Acer Aspire 5310

Pagina: 1
Acties:
  • 4.733 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126383

Topicstarter
ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een Acer Aspire 5310, inderdaad, die aanbieding van de Mediamarkt.

nu zit daar standaard Windows vista op, maar wil dit weer terugvoeren naar XP. Heb een legale versie van XP, maar de installatie wil niet lukken. Nu vermoed ik dat dit komt doordat er een SATA schijf in zit... Ik kan nergens een driver vinden van de SATA schijf om dit te fixen met de bekende f6 toets...

het gaat om de toschiba MK8037GSX als harde schijf.

is er iemand die de driver heeft, of een oplossing heeft om alsnog XP te installeren?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 126383 op 18-09-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ehm, door F6 te drukken fix je een SATA-hardeschijf om XP te kunnen instaleren? Ik volg het niet echt zo meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126383

Topicstarter
door tijdens de installatie van XP op F6 te drukken, kun je een driver inladen van je SATA schijf vanaf een diskettedrive of usb stick...

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
Ik weet niet of het je al gelukt?

http://www.acerpanam.com/...=3732672&CFTOKEN=61029384

Hier alle XP drivers.. ik had ergens anders ook die F6 sata drivers gevonden maar die kreeg ik niet werkend?

Laat het even weten ben zelf ook naarstig op zoek naar de oplossing.. kotsmisselijk wordt ik van dat vista namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234964

he ik zit met het zelfde probleem alleen is die van mij een accer aspire 5310.
kun je me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avdo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
gebruik nlite om de driver in een xp installatie cd te intergreren.. kijk anders in aspire 5920 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176571

probeer in de bios de hdd naar ide int f te zetten zo is mij wel gelukt om xp te installeren alleen het gaat wel om de hitachi

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 507

Ik heb xp er op gekregen door in de bios de sata mode op ide te zetten.
wel eerst een ghost image gemaakt van de recovery partitie.
wel erg vervelend dat er geen cdtje bij zit met vista en drivers enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242122

hallo

ik ben in het bezit van een acer aspire 5310.
op die van mij stond ook windows vista.
maar ik ben in het bezit gekomen van een cd met windows XP en daar ook die sata bestand er op en het instaleren er van steld niks voor.
ik weet alleen niet hoe ik het bestand met jullie kan delen.
bij mij werkt alles correct en met windows XP

groeten EL SaIbOt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244983

Anoniem: 507 schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:11:
Ik heb xp er op gekregen door in de bios de sata mode op ide te zetten.
wel eerst een ghost image gemaakt van de recovery partitie.
wel erg vervelend dat er geen cdtje bij zit met vista en drivers enzo
Moest eerst een bios update doen omdat in de bios de hdd niet op ide kon veranderen. Na update de hdd op Ide gezet en XP probleemloos geinstalleerd, De bios update staat overigens tussen de drivers op deze site

http://www.acerpanam.com/...=3732672&CFTOKEN=61029384

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246317

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik las wel vaak de onderwerpen die hier behandeld worden, maar kan nu dan ook reageren. Ik heb dus ook de Acer Aspire 5310 teruggezet van Vista naar XP proff. Ik heb tevens het adres van de site gezien waar je de drivers kunt downloaden. Mijn vraag is nu: welke drivers moet ik nu downloaden voor XP? Want die op de site staan voor de 5310 laptop zijn dus voor Vista. En welke chipset moet ik nu downloaden. Graag hoor ik jullie commentaar en alvast bedankt!
Om het probleem van de harde schijf niet herkennen heb ik dat bestandje van Toshiba gebruikt, en tezamen met WindowsXP opnieuw gebrand. Dat ging dus uitstekend.
Flip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247645

ik heb een acer aspire 5310,, is mij wel gelukt.. in de bios, kan je het zo omzetten,..
maar ik zit nu met een probleempje.. mijn wlan kaart (zit standaard ingebouwd) herkent ie niet meer, ik heb alle acer drivers al geprobeerd, maar werkt niet.. weet iemand iets??
groeten niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247645

Weet iemand alsjeblieft waar ik een goede wlan xp driver kan downloaden?? plz
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:44
Je zult er eerst zelf achter moeten komen welke WLAN kaart er in zit zoasl Intel of Broadcom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:56

Thandor

SilverStreak

Niek B-Ball, ga niet alle topics omhoog schoppen / kapen met jouw vraag als je reeds een topic hebt lopen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.