het verhaal, na niks dan problemen ,et mijn nieuwe pc vrees ik dat mijn videokaart er nu ook nog geweest is. de videokaart heeft een dag prima gedraait zonderproblemen 3dmark gerunned en windows geinstalleerd. na wat geklooi gaf ie zelfs nog beeld op mijn lcd tv (enige monitor)
nu zat ik net lekkr bioshock te installeren en opeens krijg ik no signal.
dus ik de dvi kabel eruit, hdmi kabel erin, en andersom, andere poorten proberen, tv uit en aan, pc uit en aan en zo voorts.
ik schroef dus e kast open en zet de pc aan.
nu hoor ik het geluid van de startende koeler van de videokaart, en dan weer zachter, en dan weer oplopend en weer zachter en dat blijft zo doorgaan
geen beeld natuurlijk dus ik kan niks instellen. hij zit in het onderste pci-e slot van het sli moederboard, ik heb een 450w voeding dus meer dan voldoende
wat kan dit in godsnaam zijn en wat kan ik er aan doen,hij heeft dus wel prima gedraait 1 a 2 dagen.
vast bedankt
nu zat ik net lekkr bioshock te installeren en opeens krijg ik no signal.
dus ik de dvi kabel eruit, hdmi kabel erin, en andersom, andere poorten proberen, tv uit en aan, pc uit en aan en zo voorts.
ik schroef dus e kast open en zet de pc aan.
nu hoor ik het geluid van de startende koeler van de videokaart, en dan weer zachter, en dan weer oplopend en weer zachter en dat blijft zo doorgaan
geen beeld natuurlijk dus ik kan niks instellen. hij zit in het onderste pci-e slot van het sli moederboard, ik heb een 450w voeding dus meer dan voldoende
wat kan dit in godsnaam zijn en wat kan ik er aan doen,hij heeft dus wel prima gedraait 1 a 2 dagen.
vast bedankt
Never really found a place that I call home...