Toon posts:

Dreamweaver FTP sites recoveren

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude PC is gecrached, maar de harde schijf is gered en is volledige te benaderen in mijn nieuwe PC

Nu probeer ik op mijn nieuwe PC dreamweaver weer werkend te krijgen maar heb problemen met het managen van de sites. Graag zou ik mijn oude settings weer terug krijgen. Ik heb geen *.ste files gemaakt (dom....) die ik kan importeren.

Is het op de een of andere manier mogelijk om mijn oude site instellingen te benaderen om zo de originele site settings terug te krijgen?

Iwan

Verwijderd

Je kunt toch gewoon de map met de website aanwijzen als nieuwe website?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om alle FTP settings e.d. Niet om de locaties van websites

Verwijderd

Die zal je handmatig opnieuw in moeten voeren ben ik bang.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Even googlen om de map te vinden waar Dreamweaver die gegevens opslaat (heb deze zo snel niet kunnen vinden). Daarnaast zou het wel oerstom zijn als je je ftp gegevens niet ergens anders bewaart. Zoveel settings heeft Dreamweaver niet per site, dus opnieuw invullen zou het werk niet moeten zijn.

Edit: en als je nu deze map van je oude settings even over de nieuwe kopieert? C:\Documents and Settings\<JOUWNAAM>\Application Data\Macromedia\Dreamweaver 8\Configuration

[ Voor 22% gewijzigd door Rowanov op 07-10-2007 12:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, balen.

Krijgen het nl. niet werkend. Heb een tiscali account en draai nu op vista (voorheen XP)
Het maken van een verbinding lukt niet. Wilde even spieken in mijn oude settings.

Andere suggesties of ervaringen met tiscali settings onder vista?

Verwijderd

Volgens mij kun je het vinden in c:\documents & settings\user\application data\macromedia
Ik heb wel eens geprobeerd om de hele map van een oude schijf naar de nieuwe te kopieren maar kan me niet herinneren of het gewerkt heeft. Het lijkt me overigens ook zo dat Dreamweaver het ergens in het register opslaat. Dan moet je even het oude register inladen (gebruik de search, dan vind je wel hoe dat moet) en de keys exporteren.

edit : Rowanov was me net voor met z'n edit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 12:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de suggesties, maar ze werken niet.

Meer suggesties?

Verwijderd

Kan je niet gewoon dreamweaver van de oude schijf opstarten>

Verwijderd

Topicstarter
Opstarten gaat goed, maar hij vindt niet de juiste configuraties. De lijst met managed sites is leeg.

EDIT: Waar zou overigens de locatie van de dreamweaver bestanden onder Vista moeten zijn? De roaming directory?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 13:10 ]

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-07 14:47
Deze staan in het register. Hier staat welke paden voor welke versies er voor Dreamweaver zijn + nog wat meer informatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Badeend op 08-10-2007 00:25 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daarnaast is dit een probleem met Dreamweaver zelf en heeft dus niks te maken met Webdesign, Markup of Clientside Scripting ;)

Tikkie naar Client Software Algemeen dus, maar zorg dat je wel even wat meer zelf inzet toont. Zo kan dit topic gewoon niet open blijven :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1