprobeerd, werkte ook niet.
en ja ik heb eerst de oude software verwijderd

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 22:38 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-07 19:56
niet een geheel onbekend probleem, ik had van de week ook een laptop op werk binnen gekregen waar windows vista business opstond.

Deze voor de klant gedowngrade naar windows xp en toen de hele middag gezocht naar een driver voor de videokaart, een mobility x1350.
Alle oplossingen die hier staan geprobeerd.

Toen naar HP gebeld, de laptop komt immers bij hun vandaan. Of ze eventueel drivers hebben. Nee hadden ze niet en ze gaven alleen support op vista omdat dit bijgeleverd werd met de laptop. Over een maand hadden ze drivers klaar voor XP wisten ze mij te vertellen.

Daarna met Ati gebeld maar die zeggen doodleuk dat je weer contact moet opnemen met de leverancier van de laptop.

De omega drivers installeerden wel maar daarna werd er alsnog geen videokaart vertoond.
Als iemand een oplossing weet, zie ik die graag _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door sjorremans op 08-10-2007 22:45 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

Topicstarter
nah mooi kut dan ik had ergens ook gelezen dat ze voor laptop xp geen updates meer maken

en ow jah de asus nederlandse mailing werkt ook niet

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 22:50 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-07 19:56
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:48:
nah mooi kut dan ik had ergens ook gelezen dat ze voor laptop xp geen updates meer maken
die maken ze nog wel, of HP maakt ze nog wel maar dit staat beduidend op een lager pitje.
We moesten maar drivers van internet halen maarja die werken dus niet echt.

De man die ik aan de lijn had, had het over een restore dvd voor windows xp voor de laptop waar dus alle drivers in zitten gebakken maar deze waren dus pas over een maand beschikbaar net als de drivers die ze dan vrijgeven.

Beetje slechte support vind ik dat maargoed.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg, dit getuigt echt van weinig eigen inzet :o

Tig posts en nog niet eens melding van exact welke laptop dit geval in zit (of zit het op een losse kaart? - komt sporadisch ook voor...), geen melding van exact waar gezocht en wat daadwerkelijk geprobeerd. Niet eens of deze chip onder Windows XP ueberhaupt ondersteund is (hebben we het over 32b of 64b edition? ook al niet genoemd...) Wel zwamverhalen van wat MyCom wel of niet doet en dat Asus niet op NL-talige email reageert (stuur dan gewoon DE of EN mail...). Voldoet kortom van geen kanten aan het GoT beleid. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.