Toon posts:

(Access 2000) zoekformulier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de opdracht gekregen bij een bedrijf waar ik nu stage loop om een aantal problemen te verhelpen in access 2000. Dit bedrijf heeft een database met een ledenaantal van 4000, en elke keer wanneer ik een klant zoek in het zoekformulier wordt de eerste klant gezocht die ook het eerste is ingevoerd. Dus stel dat ik de naam ´´peter´´ zoek in het formulier wordt de peter uit 2004 weergegeven, en de bedoeling is dat de laatste ´´peter´´ die is ingevoerd ook als eerste wordt weergegeven. Ik ben al een aantal turtorials aan het doorlopen plus ik heb ook al google geraadpleegd en de got-search. En als het nog niet erg genoeg is, access is in het Spaans :+

Verwijderd

ORDER BY DESC ?

En dan sorteren op invoerdatum oid.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 13:19 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Lees Registratievoorwaarden / korte FAQ eens en bedenk eens wat voor informatie nodig zou moeten zijn om hier een zinnig antwoord op te geven. :) Om te beginnen: hoe is dat zoekformulier opgebouwd? Verder is er nogal wat te vinden over custom zoekformulieren, maar je vertelt niet wat je dan hebt gevonden met de search.

Ik heb gegoogeld en gesearched zegt namelijk zo weinig. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland