Ik heb een probleem met mijn Asus 5WF, deze werd geleverd met Windows XP. Alles werkte toen prima, maar ben later overgestapt op Vista. Omdat ik hier wat andere problemen mee had (zie dit topic) die ik niet heb kunnen oplossen, ben ik vorige week weer terug gegaan naar XP m.b.v. recovery cd.
Alles werkt prima op de laptop zelf. Maar wanneer ik er een extern scherm op aansluit (Samsung SyncMaster 225bw op VGA) krijg ik, pas wanneer ik in windows zit, horzontaal bewegende strepen in beeld. Ze zijn alleen te zien op een egale achtergrond, maar zorgen voor een heel erg onrustig beeld. Het lijkt ook erger te zijn wanneer ik beweeg met de muis.
Wat ik al heb geprobeerd (zonder resultaat):
Alles werkt prima op de laptop zelf. Maar wanneer ik er een extern scherm op aansluit (Samsung SyncMaster 225bw op VGA) krijg ik, pas wanneer ik in windows zit, horzontaal bewegende strepen in beeld. Ze zijn alleen te zien op een egale achtergrond, maar zorgen voor een heel erg onrustig beeld. Het lijkt ook erger te zijn wanneer ik beweeg met de muis.
Wat ik al heb geprobeerd (zonder resultaat):
- Ander scherm (twee keer het zelfde type, een keer ander scherm, een keer m'n lcd tv)
- Laatste drivers van Asus opnieuw installeren van
- Laatste drivers van Intel opnieuw installeren
- Andere resolutie geprobeerd
- Beeldschermdrivers van Samsung geinstalleerd